Gå til innhold

kravstor?

Gjest TS

Anbefalte innlegg

Jeg ble singel for snart 5 mnd siden, og nå er jeg klar for å begynne å se på gutter igjen. Har flyttet til en by for studier sammen med flere venninner.

Nå har det seg slik at jeg er veldig kresen på gutter. Jeg roter ikke med hvem som helst, og det er uaktuelt å bare hoppe til sengs med noen jeg ikke synes noe spesielt om. Min venninne er min rake motseting. Dette har nå blitt ett problem for meg, for når jeg møter noen jeg liker og føler meg tiltrukket av så roter hun med han. Dette har skjedd flere ganger. Jeg er utrolig glad i min venninne, men dette er litt irriterende, da hun knapt kan huske dem etterpå, men "tar de av markedet" for meg.

Dette hørtes egentlig utrolig barnslig ut, men vi er begge 20 år. Har noen slike erfaringer? Og hva bør jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_truls_*
Jeg ble singel for snart 5 mnd siden, og nå er jeg klar for å begynne å se på gutter igjen. Har flyttet til en by for studier sammen med flere venninner.

Nå har det seg slik at jeg er veldig kresen på gutter. Jeg roter ikke med hvem som helst, og det er uaktuelt å bare hoppe til sengs med noen jeg ikke synes noe spesielt om. Min venninne er min rake motseting. Dette har nå blitt ett problem for meg, for når jeg møter noen jeg liker og føler meg tiltrukket av så roter hun med han. Dette har skjedd flere ganger. Jeg er utrolig glad i min venninne, men dette er litt irriterende, da hun knapt kan huske dem etterpå, men "tar de av markedet" for meg.

Dette hørtes egentlig utrolig barnslig ut, men vi er begge 20 år. Har noen slike erfaringer? Og hva bør jeg gjøre?

Du burde prøve å finne gutter som ikke er så billige at de roter med venninda di. Er du egentlig interessert i denne type gutter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde prøve å finne gutter som ikke er så billige at de roter med venninda di. Er du egentlig interessert i denne type gutter?

Men det som er tingen er jo at det virker som at de er skikkelige gutter før de gjør det der. De aner sikkert ikke at jeg er litt interessert heller da, for jeg er ikke en slik jente som er "all in" med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_truls_*
Men det som er tingen er jo at det virker som at de er skikkelige gutter før de gjør det der. De aner sikkert ikke at jeg er litt interessert heller da, for jeg er ikke en slik jente som er "all in" med en gang.

For meg er det openbart at du burde 3-bette henne mye mer i posisjon, og check folde når hun viser aggresjon da hun virker lettere retarded.

Spm. mitt står fortsatt syntes jeg. Er du interessert i gutter som hopper på det første og beste? Hva er det som gjør at de virker interessante i utgangspunktet? Om du sier de er pene og kjekke, og det er en gjenganger at venninden din pleier å ha seg med, ligger det vel godt opp i dagen at du burde skifte taktikk eller som du syntes; snakke med venninden din om at dere deler 50/50 på mannebeina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hu er ei flott jente så kommer ALLE menn til å hoppe til sengs med a hvis hu kaster seg om halsen dems. Hvorfor i all verden skulle de ikke gjøre det?

Du får ta opp dette med veninna di. Dere må være førstevelger og andrevelger.

Er det ikke dette dere jenter diskuterer når dere går på do sammen? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg ville spurt meg selv om dette virkelig er en GOD venninne.....

Samme tenkte jeg.

Kanskje TS skal søke etter en ny venninne på nett også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problem, hun venninnen min kan blir skikkelig sur hvis han liker meg, en gang så ble hun sur og spurte fyren om hvorfor han likte meg og ikke henne. Han reagerte skikkelig på det, ble helt satt ut fyren.. ( han ringte meg dagen etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du liker gutter som faktisk eksisterer i virkeligheten i de miljøene du vanker i, så fremstår du ikke som særlig kravstor sammenlignet med flere andre her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Hvis du liker gutter som faktisk eksisterer i virkeligheten i de miljøene du vanker i, så fremstår du ikke som særlig kravstor sammenlignet med flere andre her :)

Skjerp deg nå da, alle her liker jo gutter som eksisterer i de miljøene vi vanker i. Hvordan skulle vi ellers ha møtt de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerp deg nå da, alle her liker jo gutter som eksisterer i de miljøene vi vanker i. Hvordan skulle vi ellers ha møtt de?

Det er da flere her som enten liker menn som er i miljøer over sitt nivå, eller menn de ikke støter på i virkeligheten. Visse liker jo kun menn, som kun synes dem er bra nok for en "kosehelg" men ikke noe mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Det er da flere her som enten liker menn som er i miljøer over sitt nivå, eller menn de ikke støter på i virkeligheten. Visse liker jo kun menn, som kun synes dem er bra nok for en "kosehelg" men ikke noe mer :)

Det er veldig trygt å like noen som du ikke helt vet hvor du har skjønner du. Dersom man vet med sikkerhet at en gutt er interessert må man plutselig ta et valg og dermed er det fort gjort at man stikker. Det handler ikke om nivåer dette her.

TS: Vet venninna de at du er interessert i disse guttene da? Ellers har du jo ikke noe å bli sur for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Alicia_*

Men hvis disse guttene virkelig hadde vært interessert i deg hadde de jo ikke rota med venninna di. Jeg synes det virker som en perfekt måte å teste gutter på. Hvis en gutt likegodt kunne valgt venninna mi, ville jeg rett og slett ikke hatt han. Ha litt stolthet og kjenn din egenverdi.

Og venninna di, hun må må få rote med hvem hun vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se det positive i det. Ingen vil ha en så billig gutt som noen her skrev.

Selv hadde jeg sett på det som slik at hun silte ut de som ikke var noe å samle på. Så sånn sett er det jo hele litt fint. Hun tar dritten og du ender opp med toppen av kaka (han som ikke hopper til sengs med henne). :sukk:

Endret av LilleCanCan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har TS kun seg selv å takke etter mitt syn.

Hun kan da virkelig ikke bli sur på venninnen sin kun fordi hun har en adferd/utseende som gjør at gutter heller vil ha henne enn TS.

Det er da åpenbart at TS' venninne er langt mer populær blant gutta, og da får TS rett og slett forholde seg til det.

Dette blir nesten som å si "venninnen min er penere enn meg, så hvordan kan jeg overtale henne til å gå med en pose over hodet på byen slik at jeg også får meg noe?"

Hvis venninnen til TS oppfører seg på en måte som gjør at guttene liker henne bedre, så bør kanskje TS endre sin adferd overfor det motsatte kjønn, da hennes egen strategi åpenbart ikke bærer frukter?

Hvis venninnen til TS får flere gutter fordi hun er penere enn TS, så bør kanskje TS se seg i speilet og gå etter gutter hun har bedre sjanse til å få?

Som mann kan jeg i hvert fall si at den pripne venninnen som regel er den som blir sittende igjen alene på slutten av kvelden, og det med rette. Likeså med den med middels utseende som tror hun er en åtter eller nier og derfor går med nesa i sky og ignorerer menn som er mer enn gode nok for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...