Gå til innhold

Lur oppbevaring av smykker?

Kizzy

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har aaaaltfor mange smykker. Jeg har vurdert å kvitte meg med noe, men nei.

Problemet er altså oppbevaringen!

Hvordan oppbevare de så jeg også har en slags oversikt over hva jeg har?

Øredobbproblemet har jeg løst. Jeg har et skjerf hengende på veggen, og i det henger alle øredobbene.

Noen av dere som har lure tips og triks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Jeg kjøpte et lite "syskrin" på et marked i Polen. Det er et sånn med to lokk som man åpner og skyver til siden. Da får du oversikt over rommene i tre etasjer. Litt vanskelig å forklare, men det er sånn typisk gammeldags syskrin. Det er bare mindre. Veldig oversiktlig og greit. Har man mye smykker passer det kanskje med et syskrin i vanlig str. som står på "bein" Da kan man også ha små esker oppi for å fordele smykker ol.

Vet ikke hvor man får tak i sånt her hjemme... Husfliden kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korketavle (med masse tegnestifter på, sånne "gammeldagse som er ca 1cm lange i tillegg til nåla)... Der henger de godt, du har oversikt, og de krøller seg ikke inni hverandre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med et "skrueskrin/fiskeutstyrskrin" (et slags verktøyskrin med mange små rom) til øredobber, anheng osv.

Lange smykker og ørepynt med krok kan du henge på innsiden av en skapdør. Hvis du fester hønsenetting, som du igjen fester s-kroker i, kan du henge masse smykker der og ha oversikt over alt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...