Gå til innhold

Fresifjas

Anbefalte innlegg

Gjest nextlife
Skrevet

Jeg må ha meg en ny bærbar. Så liten og lett som mulig, men må ha stor kapasitet pga. et par av programmene jeg administrer. Gutta anbefaler ikke Mac pga ikke kompatibel med noen av driverne jeg må installere til programmene mine. Hjelp. Jeg vet jo null og niks om slikt.

Skrevet
Jeg må ha meg en ny bærbar. Så liten og lett som mulig, men må ha stor kapasitet pga. et par av programmene jeg administrer. Gutta anbefaler ikke Mac pga ikke kompatibel med noen av driverne jeg må installere til programmene mine. Hjelp. Jeg vet jo null og niks om slikt.

Jeg håper ikke du spør meg? Jeg eier ikke peiling. Er det ikke et av de store merkene som har sånne lekre, små bærbare? Kapasiteten er jo en annen sak, selvsagt. Hm. Spør gutta?

Skrevet
Vi vet :sjarmor:

Huff.

Jag måste supa mindre. :rødmerødme:

Skrevet
Fjase-førkja!

:hjerte:

Jeg visste det, jeg skulle hatt deg som konsulent før jeg impulsslettet og -åpnet. :fnise:

Mandagsfyll? :popcorn:

Grattis med ny dagbok, Fresi!

Takk, *Mim*! :) Dessverre (og heldigvis) null fyll i dag. Det skulle ha tatt seg ut.

Gjest nextlife
Skrevet (endret)
Jeg håper ikke du spør meg? Jeg eier ikke peiling. Er det ikke et av de store merkene som har sånne lekre, små bærbare? Kapasiteten er jo en annen sak, selvsagt. Hm. Spør gutta?

Nei, jeg spør ikke gutta, de kommer med sånne ufeminine store uvesener ( :fnise: for et kult ord) og det vil jeg ikke ha.

Endret av nextlife
Skrevet
Jeg visste det, jeg skulle hatt deg som konsulent før jeg impulsslettet og -åpnet. :fnise:

Ja? Jeg ser for meg dagbokpermen din. :)

Skrevet
Nei, jeg spør ikke gutta, de kommer med sånne ufeminine store uvesener ( :fnise: for et kult ord) og det vil jeg ikke ha.

Men jeg har sett noen små og fine! Spørsmålet er jo selvsagt ytelsen. Er det størrelsen som teller, eller er det personligheten lzm.

Gjest nextlife
Skrevet (endret)
Men jeg har sett noen små og fine! Spørsmålet er jo selvsagt ytelsen. Er det størrelsen som teller, eller er det personligheten lzm.

*poff*

Endret av nextlife
Skrevet (endret)
Oi, her ble det folksomt!

Rai rai!

Fest! :strix:

:fnise:

Du vil ha i pose og sekk, du, førkje. :fnise:

Endret av Fresi
Skrevet

@nextlife: Hvordan er de små, søte, rosa jeg har sett, da? Personlighetsmessig, altså? Vet du hvilke jeg mener?

Gjest nextlife
Skrevet
Fest! :strix:

Du vil ha i pose og sekk, du, førkje. :fnise:

Ja takk, begge deler, jeg er som Ole Brum.

Annonse
Gjest nextlife
Skrevet
@nextlife: Hvordan er de små, søte, rosa jeg har sett, da? Personlighetsmessig, altså? Vet du hvilke jeg mener?

Nei, jeg vet ikke hva du mener. Link?

Skrevet
Nei, jeg vet ikke hva du mener. Link?

Um, nei. Husker ikke. :fnise: Acer, Asus, hvilke andre merker fins da?

:hoho:

Søt.

Gjest nextlife
Skrevet
Um, nei. Husker ikke. :fnise: Acer, Asus, hvilke andre merker fins da?

:vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...