Gjest Frk Haug Skrevet 19. januar 2009 #1 Del Skrevet 19. januar 2009 Enten er det dritstygge folk som forventer at de modell-pene skal falle for dem. Det er folk som aldri i hele sitt liv har hatt kjæreste og som er så avstumpet for sosiale antenner som det går an. De sender flørtemeldinger og når du høflig svarer "desverre" så får du hatmeldinger med beskjed om hvor stygg de synes du er. (selv om de i flørtemeldingen syntes du var nyyyyydelig) Det er menn som inbiller seg at de er Brad Pitt. Som legger ut falske bilder av seg og som ikke forstår at du blir veldig veldig skuffet (ikke sint...) når de på IRL date dukker opp og ser ufattelig stakkarslige og nerdete ut. Hva er det med disse folka??? I utgangspunktet virker det som om de har selvtillit som går utenpå enhver statistikk - samtidig så reagerer de som bortskjemte drittunger når de blir avvist... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 19. januar 2009 #2 Del Skrevet 19. januar 2009 Desperate mennesker som sikkert ikke har fått seg noe på år og dag, og tar til desperate forsøk for å få seg et ligg =D Neida.. men det fine med nettet er at man bare kan blokkere de, så hører man mest sannsynlig aldri fra de igjen. De har kanskje blitt avvist så mange ganger at de blir frustrerte? Eller så er de bare gal... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #3 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg har en helt annen opplevelse enn deg. Jeg har møtt tilsammen ca. 15 personer over et par år, og ingen har vært psyko. Alle helt normale menn, på ulike nivåer av oppegående-skalaen. Kanskje du er en dårlig menneskekjenner, når du gang på gang kræsjer i de feile folka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann på 43 Skrevet 19. januar 2009 #4 Del Skrevet 19. januar 2009 Enten er det dritstygge folk som forventer at de modell-pene skal falle for dem. Det er folk som aldri i hele sitt liv har hatt kjæreste og som er så avstumpet for sosiale antenner som det går an. De sender flørtemeldinger og når du høflig svarer "desverre" så får du hatmeldinger med beskjed om hvor stygg de synes du er. (selv om de i flørtemeldingen syntes du var nyyyyydelig) Det er menn som inbiller seg at de er Brad Pitt. Som legger ut falske bilder av seg og som ikke forstår at du blir veldig veldig skuffet (ikke sint...) når de på IRL date dukker opp og ser ufattelig stakkarslige og nerdete ut. Hva er det med disse folka??? I utgangspunktet virker det som om de har selvtillit som går utenpå enhver statistikk - samtidig så reagerer de som bortskjemte drittunger når de blir avvist... Det må nok være noe ved deg som gjør at du tiltrekker deg disse menneskene. Jeg har vært litt på datingsider men har nok en helt annen oppfatning om deg. Stort sett har jeg truffet ærlig søkende mennesker som ønsker å møte en soulmate. Noen har løyet på utseendet men det er nok ikke hovedinntrykket mitt. Har for egen del hatt tre lengre forhold med jenter jeg har møtt på nettet og er i det tredje fortsatt. Det er nå fem år siden vi møttes og selv er jeg lykkelig samboer. Min søster fant sin mann også på nett og de har vært sammen i 10 år. Det var vel grunnen til at jeg logget meg på. Passer ikke nettet for deg så logg av. Har du spurt hva datene dine mener om deg i forhold til hvordan du har presentert deg? Har du for store krav til menn? Kanskje du ikke er den hotte baben du tror du er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_else_* Skrevet 19. januar 2009 #5 Del Skrevet 19. januar 2009 Forstår litt av din frustrasjon, men nettet er en eneste stor utsilingsplass, der hver enkelt kan finne det man søker- om man er tydelig og klar på hva man søker- og ikke. Da jeg begynte på nettet, bommet jeg hele tiden. Og traff folk som ikke var ærlige hverken om alder, utseendet eller status. Etterhvert lærte jeg meg å lese mellom linjene. Egentlig skjønner jeg ikke at folk gidder å være uærlige, alt kommer for en dag uansett. Snakk om å sage av den greina man sitter på! Si til deg selv at du vil ikke ha noe å gjøre med menn som oppfører seg så barnslig og umodent - at du er altfor god for dem. Blokker og slett dem! Nå viser det seg at jeg faktisk har tenkt riktig og jeg treffer stort sett flotte folk, men at kjemien ikke er der, ja det er noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. januar 2009 #6 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg vet ikke om jeg vil kalle de psyko men jeg har langt merke til at det finnes mange rare type mennesker på nettet. Både positivt og negativt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Haug Skrevet 19. januar 2009 #7 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg har en helt annen opplevelse enn deg. Jeg har møtt tilsammen ca. 15 personer over et par år, og ingen har vært psyko. Alle helt normale menn, på ulike nivåer av oppegående-skalaen. Kanskje du er en dårlig menneskekjenner, når du gang på gang kræsjer i de feile folka? Det er ikke folk jeg har møtt i så stor grad. Jeg har kun truffen en IRL som viste seg å være noe helt annet enn hva han pofilerte seg med på nettet. De som er psyko er jo de som sender en meldinger og som jeg aldri har prøvd å komme i kontakt med selv. Det virker som om de bare prøver seg også blir de sure når de ikke får responsen de håpet på. Det er noen hyggelig også som sender liten flørtemelding, men de takker liksom pent for seg når jeg sier beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #8 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg har omtrent den samme oppfatning som ts, når det gjelder nettdating. 99% av de henvendelsene jeg får, er useriøse. Heldigvis har jeg ikke engang tatt meg bryet med å møte dem. De avslører seg som oftest før det kommer så langt. Det er enkelte menn som er så desperate etter et nummer, at de ikke gidder å bli kjent først engang. De avslører seg ved å begynne å spørre om vekt eller puppestørrelse og slike ting. Da forstår jeg jo hva som er viktigst for dem, og hva de er ute etter. Disse datingsidene på nettet fungerer som en slags elektronisk bardisk, der de kan slenge ut den ene vulgariteten etter den andre uten at det får noen konsekvenser for dem. Det er vel noe av grunnen til at det er så vanskelig å finne den rette på den måten, og at man får så mange rare henvendelser. Nå har jeg kun erfart hvordan menn oppfører seg på nettet, og kan derfor ikke uttale meg om hvordan kvinner er i denne sammenhengen. Kunne ha vært interessant å høre hva slags erfaringer menn har på dette området. Men en ting er sikkert. Jeg tviler på at jeg vil finne en livsledsager på den måten. Min erfaring er at kjærligheten oftest er å finne i ens nærmiljø. Ja, gjennom venners venner osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2009 #9 Del Skrevet 20. januar 2009 Det er noen raringer på nettet, men det er det i virkeligheten også! Det er ikke flere raringer på nettet enn i virkeligheten, men de tar kanskje i større grad kontakt med deg der. Hvis du får kontakt med feil type folk i forhold til deg selv, kan du prøve å endre profilen din slik at det tydelig går frem hvem du ønsker å ha kontakt med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Haug Skrevet 21. januar 2009 #10 Del Skrevet 21. januar 2009 Det er noen raringer på nettet, men det er det i virkeligheten også! Det er ikke flere raringer på nettet enn i virkeligheten, men de tar kanskje i større grad kontakt med deg der. Hvis du får kontakt med feil type folk i forhold til deg selv, kan du prøve å endre profilen din slik at det tydelig går frem hvem du ønsker å ha kontakt med. Jo det er raringer i virkeligheten også. Men ikke så ofte at menn tar kontakt og så direkte er ute etter sex og har så misforstått stor tro på seg selv. Jeg mener... det er de som sender melding og sier: "Jeg synes du er deilig og tror vi kunne hatt det moro sammen. Hva med treff i helgen? Jeg er velutrustet og klar for å tilfredstille deg! ;-)" Også ser jeg på fyrens profil og han ser ikke ut i måneskinn!!! Om jeg selv er skyld i å tiltrekke med slike??? Altså, jeg har en høyst ordinær og "tekkelig" profil. Kun en pent portrettbilde. Viser ikke utringning eller kropp eller noe. Jeg er ikke noen bimbo, men profilerer meg som en vanlig alenemor som søker et seriøst forhold. Er det kanskje det med alenemor??? Det er duster der ute som liksom tror at jeg er så sulteforet på sex at jeg tar hva som helst??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Speilet Skrevet 21. januar 2009 #11 Del Skrevet 21. januar 2009 Jo det er raringer i virkeligheten også. Men ikke så ofte at menn tar kontakt og så direkte er ute etter sex og har så misforstått stor tro på seg selv. Jeg mener... det er de som sender melding og sier: "Jeg synes du er deilig og tror vi kunne hatt det moro sammen. Hva med treff i helgen? Jeg er velutrustet og klar for å tilfredstille deg! ;-)" Også ser jeg på fyrens profil og han ser ikke ut i måneskinn!!! Om jeg selv er skyld i å tiltrekke med slike??? Altså, jeg har en høyst ordinær og "tekkelig" profil. Kun en pent portrettbilde. Viser ikke utringning eller kropp eller noe. Jeg er ikke noen bimbo, men profilerer meg som en vanlig alenemor som søker et seriøst forhold. Er det kanskje det med alenemor??? Det er duster der ute som liksom tror at jeg er så sulteforet på sex at jeg tar hva som helst??? Sånne menn treffer man (innimellom) på byen også. Og det er ofte litt sånn dårlig integrerte innvandrermenn som har en misforstått oppfattelse om at alle norske jenter er særdeles lette på tråden, som oppfører seg sånn. Enten så nekter de å forstå at du avviser dem eller så blir de sure og skjeller deg ut.... Norske menn kan også være sånn, men ikke i så stor grad. I så fall så har de drukket seg til mot først. Men på nettet er det visst sånn at de ikke trenger å drikke seg til mot og fordi de er anonyme så slenger de med leppa som de vil. Vi får trøste oss med at dette sikkert er en gjeng med menn som aldri har fått seg noe ogsom har null erfaring med det motsatte kjønn og derfor ikke aner hvordan de skal forholde seg. Jeg bare ignorerer sånne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2009 #12 Del Skrevet 21. januar 2009 Jo det er raringer i virkeligheten også. Men ikke så ofte at menn tar kontakt og så direkte er ute etter sex og har så misforstått stor tro på seg selv. Jeg mener... det er de som sender melding og sier: "Jeg synes du er deilig og tror vi kunne hatt det moro sammen. Hva med treff i helgen? Jeg er velutrustet og klar for å tilfredstille deg! ;-)" Også ser jeg på fyrens profil og han ser ikke ut i måneskinn!!! Om jeg selv er skyld i å tiltrekke med slike??? Altså, jeg har en høyst ordinær og "tekkelig" profil. Kun en pent portrettbilde. Viser ikke utringning eller kropp eller noe. Jeg er ikke noen bimbo, men profilerer meg som en vanlig alenemor som søker et seriøst forhold. Er det kanskje det med alenemor??? Det er duster der ute som liksom tror at jeg er så sulteforet på sex at jeg tar hva som helst??? Jeg får også en del slike henvendelser. Slibrige forslag, gjerne avsluttet med "ps er gift, krever diskresjon"... Blæææhh... Og jeg har ikke noe utfordrende bilde, er meget sømmelig kledd. Jeg har ikke noe flørtende tekst i profilen min, den er ganske så seriøs. Så jeg skjønner ikke hva det er som får disse folka til å tro at jeg er mottagelig for denslags forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2009 #13 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg får også en del slike henvendelser. Slibrige forslag, gjerne avsluttet med "ps er gift, krever diskresjon"... Blæææhh... Og jeg har ikke noe utfordrende bilde, er meget sømmelig kledd. Jeg har ikke noe flørtende tekst i profilen min, den er ganske så seriøs. Så jeg skjønner ikke hva det er som får disse folka til å tro at jeg er mottagelig for denslags forslag. Når jeg får slike henvendelser, svarer jeg alltid i gjesteboken deres, som er åpen for alle å lese. "Nei takk, jeg vil ikke xxx med deg". Og håper at konen leser det. Og at de ikke tør sende flere slike ekle poster til folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 21. januar 2009 #14 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg er ikke medlem på noen datingsider, men var på en chatteside for noen år siden. Der ble jeg kjent med mange, og møtte to av dem IRL. Flotte menn begge to, han ene er fortsatt bestevennen min:) Han andre hadde jeg et forhold til, men siden jeg måtte flytte tilbake til Norge igjen så tok det slutt. Har fortsatt kontakt. Har ikke som erfaring at det er mange psykoer, men det er jo greit å sile litt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Donna_* Skrevet 22. januar 2009 #15 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg får også en del slike henvendelser. Slibrige forslag, gjerne avsluttet med "ps er gift, krever diskresjon"... Blæææhh... Og jeg har ikke noe utfordrende bilde, er meget sømmelig kledd. Jeg har ikke noe flørtende tekst i profilen min, den er ganske så seriøs. Så jeg skjønner ikke hva det er som får disse folka til å tro at jeg er mottagelig for denslags forslag. Jeg tror det er noen menn som har en sånn standard-sjekke-tekst som de sender til absolutt alle. Jeg tror ikke de ser på profilene til de som de sender til engang. De bare sender ukritisk til alle og sitter der i sin triste hverdag og håper at de får napp... Og når de ikke får napp men en avvisning istedenfor så reagerer noen med sinne og irritasjon og den går ut over uskyldige damer som aldri har bedt om eller invitert til slibrighetene deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Donna_* Skrevet 22. januar 2009 #16 Del Skrevet 22. januar 2009 Når jeg får slike henvendelser, svarer jeg alltid i gjesteboken deres, som er åpen for alle å lese. "Nei takk, jeg vil ikke xxx med deg". Og håper at konen leser det. Og at de ikke tør sende flere slike ekle poster til folk. Men tror du konen er inne på datingsidene da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2009 #17 Del Skrevet 26. januar 2009 80% av all statistikk på internett blir funnet opp der og da. Helt ærlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vidar Skrevet 12. januar 2010 #18 Del Skrevet 12. januar 2010 Enten er det dritstygge folk som forventer at de modell-pene skal falle for dem. Det er folk som aldri i hele sitt liv har hatt kjæreste og som er så avstumpet for sosiale antenner som det går an. De sender flørtemeldinger og når du høflig svarer "desverre" så får du hatmeldinger med beskjed om hvor stygg de synes du er. (selv om de i flørtemeldingen syntes du var nyyyyydelig) Det er menn som inbiller seg at de er Brad Pitt. Som legger ut falske bilder av seg og som ikke forstår at du blir veldig veldig skuffet (ikke sint...) når de på IRL date dukker opp og ser ufattelig stakkarslige og nerdete ut. Hva er det med disse folka??? I utgangspunktet virker det som om de har selvtillit som går utenpå enhver statistikk - samtidig så reagerer de som bortskjemte drittunger når de blir avvist... Reagerte på overskriften den kan tolkes dithen at dette gjelder kun for menn, og hvor har du det ifra?.For meg virker det som du er ei fjortis berte som kun er ute etter oppmerksomhet ,og det sakelige kan seile sin egen sjø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå