Gå til innhold

Filmer som inspirerer til å følge drømmer

Hvite bølge

Anbefalte innlegg

Hvilken film setter du på når du føler at du trenger å fokusere på hva du egentlig drømmer om å oppnå?

Enten det nå gjelder jobb, utdanning, kjærlighet- eller alt på en gang?

Selv liker jeg Coyote Ugly og Erin Brockovich til det formålet. She`s the man og Bend it like Beckham er også søte filmer som handler om å følge drømmene sine.

Flere tips?

Har behov for å fokusere litt fremover, kjenner jeg. Og jeg liker å bruke filmer til inspirasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så nettopp Tid for ømhet - og hadde nesten glemt ut hvor nydelig den filmen er.

Filmen fikk meg til å tenke på hvor viktig det er å leve mens man lever, å aldri legge skjul på at man elsker de som står oss nær og ha evnen til å tilgi om noen gjør noe dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Jeg er veldig glad i sånn tenåringsfilmer som oppmuntrer til å følge drømmene sine :) eller i alle fall "jeg skal ikke gi opp, jeg skal klare det"

her er noen av mine favoritter:

A cinderella story - med hillary duff. upopulær jente som finner kjærligheten

Another cinderella movie - med selina gomez. samme som over

Raise your voice - med hillary duff. lurer faren for å gå på musikkskole

Private Valentine - med jessica simpson. hollywoodstjærne som havner i militæret for å gjøre noe på egenhånd

Picture this - med ashly tisdale. kjærlighet.. upoulær jente som faller for populær gutt

Honey - med jessica alba. dansefilm

eurotrip - interrail!

step up - dansefilm

alle disse gjør meg så glad å se på og jeg kjenner på følelsen av å ville oppnå noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eurotrip elsker jeg å se, siden jeg har et sterkt ønske om å reise på interrail en gang i fremtiden. I tillegg er den jo hysterisk morsom - Matt Damon som punka vokalist? Ja, det funker faktisk. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...