Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som kunne tenke seg å satt igang en liten koselig strikke/syklubb?

Jeg og en venninne trives godt med dette og kunne tenke oss å bli kjent med flere med samme interesser:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil gjerne være med, men hvor holder dere til???

Kan ikke reise så veldig langt :-)

Skrevet

Heheh:) Kom jo ikke på å oppgi hvor jeg bor. Hahah:)

Bor i sandnes, Rogaland:)

Skrevet

Blir nok litt langt for meg, ellers skulle jeg gjerne vert med. Savner et fast sosialt holdepunkt lengre syd.

Skrevet

Åh.. det var dumt.. Ikke lett å finne de rette menneskene alltid. Men syns det er viktig å være sosial og ha noe fast å gå til.

Håper du finner noen i nærheten av deg:)

Skrevet

åå så koselig da! blir nok litt langt for meg som holder til i bergen :/

veldig god ide da :)

Skrevet

Hadde vært veldig koselig, men dumt at vi bor så spredt..

Skrevet

Jeg ville gjerne vært med, men Rogaland er ikke en gang innen "helgeturavstand" fra meg. Desverre.

Skrevet

Jeg vil gjerne være med, men jeg bor i Ski, 20 minuter fra Oslo

Skrevet

Var inne på tanken å spørre selv her inne faktisk. Er med i en "syklubb", men det er stort sett bare slarving og kakespising der. Det er kjempekoselig det, men hadde vært fint å hatt en ordentlig hobbyklubb, der man kunne møtes for å faktisk holde på med hobbyting, og inspireres av hverandre :)

Skulle gjerne blitt med i din, men jeg bor i Trondheim. Hvis det er noen som bor i Trondheim her inne, så rop ut ;).

Skrevet

Åh!! dette skulle jeg også ønske var i nærheten...

Gjett om jeg hadde blitt med! Men bor dessverre langt unna alle her...

Holder til i Molde. :sukk:

Skrevet
Var inne på tanken å spørre selv her inne faktisk. Er med i en "syklubb", men det er stort sett bare slarving og kakespising der. Det er kjempekoselig det, men hadde vært fint å hatt en ordentlig hobbyklubb, der man kunne møtes for å faktisk holde på med hobbyting, og inspireres av hverandre :)

Skulle gjerne blitt med i din, men jeg bor i Trondheim. Hvis det er noen som bor i Trondheim her inne, så rop ut ;).

Hei og hopp!

Æ bor i Tromsø no, men vi flytte te Trondheim i august :) E veldig gjerne med på en skikkelig hobbyklubb da! Høres ut som vi har veldig mye til felles :goodbye:

Skrevet
Hei og hopp!

Æ bor i Tromsø no, men vi flytte te Trondheim i august :) E veldig gjerne med på en skikkelig hobbyklubb da! Høres ut som vi har veldig mye til felles :goodbye:

Hehe, er innflytter fra Tromsø selv faktisk ;) Hva skal du gjøre her i trondheim da?

Skrevet
Hehe, er innflytter fra Tromsø selv faktisk ;) Hva skal du gjøre her i trondheim da?

Så komisk da! Skjønte vi hadde mye til felles :fnise: Jeg er opprinnelig trønder, men har bodd i Tromsø i 12 år. Vi har bare funnet ut at det er på tide å flytte hjemover, spesielt etter at vi fikk vår datter, som blir 3 år i mai. Blir fint å komme litt nærmere familien. Jeg er sykepleier, så jobb får jeg nok en eller anna plass :)

Gjest Raptuza
Skrevet (endret)

A

Endret av Raptuza
Ikke aktuelt lenger
Skrevet
:vinke: Flere fra Trondheim da?

Bare meg foreløpig :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei Folkens!

Jeg bor også i Trondheim. Er veldig hobbyglad person, men kommer lissom aldri i gang med noe, for har ingen venner som liker å holde på med slikt. Hadde vært supert med en hobbyklubb :)

Hvor gamle er dere?

Skrevet

Liker også å strikke litt, men føler jeg ikke har så mye å stille opp med i en strikkeklubb da jeg nærmest bare mestrer luer og lappetepper :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...