Gå til innhold

Hvor kjøper du trusene dine?

Gunilla

Anbefalte innlegg

Dette innlegget er ikke ment å være verken intimt eller upassende, men jeg lurer på om dere har noen favoritttrusemerker - og hvor kjøper dere trusene deres?

I riktig gamle dager kjøpte jeg sloggi. Har ingen av det merket nå. Kjøper ellers rimelige truser på Lindex og H&M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På super'n. Har et arsenal med bomullstruser fra LaMote... Så spennende var jeg.. :-?

Suz :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Handler en del på Lindex, jeg. Ikke de aller billigste, men tror det heter Ella May. De er ganske gode - litt eksklusiv følelse uten at det koster både skjorta og buksa... for ikke å snakke om underbuksa..

..åh, den var dårlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg kjøper truser fra Lindex, Kappahl og Ellos..Også hender det jeg kjøper noen lamote-truser på tilbud i dagligvarebutikken ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lindex - stort sett - samme med bh-er. For da kjøper jeg nemlig sett da vettu, i samme fareg og stil.

To eller tre truser, og en bh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper stort sett på H&M, supplert av litt spesielle Victoria's Secret strings når jeg får anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starya

Jeg har lenge sverget til LaMote fra dagligvaren, "Young Look" tai. Men hva gjør de jæv---? Jo, de tar akkurat denne modellen ut av produksjon og erstatter med "Soft" som slett ikke er like bra! :evil:

Jeg har så smått begynt å titte på noen de har på Lindex som kan duge istedet... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper mesteparten av undertøyet mitt på Lindex (eneste de har som er fint der omtrent!!) og Cubus. En sjelden gang bestiller jeg fra Orion, men der har de sjelden store nok BH'er til en D-cup. :lol:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøper til vanlig undertøyet mitt på Lindex, enten Triumph eller Passionate e.l. Men jeg er titt og ofte innom de rene undertøys-butikkene også, og ofte går jeg derfra med bh og truse i enda flottere kvalitet/pris.....

Flott undertøy er det gøy å bruke penger på! H&M's undertøy kan jeg bare glemme, BH'ene er helt feil/små for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med lille my! etter at jeg fikk pupper har jeg "oppdaget" hvor deilig triumph og passionata er...

h&m har for mye syntetisk plastikk-undertøy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stort sett blir det til at jeg kjøper undertøy på H&M, men jeg er også veldig glad i CK- undertøyet. Liker ikke å kjøpe BH'er på H&M, de passer bare ikke til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...