*gjest*truuls Skrevet 20. januar 2009 #21 Del Skrevet 20. januar 2009 Hehe, oppmerksomhethorer ja Guiden var artig å lese. Hehehe :-) Godt å høre! Vet ikke om jeg skal le eller grine av den "guiden" her.. Jeg anbefaler deg å le, da dette virker posetivt inn på stressnivået ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2009 #22 Del Skrevet 20. januar 2009 Truls, du er nödt for å gi ut bok! Den blir helt garantert underholdene. Lykke til videre med å naile små berter, du er helt klart inne på noe.. bare husk at den seksuelle lavalderen er 16år slik at du ikke möter uante problemer;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2009 #23 Del Skrevet 20. januar 2009 Hvis Truls liker å lure damer på fri tiden skal han få lov til det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 20. januar 2009 #24 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) , og lär deg og respektere kvinnene. Ingen får pule av å respektere kvinner. Nei, vent, jeg modererer meg: Det er greit å respektere kvinner, så lenge man alltid respekterer seg selv mer. I alle fall hvis man vil ha draget. Hvis Truls liker å lure damer på fri tiden skal han få lov til det:) Hvor dumme tror du de jentene her er? Tror du virkelig jenter må lures for å bli pult, utenom i trygge romantiske settinger? Endret 20. januar 2009 av Cognizance Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Perhaps_* Skrevet 20. januar 2009 #25 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg synes kanskje du er vel treg i dine moves, Ts. Så mye bry for å få dame? ALtså, de mennene jeg pleier å slå til på handler raskt og med en gang, de venter ikke så lenge og går så mange omveier som deg. Men kanskje det er fordi du er i 20-årene. Jeg er i 30-årene og møter menn som er ca 40 så de vet kanskje om mulig ennå mer at damer gjennomskuer bløffer. Derfor spiller de med åpne og ærlig kort og vet hva de vil. Så flott for deg at du hopper over den første kvinnetypen, og går rett på type nr. 2; de med trutmunn. På den måten slipper de jordnære å bli stresset opp av for mange slitsomme spørsmål - som om man satt i et annet jobbintervju. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*gjest*truuls Skrevet 21. januar 2009 #26 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg synes kanskje du er vel treg i dine moves, Ts. Så mye bry for å få dame? ALtså, de mennene jeg pleier å slå til på handler raskt og med en gang, de venter ikke så lenge og går så mange omveier som deg. Men kanskje det er fordi du er i 20-årene. Jeg er i 30-årene og møter menn som er ca 40 så de vet kanskje om mulig ennå mer at damer gjennomskuer bløffer. Derfor spiller de med åpne og ærlig kort og vet hva de vil. Så flott for deg at du hopper over den første kvinnetypen, og går rett på type nr. 2; de med trutmunn. På den måten slipper de jordnære å bli stresset opp av for mange slitsomme spørsmål - som om man satt i et annet jobbintervju. Typisk nybegynner feil å tro på myten om at jo flere man kommer over, jo flere har man sjansen på. Jeg kan vise til en suksessratio som er mye høyere enn den gjengse skjekkern, og det er vertfall bare tull at damer klarer å gjennomskue noe som helst. De blir like lurt som gutta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2009 #27 Del Skrevet 21. januar 2009 Ber du 18åringer knulle 15åringer? fikk ikke med deg med tjaaah, hmmm, å hva var det igjen. JO, seksuell-lavalder. Pssst, det var kanskje ikke så viktig det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firewater Skrevet 21. januar 2009 #28 Del Skrevet 21. januar 2009 Ber du 18åringer knulle 15åringer? fikk ikke med deg med tjaaah, hmmm, å hva var det igjen. JO, seksuell-lavalder. Pssst, det var kanskje ikke så viktig det? Jeg er kanskje sær, men jeg pleier å la min egen etikk og moral bestemme hvem jeg ligger med, ikke loven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 22. januar 2009 #29 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg er kanskje sær, men jeg pleier å la min egen etikk og moral bestemme hvem jeg ligger med, ikke loven. Ikke sær, men muligens hensynsløs og definitivt lite kunnskapsrik. Du med din egne etikk og moral (såkalt) tar ikke stilling til hva som viser seg å være mest etisk og moralsk riktig for flertallet? Da har du lite å bidra med som medlem av et samfunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 22. januar 2009 #30 Del Skrevet 22. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. januar 2009 #31 Del Skrevet 22. januar 2009 Nå har jeg notert ned ALT så detta skal prøves ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*gjest*truuls Skrevet 22. januar 2009 #32 Del Skrevet 22. januar 2009 Ikke sær, men muligens hensynsløs og definitivt lite kunnskapsrik. Du med din egne etikk og moral (såkalt) tar ikke stilling til hva som viser seg å være mest etisk og moralsk riktig for flertallet? Da har du lite å bidra med som medlem av et samfunn. Det utsagnet medfører ikke bare svært lite riktighet, men du utviser også grov historieløshet når du tror at den seksuelle lavalderen i Norge kommer fra hva som er mest etisk og moralsk riktig for flertallet. Who are you to judge hvem som er kunnskapsrik, eller ej? Nå har jeg notert ned ALT så detta skal prøves ut! Dette lover bra, husk å kom med tilbake meldinger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seth Skrevet 22. januar 2009 #33 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg har kun sjekka på nett i en veldig kort periode, men konklusjonen min er at det ikke akkurat er rakett forskning. Men en guide er en guide, selv om jeg faktisk har liten tro på at dette virker så solid som du refferer til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #34 Del Skrevet 22. januar 2009 Truls, dette skal jeg prøve!!! Noen som har noen forslag til hvordan en skal få til ONS med MILFs også, lr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #35 Del Skrevet 22. januar 2009 Ikke sær, men muligens hensynsløs og definitivt lite kunnskapsrik. Du med din egne etikk og moral (såkalt) tar ikke stilling til hva som viser seg å være mest etisk og moralsk riktig for flertallet? Da har du lite å bidra med som medlem av et samfunn. Du er dum. Premissene leder ikke til konklusjonene. Leit at det fins folk som deg. Nuff said. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 4. februar 2009 #36 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg tror ikke det er så langt unna sannheten, den guiden der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekokern Skrevet 4. februar 2009 #37 Del Skrevet 4. februar 2009 Truls, dette er fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HotterThanTheSun Skrevet 3. juni 2009 #38 Del Skrevet 3. juni 2009 Kan du lage en for kvinner 27-37 også? Guide for kvinner 27-37: Steg 1: Lag profil som forteller at du er kvinne. Legg ut bilde som beviser påstanden om at du er kvinne. Steg2: Åpne innboksen din etter noen dager. Den burde allerede være full av meldinger fra desperate mannfolk. Steg 3: Svar på alle meldinger: Lokale kaffesjappa, i morra, kl 20.00, be there! Se hvem som dukker opp og pick your choice. PS: Alle er nok tapere, men hey, det blir noe på'ræ You're welcome Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #39 Del Skrevet 3. juni 2009 Guide for kvinner 27-37: Steg 1: Lag profil som forteller at du er kvinne. Legg ut bilde som beviser påstanden om at du er kvinne. Steg2: Åpne innboksen din etter noen dager. Den burde allerede være full av meldinger fra desperate mannfolk. Steg 3: Svar på alle meldinger: Lokale kaffesjappa, i morra, kl 20.00, be there! Se hvem som dukker opp og pick your choice. PS: Alle er nok tapere, men hey, det blir noe på'ræ You're welcome heheheheheh:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 3. juni 2009 #40 Del Skrevet 3. juni 2009 Steg 3: Svar på alle meldinger: Lokale kaffesjappa, i morra, kl 20.00, be there! Se hvem som dukker opp og pick your choice. PS: Alle er nok tapere, men hey, det blir noe på'ræ You're welcome Godt tips hehe. Møte alle samtidig. Litt sånn ungkarskvinnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå