Gå til innhold

et spørsmål til gutta...

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

La oss si at en gutt dater en jente som er pen når hun har på seg sminke, ikke overdrevent mye, men sånn passe. Jenta er riktig nok ikke så pen uten sminke, hva ville gutta ha syntes om det? ville han fortsatt ha vært sammen med henne, eller ville han tenkt faen heller, her må jeg komme meg unna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

La oss si at en gutt dater en jente som er pen når hun har på seg sminke, ikke overdrevent mye, men sånn passe. Jenta er riktig nok ikke så pen uten sminke, hva ville gutta ha syntes om det? ville han fortsatt ha vært sammen med henne, eller ville han tenkt faen heller, her må jeg komme meg unna...

Dere jenter ser virkelig problemer overalt. Er vel ikke så vanskelig å sove med sminken på, og stå opp 5minutter før han hver dag for å sminke seg litt?

Gutten virker forøvrig som en topp type som har prioriteringene sine på plass. Jeg tror absolutt at det ikke finnes gutter som vil være sammen med en jente som ikke ser ut som en supermodell uten sminke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bruker litt sminke så greier du ikke å dekke til ditt sanne deg. Og han kommer ikke til å bli skremt når han ser deg uten sminke.

Derimot om du nærmest tar på deg ansiktet når du driver på med sminke så ville jeg holdt meg unna in the first place :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville komt meg unna hvis ho hadde det slik at ho ikke turte vise seg for meg uten å være sminka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om forskjellen er så stor mellom sminka og usminka synes jeg du bør kutte ned på sminken. Ikke fint å lure folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Damer med sminke er ikke pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Jenten jeg var/er forelsket i ser penest ut uten sminke. Børstet hår (som om hun nett hadde stått opp) og usminket, det var det som fikk meg til å falle for henne. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenten jeg var/er forelsket i ser penest ut uten sminke. Børstet hår (som om hun nett hadde stått opp) og usminket, det var det som fikk meg til å falle for henne. :goodbye:

Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carolinee

Dersom du er bekymret for om gutten du liker ikke skal like deg uten sminke så har jeg noen tips:

*Dropp han! Vil du ha en som bare er ute etter utseendet ditt? Din personlighet bør bety såpass mye at det ikke er dumpegrunn å se deg uten sminke.

*Unngå å sov over/ ha overnatting av han før dere har blitt godt kjent. Jo bedre dere kjenner hverandre, dess mer naturlig vil det føles å vise alle sider av deg selv.

*Stå opp før han våkner å dusj og smink deg, dersom dere sover sammen.

*Ta et skritt av gangen - metoden: dropp sminken litt etter litt. Kanskje dere skal ha en sofakveld en dag.. dropp pudderet eller foundationen for eksempel. Neste gang dere har sofatid kan du f.eks ta på litt mindre maskara.. osv osv.

Når alt dette er sagt tror jeg at om han ser deg uten sminke så vil han fortsatt være ved din side. Du har fortsatt de samme øynene, kinnebeina, nese, kropp og hår. Er han forelska i deg forguder han deg uansett!

Sier han at han ikke vil være kjæresten din, eller ikke er tiltrukket av deg når du ikke bruker sminke er han ikke noe å samle på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, du er nok ikke alene om å tenke på dette nei! :)

Men slapp av, alle jentene jeg har sett er mye søtere uten sminke<3

Ja, de har da ikke så fin hud kanskje, de er ikke dønn like på begge sider av nesa OSV OSV. Men de har en sjarm, en utrolig vakker utstråling, som jeg føler meg utrolig stolt over å få muligheten til å se. Det at hun fjerner sminken før hun legger seg viser at hun stoler på at jeg elsker henne for den hun her, ikke sminken hun har på seg. Hun er da så utrolig vakker, skjønn og nydelig. Jeg blir betatt bare av tanken!

Det å se på kjæresten (vel, slutt nå. Men gode minner!) sove uten sminke er nesten noe av det beste jeg vet, og jeg kan ligge å se på henne i mange timer<3

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest el-natural

Jeg hater sminke. Jeg liker jenter så naturlig som mulig.

En kompis av meg var sammen med ei jente som brukte mye sminke. Såpass mye at jeg faktisk ikke kjente henne igjen da jeg møtte henne uten sminke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hater sminke. Jeg liker jenter så naturlig som mulig.

En kompis av meg var sammen med ei jente som brukte mye sminke. Såpass mye at jeg faktisk ikke kjente henne igjen da jeg møtte henne uten sminke :D

hehe kjenner igjen venninna mi her ja. skulle møte henne for å gå på cafe og jeg kunne ikke tro det var henne siden hun ikke hadde på seg brukremen. helt forandra

jeg og har tenkt på det. når jeg var sånn 14 år. at sminke var et must for å se bra ut.

vær naturlig:D litt mascara og rouge så ser du så fresh ut atte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...