Gå til innhold

El-overfølsom

Pjukset

Anbefalte innlegg

Ei venninne av meg sliter veldig med at hun er svært følsom for stråling fra mobiltlf, trådløse routere/tlf, etc.

Nå har det blitt så ille, at hun går i bakken hvis naboen vegg i vegg har på sin trådløse router, med andre ord hun har store problemer i hverdagen, man blir jo utsatt for stråling hele tiden og overalt.

sliter noen av dere med det samme, og har dere funnet noen metoder/behandlinger som har hjulpet dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ei venninne av meg sliter veldig med at hun er svært følsom for stråling fra mobiltlf, trådløse routere/tlf, etc.

Nå har det blitt så ille, at hun går i bakken hvis naboen vegg i vegg har på sin trådløse router, med andre ord hun har store problemer i hverdagen, man blir jo utsatt for stråling hele tiden og overalt.

sliter noen av dere med det samme, og har dere funnet noen metoder/behandlinger som har hjulpet dere?

aluminiumsfolie-hatt skal hjelpe har jeg hørt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke så konstruktivt dette heller, men flytte er et alternativ.

Kjenner en som har samme problemet og var til slutt nödt for å flytte til et eget hus, leier da, som ikke er så tett oppi andre.

Ellers har jeg hört mange historier om at bergkrystaller hjelper mot strålinger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke så konstruktivt dette heller, men flytte er et alternativ.

Kjenner en som har samme problemet og var til slutt nödt for å flytte til et eget hus, leier da, som ikke er så tett oppi andre.

Ellers har jeg hört mange historier om at bergkrystaller hjelper mot strålinger

De må absolutt flytte, problemet er at de bor i "grisgrendte strøk" med dårlig boligmarked. Jeg vet hun går rundt med et slags smykke, mulig det er laget av bergkrystaller. Jeg foreslo at hun kunne oppsøke en biopat, få behandling med bioressonans, hørt at det er bra.

Hørt at dette begynner å bli et stort problem, i Sverige har de opprettet en egen stråle-fri by for folk med dette problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Løste dette seg eller?

Hørte en morsom historie der det etter at det ble satt opp nye mobilmaster strømmet det på med klager fra folk som hadde blitt syke. Problemet var bare at de ikke var virksomme enda :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...