Fresi Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #161 Skrevet 21. januar 2009 Apropos kvalm: da jeg var russ, var det noe som het berlinerbolleknuten. Man skulle spise 3 (tror jeg) berlinerboller på 5 minutter uten å slikke seg om munnen. Tok du den?
Skravla Skrevet 21. januar 2009 #162 Skrevet 21. januar 2009 Jeg inntar tilskuerposisjonen siden jeg er så fredelig anlagt. *slenger litt vaniljekrem på Fresi, så kan DNM slikke det sakte av*
Gjest Eurydike Skrevet 21. januar 2009 #164 Skrevet 21. januar 2009 Skuffende seks brukere. Du bør gjøre noe med det syltetøyet snart, Eurydike. FIRE! *splatter* *Dukker unna syltetøy og kaster en kopp sukker til sukkertoppen.* *konstaterer at vaniljekrem og sukker gir god hold til frisyren*
Skravla Skrevet 21. januar 2009 #166 Skrevet 21. januar 2009 Apropos kvalm: da jeg var russ, var det noe som het berlinerbolleknuten. Man skulle spise 3 (tror jeg) berlinerboller på 5 minutter uten å slikke seg om munnen. Megagrøss og superkvalme..... En er gjerne mer enn nok.
Fresi Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #167 Skrevet 21. januar 2009 *slenger litt vaniljekrem på Fresi, så kan DNM slikke det sakte av* Fnis, fnis. Utrolig nok: nei. Bra for deg. Spy uten en gang å ha drukket alko er jo fullstendig bortkastet. En bekjent av meg presterte å gå med en brødpose i russelua, han mente det var en gammel og anerkjent russeting man får for å bedrive hænkipænki med bakeren. Jeg trodde aldri på ham.
Fresi Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #170 Skrevet 21. januar 2009 Det slår jo ikke Nilma som hadde 44 gjester klokken tre i natt. Noe sier meg at noe er galt her.
Gjest Elastica Skrevet 21. januar 2009 #171 Skrevet 21. januar 2009 18. Det hørtes ut som en knute jeg kunne fått, forresten. Mye kulere enn de kjedelige fyrstikkene og seigmennene.
pøbelsara Skrevet 21. januar 2009 #172 Skrevet 21. januar 2009 Jeg knytter en silkestrømpe med blondekant i russelueen, mens jeg langsomt suger og slikker i meg syltetøyet fra en berlinerbolle. *gidder ikke sløse bort gode boller på bollekamp, men gjør en tapper innsats for å øke visningstallet i fresiboken*
Gjest Eurydike Skrevet 21. januar 2009 #173 Skrevet 21. januar 2009 Det slår jo ikke Nilma som hadde 44 gjester klokken tre i natt. Noe sier meg at noe er galt her. Og da snakket dere ikke om katten din engang? Er det ikke den som virkelig pleier å få opp ratingen?
Fresi Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #174 Skrevet 21. januar 2009 Jeg knytter en silkestrømpe med blondekant i russelueen, mens jeg langsomt suger og slikker i meg syltetøyet fra en berlinerbolle. *gidder ikke sløse bort gode boller på bollekamp, men gjør en tapper innsats for å øke visningstallet i fresiboken* Du er jo gæern. Og da snakket dere ikke om katten din engang? Er det ikke den som virkelig pleier å få opp ratingen? Katten og deg, faktisk.
Skravla Skrevet 21. januar 2009 #175 Skrevet 21. januar 2009 Jeg knytter en silkestrømpe med blondekant i russelueen, mens jeg langsomt suger og slikker i meg syltetøyet fra en berlinerbolle. *gidder ikke sløse bort gode boller på bollekamp, men gjør en tapper innsats for å øke visningstallet i fresiboken* Har du ikke nettingstrømper og gummistøvler da?
Gjest Eurydike Skrevet 21. januar 2009 #176 Skrevet 21. januar 2009 Katten og deg, faktisk. Men jeg hadde jo også lagt meg? :klø:
Gjest Elastica Skrevet 21. januar 2009 #177 Skrevet 21. januar 2009 Men jeg hadde jo også lagt meg? :klø: Det blir mange treff så snart man legger seg.
Gjest Eurydike Skrevet 21. januar 2009 #178 Skrevet 21. januar 2009 Det blir mange treff så snart man legger seg.
Gjest Elastica Skrevet 21. januar 2009 #179 Skrevet 21. januar 2009 Det blir mange treff så snart man legger seg. Eventuelt skriver om det å legge seg. Og eventuelle ting man kan gjøre etter at man har lagt seg. Osv.
Fresi Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #180 Skrevet 21. januar 2009 Har du ikke nettingstrømper og gummistøvler da? Og trange jeans og satengbluse. Men jeg hadde jo også lagt meg? :klø: Spiller ingen rolle hva du gjør, skjønner du. Du og katten alternerer om å trekke opp tallene. Hva som var tilfellet i natt er jeg veldig usikker på, muligens er det alltid 44 gjester i Nilmas bok. Det blir mange treff så snart man legger seg. Nettopp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå