Gunilla Skrevet 26. juni 2003 #1 Del Skrevet 26. juni 2003 Dette innlegget er ikke ment å være verken intimt eller upassende, men jeg lurer på om dere har noen favoritttrusemerker - og hvor kjøper dere trusene deres? I riktig gamle dager kjøpte jeg sloggi. Har ingen av det merket nå. Kjøper ellers rimelige truser på Lindex og H&M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. juni 2003 #2 Del Skrevet 26. juni 2003 På super'n. Har et arsenal med bomullstruser fra LaMote... Så spennende var jeg.. :-? Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 26. juni 2003 #3 Del Skrevet 26. juni 2003 Handler en del på Lindex, jeg. Ikke de aller billigste, men tror det heter Ella May. De er ganske gode - litt eksklusiv følelse uten at det koster både skjorta og buksa... for ikke å snakke om underbuksa.. ..åh, den var dårlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2003 #4 Del Skrevet 26. juni 2003 Jeg kjøper truser fra Lindex, Kappahl og Ellos..Også hender det jeg kjøper noen lamote-truser på tilbud i dagligvarebutikken ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 26. juni 2003 #5 Del Skrevet 26. juni 2003 Kjøper undertøy på Cubus jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 26. juni 2003 #6 Del Skrevet 26. juni 2003 Tja ... Billigbutikker. Lindex, Cubus og JC. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 26. juni 2003 #7 Del Skrevet 26. juni 2003 Lindex - stort sett - samme med bh-er. For da kjøper jeg nemlig sett da vettu, i samme fareg og stil. To eller tre truser, og en bh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tatum Skrevet 26. juni 2003 #8 Del Skrevet 26. juni 2003 Kjøper stort sett på H&M, supplert av litt spesielle Victoria's Secret strings når jeg får anledning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira27 Skrevet 26. juni 2003 #9 Del Skrevet 26. juni 2003 Kjøper undertøyet mitt på H&M :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 26. juni 2003 #10 Del Skrevet 26. juni 2003 Jeg har lenge sverget til LaMote fra dagligvaren, "Young Look" tai. Men hva gjør de jæv---? Jo, de tar akkurat denne modellen ut av produksjon og erstatter med "Soft" som slett ikke er like bra! :evil: Jeg har så smått begynt å titte på noen de har på Lindex som kan duge istedet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 26. juni 2003 #11 Del Skrevet 26. juni 2003 Kjøper mesteparten av undertøyet mitt på Lindex (eneste de har som er fint der omtrent!!) og Cubus. En sjelden gang bestiller jeg fra Orion, men der har de sjelden store nok BH'er til en D-cup. Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 26. juni 2003 #12 Del Skrevet 26. juni 2003 Kjøper mye av undertøyet mitt gjennom http://www2.victoriassecret.com/ Der finner jeg alltid mye fint av truser, bh'er, natt tøy, morgenkåper osv Ellers handler jeg en del på HM og Lindex . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 26. juni 2003 #13 Del Skrevet 26. juni 2003 Marks and Spencer når jeg er i Storbritannia. Hamstrer for flere år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 26. juni 2003 #14 Del Skrevet 26. juni 2003 De e en hemmlihet, sjø`! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 26. juni 2003 #15 Del Skrevet 26. juni 2003 Jeg kjøper til vanlig undertøyet mitt på Lindex, enten Triumph eller Passionate e.l. Men jeg er titt og ofte innom de rene undertøys-butikkene også, og ofte går jeg derfra med bh og truse i enda flottere kvalitet/pris..... Flott undertøy er det gøy å bruke penger på! H&M's undertøy kan jeg bare glemme, BH'ene er helt feil/små for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liza Skrevet 26. juni 2003 #16 Del Skrevet 26. juni 2003 enig med lille my! etter at jeg fikk pupper har jeg "oppdaget" hvor deilig triumph og passionata er... h&m har for mye syntetisk plastikk-undertøy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 26. juni 2003 #17 Del Skrevet 26. juni 2003 H&M, CK og After Eden. Kjøper stringtruser i bomull på H&M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 27. juni 2003 #18 Del Skrevet 27. juni 2003 truser kun på H&M, bher litt her og der, h&m, kappahl og lindex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru.com Skrevet 27. juni 2003 #19 Del Skrevet 27. juni 2003 Kjøper alt undertøyet mitt på Victoria's Secret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 27. juni 2003 #20 Del Skrevet 27. juni 2003 Stort sett blir det til at jeg kjøper undertøy på H&M, men jeg er også veldig glad i CK- undertøyet. Liker ikke å kjøpe BH'er på H&M, de passer bare ikke til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå