Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2009 #21 Del Skrevet 21. januar 2009 Men, hvis dere MÅTTE velge et butikkfôr, hvilket ville dere si er det beste? Hun snakker amerikansk, men forstår norsk veldig godt. Jeg tror ikke hun snakker norsk selv, men jeg vet det ikke. Jeg reagerte også på hvordan hun ble fremstilt på tv. Det er alment kjent der hun bor at de f eks vasker klær på campingplassen og får mat fra den lokale kroa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 24. januar 2009 #22 Del Skrevet 24. januar 2009 Eg syns ho var heilt sekterisk . Ein amish utan religion. Syns heller ikkje ho verka noko særleg lykkeleg/glad/tilfreds i sin egendefinerte livsstil. Men ho virka intellegent og oppegåande. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 25. januar 2009 #23 Del Skrevet 25. januar 2009 Kult program i dag. Imponert over hva de hadde greid å få til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 25. januar 2009 #24 Del Skrevet 25. januar 2009 Enig. Selv om det nok var en trendnisses furumareritt. Har sans for selvbergingstanken, og dette var folk som gjorde ting grundig og ordentlig, med kunnskap i bånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå