Gjest Arran Skrevet 19. januar 2009 #21 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg likte Flat Fyll. Vi vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 19. januar 2009 #22 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg må ha meg en ny bærbar. Så liten og lett som mulig, men må ha stor kapasitet pga. et par av programmene jeg administrer. Gutta anbefaler ikke Mac pga ikke kompatibel med noen av driverne jeg må installere til programmene mine. Hjelp. Jeg vet jo null og niks om slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #23 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg må ha meg en ny bærbar. Så liten og lett som mulig, men må ha stor kapasitet pga. et par av programmene jeg administrer. Gutta anbefaler ikke Mac pga ikke kompatibel med noen av driverne jeg må installere til programmene mine. Hjelp. Jeg vet jo null og niks om slikt. Jeg håper ikke du spør meg? Jeg eier ikke peiling. Er det ikke et av de store merkene som har sånne lekre, små bærbare? Kapasiteten er jo en annen sak, selvsagt. Hm. Spør gutta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #24 Del Skrevet 19. januar 2009 Vi vet Huff. Jag måste supa mindre. :rødmerødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 19. januar 2009 #25 Del Skrevet 19. januar 2009 Fjase-førkja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 19. januar 2009 #26 Del Skrevet 19. januar 2009 Mandagsfyll? Grattis med ny dagbok, Fresi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #27 Del Skrevet 19. januar 2009 Fjase-førkja! Jeg visste det, jeg skulle hatt deg som konsulent før jeg impulsslettet og -åpnet. Mandagsfyll? Grattis med ny dagbok, Fresi! Takk, *Mim*! Dessverre (og heldigvis) null fyll i dag. Det skulle ha tatt seg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 19. januar 2009 #28 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Jeg håper ikke du spør meg? Jeg eier ikke peiling. Er det ikke et av de store merkene som har sånne lekre, små bærbare? Kapasiteten er jo en annen sak, selvsagt. Hm. Spør gutta? Nei, jeg spør ikke gutta, de kommer med sånne ufeminine store uvesener ( for et kult ord) og det vil jeg ikke ha. Endret 19. januar 2009 av nextlife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 19. januar 2009 #29 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg visste det, jeg skulle hatt deg som konsulent før jeg impulsslettet og -åpnet. Ja? Jeg ser for meg dagbokpermen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 19. januar 2009 #30 Del Skrevet 19. januar 2009 Oi, her ble det folksomt! Rai rai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #31 Del Skrevet 19. januar 2009 Nei, jeg spør ikke gutta, de kommer med sånne ufeminine store uvesener ( for et kult ord) og det vil jeg ikke ha. Men jeg har sett noen små og fine! Spørsmålet er jo selvsagt ytelsen. Er det størrelsen som teller, eller er det personligheten lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 19. januar 2009 #32 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Men jeg har sett noen små og fine! Spørsmålet er jo selvsagt ytelsen. Er det størrelsen som teller, eller er det personligheten lzm. *poff* Endret 20. januar 2009 av nextlife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #33 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Oi, her ble det folksomt! Rai rai! Fest! Du vil ha i pose og sekk, du, førkje. Endret 20. januar 2009 av Fresi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #34 Del Skrevet 19. januar 2009 @nextlife: Hvordan er de små, søte, rosa jeg har sett, da? Personlighetsmessig, altså? Vet du hvilke jeg mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 19. januar 2009 #35 Del Skrevet 19. januar 2009 Fest! Du vil ha i pose og sekk, du, førkje. Ja takk, begge deler, jeg er som Ole Brum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 19. januar 2009 #36 Del Skrevet 19. januar 2009 @nextlife: Hvordan er de små, søte, rosa jeg har sett, da? Personlighetsmessig, altså? Vet du hvilke jeg mener? Nei, jeg vet ikke hva du mener. Link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 19. januar 2009 #37 Del Skrevet 19. januar 2009 Nei, jeg vet ikke hva du mener. Link? Her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #38 Del Skrevet 19. januar 2009 Nei, jeg vet ikke hva du mener. Link? Um, nei. Husker ikke. Acer, Asus, hvilke andre merker fins da? Her. Søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 19. januar 2009 #39 Del Skrevet 19. januar 2009 Her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 19. januar 2009 #40 Del Skrevet 19. januar 2009 Um, nei. Husker ikke. Acer, Asus, hvilke andre merker fins da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå