Fresi Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #161 Del Skrevet 21. januar 2009 Apropos kvalm: da jeg var russ, var det noe som het berlinerbolleknuten. Man skulle spise 3 (tror jeg) berlinerboller på 5 minutter uten å slikke seg om munnen. Tok du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 21. januar 2009 #162 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg inntar tilskuerposisjonen siden jeg er så fredelig anlagt. *slenger litt vaniljekrem på Fresi, så kan DNM slikke det sakte av* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 21. januar 2009 #163 Del Skrevet 21. januar 2009 Og antallet steg....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 21. januar 2009 #164 Del Skrevet 21. januar 2009 Skuffende seks brukere. Du bør gjøre noe med det syltetøyet snart, Eurydike. FIRE! *splatter* *Dukker unna syltetøy og kaster en kopp sukker til sukkertoppen.* *konstaterer at vaniljekrem og sukker gir god hold til frisyren* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 21. januar 2009 #165 Del Skrevet 21. januar 2009 Tok du den? Utrolig nok: nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 21. januar 2009 #166 Del Skrevet 21. januar 2009 Apropos kvalm: da jeg var russ, var det noe som het berlinerbolleknuten. Man skulle spise 3 (tror jeg) berlinerboller på 5 minutter uten å slikke seg om munnen. Megagrøss og superkvalme..... En er gjerne mer enn nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #167 Del Skrevet 21. januar 2009 *slenger litt vaniljekrem på Fresi, så kan DNM slikke det sakte av* Fnis, fnis. Utrolig nok: nei. Bra for deg. Spy uten en gang å ha drukket alko er jo fullstendig bortkastet. En bekjent av meg presterte å gå med en brødpose i russelua, han mente det var en gammel og anerkjent russeting man får for å bedrive hænkipænki med bakeren. Jeg trodde aldri på ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 21. januar 2009 #168 Del Skrevet 21. januar 2009 14 brukere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #169 Del Skrevet 21. januar 2009 17 faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #170 Del Skrevet 21. januar 2009 Det slår jo ikke Nilma som hadde 44 gjester klokken tre i natt. Noe sier meg at noe er galt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 21. januar 2009 #171 Del Skrevet 21. januar 2009 18. Det hørtes ut som en knute jeg kunne fått, forresten. Mye kulere enn de kjedelige fyrstikkene og seigmennene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 21. januar 2009 #172 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg knytter en silkestrømpe med blondekant i russelueen, mens jeg langsomt suger og slikker i meg syltetøyet fra en berlinerbolle. *gidder ikke sløse bort gode boller på bollekamp, men gjør en tapper innsats for å øke visningstallet i fresiboken* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 21. januar 2009 #173 Del Skrevet 21. januar 2009 Det slår jo ikke Nilma som hadde 44 gjester klokken tre i natt. Noe sier meg at noe er galt her. Og da snakket dere ikke om katten din engang? Er det ikke den som virkelig pleier å få opp ratingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #174 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg knytter en silkestrømpe med blondekant i russelueen, mens jeg langsomt suger og slikker i meg syltetøyet fra en berlinerbolle. *gidder ikke sløse bort gode boller på bollekamp, men gjør en tapper innsats for å øke visningstallet i fresiboken* Du er jo gæern. Og da snakket dere ikke om katten din engang? Er det ikke den som virkelig pleier å få opp ratingen? Katten og deg, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 21. januar 2009 #175 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg knytter en silkestrømpe med blondekant i russelueen, mens jeg langsomt suger og slikker i meg syltetøyet fra en berlinerbolle. *gidder ikke sløse bort gode boller på bollekamp, men gjør en tapper innsats for å øke visningstallet i fresiboken* Har du ikke nettingstrømper og gummistøvler da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 21. januar 2009 #176 Del Skrevet 21. januar 2009 Katten og deg, faktisk. Men jeg hadde jo også lagt meg? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 21. januar 2009 #177 Del Skrevet 21. januar 2009 Men jeg hadde jo også lagt meg? :klø: Det blir mange treff så snart man legger seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 21. januar 2009 #178 Del Skrevet 21. januar 2009 Det blir mange treff så snart man legger seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 21. januar 2009 #179 Del Skrevet 21. januar 2009 Det blir mange treff så snart man legger seg. Eventuelt skriver om det å legge seg. Og eventuelle ting man kan gjøre etter at man har lagt seg. Osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #180 Del Skrevet 21. januar 2009 Har du ikke nettingstrømper og gummistøvler da? Og trange jeans og satengbluse. Men jeg hadde jo også lagt meg? :klø: Spiller ingen rolle hva du gjør, skjønner du. Du og katten alternerer om å trekke opp tallene. Hva som var tilfellet i natt er jeg veldig usikker på, muligens er det alltid 44 gjester i Nilmas bok. Det blir mange treff så snart man legger seg. Nettopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå