Gjest Deception Skrevet 10. februar 2009 #681 Del Skrevet 10. februar 2009 Til deg, Fresi. Jeg har veldig lyst til å si at jeg brukte 1000 kroner på en kjole, jeg. Jeg tror også at jeg så ganske OK ut i den. Bryllupskaken kostet 0 kroner, og plastduer og plastringer likeså (svigermor betalte). Ikke smakte den særlig godt, heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 10. februar 2009 #682 Del Skrevet 10. februar 2009 Apropos. Sjekk ut ordbruken i innlegg 8. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 10. februar 2009 #683 Del Skrevet 10. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 10. februar 2009 #684 Del Skrevet 10. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 10. februar 2009 #685 Del Skrevet 10. februar 2009 Vi spiste forresten rester av BRUDEkake i helga. Mannen utbrøt: "Nå spiser jeg meg selv!" (den unevnelige kaken hadde nemlig også bilde av oss. Ikke akkurat som bestilt, men hva gjør man ikke for husfreden når andre betaler?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 10. februar 2009 #686 Del Skrevet 10. februar 2009 Vi spiste forresten rester av BRUDEkake i helga. Mannen utbrøt: "Nå spiser jeg meg selv!" (den unevnelige kaken hadde nemlig også bilde av oss. Ikke akkurat som bestilt, men hva gjør man ikke for husfreden når andre betaler?) Dette må da Freud ha sagt noe om et sted? Hvis ikke, hadde det sikkert vært noe han hadde likt, i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 10. februar 2009 #687 Del Skrevet 10. februar 2009 Haha, Deceptionmannen bedriver autofagi! Sikkert en diagnose! Synes sånne bildekaker er litt nifse, jeg! Men - kaketopptråden har jammen utviklet seg. Kamikatzes limerick og Kosemoses innlegg er strålende! Vi hadde ikke kaketopp, vi - av grunner som dere kan tenke dere - og jaggu ble det kommentert i bryllupet, spesielt av grandtanter og seksårige brudepiker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 10. februar 2009 #688 Del Skrevet 10. februar 2009 Vi hadde Pascal-kake, med dertil enorm sukkersvaneaktigsak på toppen som var ganske fin. Den ble knust av de på kjøkkenet da kanken skulle ryddes vekk, så jeg fikk egentlig aldri sett så nøye på den. Flaks for dem at jeg var en easy going brud og ikke fikk hjerteinfarkt av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 10. februar 2009 #689 Del Skrevet 10. februar 2009 Vi hadde Pascal-kake, med dertil enorm sukkersvaneaktigsak på toppen som var ganske fin. Den ble knust av de på kjøkkenet da kanken skulle ryddes vekk, så jeg fikk egentlig aldri sett så nøye på den. Flaks for dem at jeg var en easy going brud og ikke fikk hjerteinfarkt av det. Vi hadde også Pascal-kake, men jeg bestilte en ekstra kake istedet for sukkersvanen. Jeg ville nemlig ha det minst mulig BRUDETE, mens mamma gjerne ville at det skulle være skikkelig etasjekake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 10. februar 2009 #690 Del Skrevet 10. februar 2009 Visste ikke at det kom med svane før den dukket opp, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 10. februar 2009 #691 Del Skrevet 10. februar 2009 Visste ikke at det kom med svane før den dukket opp, jeg. Vi hadde selvsagt benyttet oss av gratis prøvesmaking med gratis kaffe til, studenter som vi var. Jeg husker at jeg måtte gjennom mange typer kaker før jeg bestemte meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 10. februar 2009 #692 Del Skrevet 10. februar 2009 Vo goså, men det var kun 1 stykke som var gratis, resten måtte kjøpes. Var nok annleis i riktig gamle dager da du giftet deg. *tarutaggresjonenpådensommåttebefinneseginærheten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 10. februar 2009 #693 Del Skrevet 10. februar 2009 Hahaha, såvidt jeg husker hadde vi en kake kjøpt fra bakeriet på nærmeste lokale samvirkelag. Jeg aner ikke hvordan den så ut, og slett ikke hvordan den smakte. *åpenbart ikke særlig bridezilla, og i tillegg temmelig harry* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 10. februar 2009 #694 Del Skrevet 10. februar 2009 Vi spiste kake med de ansatte i Sjømannskirken etter vielsen, tror det var noe slags nøttebunn med krem og frukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 10. februar 2009 #695 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Jeg bakte vår kake selv Ikke nok med det, brudepynten var et hjerte i glassfiber fra SIA til den nette sum av kr. 37,- Edit : jeg skrev min, ikke vår kake Endret 10. februar 2009 av nextlife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. februar 2009 #696 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg bakte vår kake selv Ikke nok med det, brudepynten var et hjerte i glassfiber fra SIA til den nette sum av kr. 37,- Edit : jeg skrev min, ikke vår kake Din edit.... er vel omtrent sånn en bridezilla tenker. Så du viste vel ditt sanne jeg tenker jeg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 10. februar 2009 #697 Del Skrevet 10. februar 2009 Din edit.... er vel omtrent sånn en bridezilla tenker. Så du viste vel ditt sanne jeg tenker jeg...... Avslørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 10. februar 2009 #698 Del Skrevet 10. februar 2009 Brudekaken min var laget på kjøkkenet på Bagatelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. februar 2009 #699 Del Skrevet 10. februar 2009 Avslørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. februar 2009 #700 Del Skrevet 10. februar 2009 Brudekaken min var laget på kjøkkenet på Bagatelle. Selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå