Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2003 #1 Del Skrevet 26. juni 2003 Er det virkelig ingen av salongene i Oslo som har Maggie Sottero kjoler?? Den nærmeste jeg har funnet er Drammen, er det noen som vet om noen andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2003 #2 Del Skrevet 26. juni 2003 Fant akkurat ut at Kristins på Lillestrøm har Maggi Sottero, så da trenger jeg ikke hjelp.. De sto ikke på forhandlerlisten jeg fant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 26. juni 2003 #3 Del Skrevet 26. juni 2003 Vet noen hvor mye disse kjolene ligger på i pris (tenker spesielt på Symona)? De ser dyre ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2003 #4 Del Skrevet 26. juni 2003 Tror de er dyre i norge ja... Jeg kommer nok til å kjøpe/bestille i utlandet, må bare få prøvd dem og finne størrelsen og sånt først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2003 #5 Del Skrevet 26. juni 2003 http://www.bryllupsweb.no/brudekjoler-magg...giesottero.html Over kan du se bryllupswebs priser. Bestiller du fra USA kan du få dem til halve prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 26. juni 2003 #6 Del Skrevet 26. juni 2003 Tenkte også å prøve det. Får bare håpe kjolen er like fin på som den er på nettet..... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 27. juni 2003 #7 Del Skrevet 27. juni 2003 Sjekk også ut www.lisenett.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 29. juni 2003 #8 Del Skrevet 29. juni 2003 Sotterokjoler tror jeg begynner på 12-13 000 kr, jeg kjøpte min for 17 000,- Men så er de fine også, da!! Utrolig tykk i silken og flott i stoffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå