Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2003 #1 Del Skrevet 26. juni 2003 I går skjedde det noe stygt, kondomen skjærte seg opp og ned på høyre kjønnsleppe og i dag så jeg den var blitt hoven og sår... hva skal jeg gjøre? Ta isbit på? Må jo kle på meg senere utpå dagen, så kan jo ikke bare sitte her og sture. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 26. juni 2003 #2 Del Skrevet 26. juni 2003 Hevelsen kommer sikkert til å gå ned etter hvert, men kan jo skjønne at det kan være vondt å gå med. Det er nok ikke noe farlig i hvertfall! Det er nok bare å smøre seg med tålmodighet :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2003 #3 Del Skrevet 26. juni 2003 Ikke noe annet fint jeg kan smøre meg med? Skal jo til typen igjen i morra Nei føler meg ikke presset til noe, sexlyst er en helt normal ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. juni 2003 #4 Del Skrevet 26. juni 2003 Hm... det fins en salve som egentlig er til hemorroider og sår omkring endetarmen. Den heter Alcos-anal og skal virke beroligende.. kanskje den kan brukes? Gå på apoteket og spør - fortell hva som er problemet så kan de sikkert hjelpe. Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 26. juni 2003 #5 Del Skrevet 26. juni 2003 Hvis jeg har hatt sex til jeg har blitt sår, ikke helt det samme, men litt :-? Så hjelper sinksalve utrolig bra, du vet sånn som du smører på babyromper når de er såre :D Kan smøre de både inni og utapå med den, og farlig er det jo ikke. Fåes på super'n, blant bleier og baby ting:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. juni 2003 #6 Del Skrevet 27. juni 2003 Aloe vera gele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 28. juni 2003 #7 Del Skrevet 28. juni 2003 Hei det var meg som var sjenert og anonym gjest for jeg følte det var så ekkelt haha men nå er ting tilbake til normalt trengte egentlig ikke å gjøre noe, hadde is på men den frøs seg fast på meg, det var au au. ALDRI mer kondomer (jada "mamma" jeg går på pilla" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå