Gjest nextlife Skrevet 9. februar 2009 #661 Del Skrevet 9. februar 2009 Det var i grunnen verre Nordpolekspedisjon natterstid, det snødde og det snødde og ingen gjorde noe med det. Dagen i dag har nærmest i sin helhet vært på kafé, ingen uhygiene å spore Ingen gullbleier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #662 Del Skrevet 9. februar 2009 Ingen gullbleier? Ikke så vidt jeg kunne se. Jeg observerte noen søte små, men absolutt ingen bleier. Ingen vogner heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 9. februar 2009 #663 Del Skrevet 9. februar 2009 Ikke så vidt jeg kunne se. Jeg observerte noen søte små, men absolutt ingen bleier. Ingen vogner heller. Da frekventerer du nok ikke de samme stedene som mammamafiaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #664 Del Skrevet 9. februar 2009 Da frekventerer du nok ikke de samme stedene som mammamafiaen Sannsynligvis ikke. Men det var altså opptil flere barn tilstede, et par i bleiealder også. Søte, og beholdt klærne på. Ellers tror jeg at jeg skal gå mer på hotellbarer. Hotellbarstemning er undervurdert. Man får på følelsen av at man kunne ha vært hvor som helst i verden, selv om man bare er i sin egen by. Billig feriefølelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 9. februar 2009 #665 Del Skrevet 9. februar 2009 Sannsynligvis ikke. Men det var altså opptil flere barn tilstede, et par i bleiealder også. Søte, og beholdt klærne på. Ellers tror jeg at jeg skal gå mer på hotellbarer. Hotellbarstemning er undervurdert. Man får på følelsen av at man kunne ha vært hvor som helst i verden, selv om man bare er i sin egen by. Billig feriefølelse. Jeg skal frekventere hotellbar i din by om en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #666 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg skal frekventere hotellbar i din by om en stund Jasså? Når? Når? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 9. februar 2009 #667 Del Skrevet 9. februar 2009 Jasså? Når? Når? 20-23 mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 9. februar 2009 #668 Del Skrevet 9. februar 2009 God morgen, Fresi. Håper denne uka blir bedre enn den forrige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 9. februar 2009 #669 Del Skrevet 9. februar 2009 Ellers tror jeg at jeg skal gå mer på hotellbarer. Hotellbarstemning er undervurdert. Man får på følelsen av at man kunne ha vært hvor som helst i verden, selv om man bare er i sin egen by. Billig feriefølelse. Ah, så lurt! Enda et feriefølelse-triks . Vi pleier å spise frokost på kafé, det gir også skikkelig feriefølelse ute at man reiser noe sted som helst Tror forresten du skal få tipse meg om hvor man bør gå på kafé neste gang jeg skal til hovedstaden. Eventuelt burde jeg leie deg inn som lokalkjent guide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kashmir Skrevet 9. februar 2009 #670 Del Skrevet 9. februar 2009 God morgen! Hvis du har vært borte hele helgen må du ha hatt litt av en jobb med i det hele tatt å komme deg fram til døra?? Eller ofret du de semskede? Ønsker deg ei fin uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 9. februar 2009 #671 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvor er denne gullbleie-tråden som alle snakker om for tiden? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 9. februar 2009 #672 Del Skrevet 9. februar 2009 20-23 mars Spionasje, Fresi? Hvor er denne gullbleie-tråden som alle snakker om for tiden? :klø: På Snikk-Snakk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 9. februar 2009 #673 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvor er denne gullbleie-tråden som alle snakker om for tiden? :klø: Den ligger på "Generell debatt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kashmir Skrevet 9. februar 2009 #674 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvor er denne gullbleie-tråden som alle snakker om for tiden? :klø: Advarsel: den er på 16 sider... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 9. februar 2009 #675 Del Skrevet 9. februar 2009 Siden jeg mest har skummet avisene grunnet et visst søvnunderskudd: Hvor i alle dager sto det at forskere ble dumme? :klø: Var det bare forskere som ble dumme av overtid, eller gjelder det overtid generelt, eller froskere generelt? Jeg merker jeg har lite tiltro til den forskningen. Det var ikke nødvendigvis forskere som ble dumme - det var bare noe Ludovie sa for å trøste meg (de som sier andre er dumme er dumme selv). Altså, poenget var: Folk generelt som jobbet mye overtid, uten tilstrekkelige pauser mellom slagene, fikk nedsatt IQ etterhvert. Ergo: Jeg nærmer meg dum som et brød. Ellers god mandag til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 9. februar 2009 #676 Del Skrevet 9. februar 2009 Den ligger på "Generell debatt". Åh. Og 16 sider, Kashmir? Har de kuttet ut/moderert repitisjonsøvelsene? Jeg synes fresis oppsummering på side tretten eller noe var fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kashmir Skrevet 9. februar 2009 #677 Del Skrevet 9. februar 2009 Åh. Og 16 sider, Kashmir? Har de kuttet ut/moderert repitisjonsøvelsene? Jeg synes fresis oppsummering på side tretten eller noe var fin. Har den ikke vært oppe i 18 eller noe sånt, da, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 9. februar 2009 #678 Del Skrevet 9. februar 2009 Har den ikke vært oppe i 18 eller noe sånt, da, tro? Jepp. Jeg skrev på et sted at den var på atten sider, og dette er nå på side seksten, tror jeg. Oppsummeringen til Fresi var ypperlig, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 10. februar 2009 #679 Del Skrevet 10. februar 2009 Til deg, Fresi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 10. februar 2009 #680 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg begynte å lese i den tråden jeg også, men tok til vettet og kom meg ut derfra før det utartet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå