Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

Apropos kvalm: da jeg var russ, var det noe som het berlinerbolleknuten. Man skulle spise 3 (tror jeg) berlinerboller på 5 minutter uten å slikke seg om munnen.

:spy:

Tok du den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho:

Jeg inntar tilskuerposisjonen siden jeg er så fredelig anlagt. :fnise:

*slenger litt vaniljekrem på Fresi, så kan DNM slikke det sakte av*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
Skuffende seks brukere. Du bør gjøre noe med det syltetøyet snart, Eurydike. :lur:

FIRE! *splatter*

*Dukker unna syltetøy og kaster en kopp sukker til sukkertoppen.*

*konstaterer at vaniljekrem og sukker gir god hold til frisyren*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos kvalm: da jeg var russ, var det noe som het berlinerbolleknuten. Man skulle spise 3 (tror jeg) berlinerboller på 5 minutter uten å slikke seg om munnen.

Megagrøss og superkvalme..... En er gjerne mer enn nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*slenger litt vaniljekrem på Fresi, så kan DNM slikke det sakte av*

Fnis, fnis. :ler:

Utrolig nok: nei. :fnise:

Bra for deg. Spy uten en gang å ha drukket alko er jo fullstendig bortkastet.

En bekjent av meg presterte å gå med en brødpose i russelua, han mente det var en gammel og anerkjent russeting man får for å bedrive hænkipænki med bakeren. Jeg trodde aldri på ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slår jo ikke Nilma som hadde 44 gjester klokken tre i natt. Noe sier meg at noe er galt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg knytter en silkestrømpe med blondekant i russelueen, mens jeg langsomt suger og slikker i meg syltetøyet fra en berlinerbolle. *gidder ikke sløse bort gode boller på bollekamp, men gjør en tapper innsats for å øke visningstallet i fresiboken*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
Det slår jo ikke Nilma som hadde 44 gjester klokken tre i natt. Noe sier meg at noe er galt her.

Og da snakket dere ikke om katten din engang? Er det ikke den som virkelig pleier å få opp ratingen? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg knytter en silkestrømpe med blondekant i russelueen, mens jeg langsomt suger og slikker i meg syltetøyet fra en berlinerbolle. *gidder ikke sløse bort gode boller på bollekamp, men gjør en tapper innsats for å øke visningstallet i fresiboken*

:hoho:

Du er jo gæern. :fnise:

Og da snakket dere ikke om katten din engang? Er det ikke den som virkelig pleier å få opp ratingen? :fnise:

Katten og deg, faktisk. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke nettingstrømper og gummistøvler da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Elastica
Det blir mange treff så snart man legger seg. :fnise:

:idesmil:

Eventuelt skriver om det å legge seg. Og eventuelle ting man kan gjøre etter at man har lagt seg. Osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke nettingstrømper og gummistøvler da?

:fnise:

Og trange jeans og satengbluse.

:haar:

Men jeg hadde jo også lagt meg? :klø:

Spiller ingen rolle hva du gjør, skjønner du. Du og katten alternerer om å trekke opp tallene. Hva som var tilfellet i natt er jeg veldig usikker på, muligens er det alltid 44 gjester i Nilmas bok.

Det blir mange treff så snart man legger seg. :fnise:

Nettopp! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...