Lilith Skrevet 22. januar 2009 #21 Skrevet 22. januar 2009 Ang mengde, synes jeg det hørtes veldig lite ut. Hver bunn er ca. en halv stekeplate, og du skal ha 10 gjester? Når jeg inviterer familien på pizza lager jeg tre tykke bunner som dekker en stekeplate hver. Og da er vi 6-7 stykker, og alt pleier å forsvinne! Jeg synes også det hørtes veldig lite ut ... Vi er to stykker og spiser lett opp en stekeplatepizza (med tynn bunn, riktignok). Har vi salat i tillegg spiser vi noe mindre pizza.
salsera Skrevet 22. januar 2009 #22 Skrevet 22. januar 2009 Noen forslag: Surret fenikkel i strimler. Grillet aubergine og squash. Rødløk. Spinat og feta. Artisjokker. Gode tomater og ruccula legges på ved servering.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå