Drmjente Skrevet 18. januar 2009 #1 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg ønsker meg noen svarte/brune støvletter som jeg kan bruke utenpå jeans. Helst ikke med hæl. Men jeg finner ingen som passer pga høy rist og tjukke legger. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt støvletter med ekstra vidde? Enten i Oslo-Drammen området eller via nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest daimyo Skrevet 18. januar 2009 #2 Del Skrevet 18. januar 2009 Nei, men du kan blokke ut støvletter med vanlig vidde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #3 Del Skrevet 18. januar 2009 hei. vil anbefale sko fra DNA. der er det eneste stedet hvor jeg kjøper støvletter pga at jeg også har tjukke legger. ingen andre steder får jeg støvlettene over leggen.. ihvertfall alle de jeg har prøvd på DNA passer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kizzy Skrevet 18. januar 2009 #4 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg har funnet svarte på Eurosko. Jeg kom til at jeg rett og slett måtte bruke litt mer penger på støvlettene og kjøpe de i ordentlig skinn. Og heller få de blokket ut. På Bianco har de salg på boots i skinn nå. Jeg kjøpte og blokket de ut maaaasse. Det funket bra Bianco blokker ut i butikken. Veldig praktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 18. januar 2009 #5 Del Skrevet 18. januar 2009 http://www.duoboots.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mella Skrevet 18. januar 2009 #6 Del Skrevet 18. januar 2009 I fjor hadde de ihvertfall masse på Eurosko, alle parene var merket med vidden, veldig praktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tante fiolett Skrevet 19. januar 2009 #7 Del Skrevet 19. januar 2009 På Din Sko har de nå noen modeller med ekstra vidde i skaftet, bl.a. noen som har litt større elastisk parti på siden/bak på leggen av støvletten, slik at de passer til krartigere legger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heritære Skrevet 19. januar 2009 #8 Del Skrevet 19. januar 2009 http://www.duoboots.no/ Ingen butikker i Oslo som fører dette merket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 19. januar 2009 #9 Del Skrevet 19. januar 2009 Hva med Wilhelmines i Drammen? ligger like ved torget vest... Jeg har prøvd støvletter med stor vidde der, og de spesialiserer seg jo på klær til litt større damer også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkie Skrevet 19. januar 2009 #10 Del Skrevet 19. januar 2009 Skoringen fører et merke som heter Gabor, de får du i forskjellige str rundt leggen. De er dyre, men et veldig bra merke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 19. januar 2009 #11 Del Skrevet 19. januar 2009 Ingen butikker i Oslo som fører dette merket? Tror de bare er nettbaserte, dessverre. Det hadde vært kjekt å prøve skoene først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 19. januar 2009 #12 Del Skrevet 19. januar 2009 Wilhelmines i Akersgata 34 har mange lekre støvletter med flere vidder på skaftet. (Og de har salg om dagen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 19. januar 2009 #13 Del Skrevet 19. januar 2009 I Drammen får du de samme hos Maxines Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #14 Del Skrevet 19. januar 2009 På Manglerud-senteret, i 2. etasje, har de en butikk med klær i større størrelser og støvletter med ekstra vidde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 19. januar 2009 #15 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg kjøpte meg støvletter fra Duoboots for et år siden. Jeg ble kjempefornøyd. Har såpass kraftige legger at ingenting fra vanlige skoforetninger passer. Vil anbefale deg og tittte på nettsidene til Duoboots. Jeg kommer garantert til å bestille derifra igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 19. januar 2009 #16 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg kjøpte meg støvletter fra Duoboots for et år siden. Jeg ble kjempefornøyd. Har såpass kraftige legger at ingenting fra vanlige skoforetninger passer. Vil anbefale deg og tittte på nettsidene til Duoboots. Jeg kommer garantert til å bestille derifra igjen Så bra at du har gode erfaringer. Jeg har masse spørsmål: Hvordan var de i størrelse sammenliknet med andre? Var det vanskelig å finne ut hvilken størrelse du skulle ha? Er de tilpasset høy vrist i tillegg? Hva synes du om kvaliteten? Hvordan var sålene? (Kommer sikkert an på hvilken støvlett, men jeg hørte noen som hadde bestilt en "pen" støvlett og de var HELT glatte under og det var litt uventet.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 22. januar 2009 #17 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg har også ett par fra duoboots som jeg liker veldig godt, og ett par er underveis, håper jeg blir like fornøyd med dem. Jeg retunerte mine to ganger sist, men til slutt var det faktisk verdt det. Jeg har sendt mail til kunderservice der, du får fort svar. Jeg har "bruks" støvletter (messina) Jeg har str 39 i mine, bruker 38 i de aller fleste sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 23. januar 2009 #18 Del Skrevet 23. januar 2009 Gabor, Högel og noen flere merker finner du i LILLE GRENSEN SKO. Der har de oxo en egen blokke-maskin, som blokker alt du kjøper! GRATIS! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå