Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Noen som kunne tenke seg å satt igang en liten koselig strikke/syklubb?

Jeg og en venninne trives godt med dette og kunne tenke oss å bli kjent med flere med samme interesser:)

Hei.

Har dere blitt en gjeng?

Jeg bor i Sandnes og kunne trengt meg ett par mentorer i strikking...

Det er så mye jeg har lyst å strikke, men så lite jeg klarer. Trenger noen som kan hjelpe meg å lese oppskrifter..

Så hvis dere vil ha med noen som liker strikking vil jeg gjerne prøve å få til å treffes.

Men sliter hvis dere vil ha noen å søke råd hos...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Åh!! dette skulle jeg også ønske var i nærheten...

Gjett om jeg hadde blitt med! Men bor dessverre langt unna alle her...

Holder til i Molde. :sukk:

Molde her og :) Kanskje vi er flere?? Hadde vært utrolig koselig å bli kjent med flere i byen, da jeg selv en innflytter fra Mandal...

Skrevet

hei Jezza86!!

Jeg skal flytte til Molde til sommeren, derfor er jeg veldig intr. i strikkeklubb der.. Kjenner ingen der fra før, og hadde vært topp å blitt kjent med noen...

Bodd lenge i Molde?

Ska du forresten gifte deg? Meg og forloveden skal gifte oss 4. juli i Molde ;)

Hvilken dato har dere?

Skrevet
Hei.

Har dere blitt en gjeng?

Jeg bor i Sandnes og kunne trengt meg ett par mentorer i strikking...

Det er så mye jeg har lyst å strikke, men så lite jeg klarer. Trenger noen som kan hjelpe meg å lese oppskrifter..

Så hvis dere vil ha med noen som liker strikking vil jeg gjerne prøve å få til å treffes.

Men sliter hvis dere vil ha noen å søke råd hos...

Hey!

Litt sent svar kanskje; men vi har ikke blitt en gjeng enda. Du er mer enn hjertelig velkommen. Vi er ikke strikkegenier vi heller, men noe kan vi da:)

Skrevet

Sniker meg inn for å nevne forum.hobbyboden.com, der har de egne stedsgrupper der det avtales slike ting som dere er interessert i her. I Oslo er det fast møte en gang i uka. f.eks.

Skrevet
Sniker meg inn for å nevne forum.hobbyboden.com, der har de egne stedsgrupper der det avtales slike ting som dere er interessert i her. I Oslo er det fast møte en gang i uka. f.eks.

Finner ikkje heilt ut av hobbyboden sitt forum.. Finner ingen grupper under stedsgrupper. Vil det si at det ikkje er noen der eg bor?

Skrevet

Du må inn på kontrollpanelet for å melde deg inn i din stedsgruppe. men det er kanskje greiere om du spør der.

Skrevet
Hei Folkens!

Jeg bor også i Trondheim. Er veldig hobbyglad person, men kommer lissom aldri i gang med noe, for har ingen venner som liker å holde på med slikt. Hadde vært supert med en hobbyklubb :)

Hvor gamle er dere?

Jeg er 26... og et halvt ;) Da er vi jo 3-4 fra Trondheim her da :) Hva med dere andre, hvor gamle er dere?

Gjest Papirkurven
Skrevet

24 år gammel ivrig strikker og syerske fra Trondheim her!

Skrevet
24 år gammel ivrig strikker og syerske fra Trondheim her!

Og jeg er da 23..

• 2 uker senere...
Skrevet

Sømsenteret (tror jeg den heter!) i Akersgata (i Oslo) har også strikkeklubb på onsdager fra 17-20.

Skrevet

Da var det etterhvert mange fra Trondheim her! :) Jeg lager et nytt innlegg om hobbyklubb i Trondheim, så kan de som er interessert, skrive litt om seg selv der. Så vi ikke okkuperer tråden til hun som egentlig startet tråden :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...