LunaV Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Noen som kunne tenke seg å satt igang en liten koselig strikke/syklubb? Jeg og en venninne trives godt med dette og kunne tenke oss å bli kjent med flere med samme interesser:)
LynetmcQueen Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Jeg vil gjerne være med, men hvor holder dere til??? Kan ikke reise så veldig langt :-)
LunaV Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2009 Heheh:) Kom jo ikke på å oppgi hvor jeg bor. Hahah:) Bor i sandnes, Rogaland:)
Sulosi Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Blir nok litt langt for meg, ellers skulle jeg gjerne vert med. Savner et fast sosialt holdepunkt lengre syd.
LunaV Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2009 Åh.. det var dumt.. Ikke lett å finne de rette menneskene alltid. Men syns det er viktig å være sosial og ha noe fast å gå til. Håper du finner noen i nærheten av deg:)
amyrlinn Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 åå så koselig da! blir nok litt langt for meg som holder til i bergen :/ veldig god ide da
Småkjekset Skrevet 19. januar 2009 #7 Skrevet 19. januar 2009 Hadde vært veldig koselig, men dumt at vi bor så spredt..
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #8 Skrevet 19. januar 2009 Jeg ville gjerne vært med, men Rogaland er ikke en gang innen "helgeturavstand" fra meg. Desverre.
megava Skrevet 21. januar 2009 #10 Skrevet 21. januar 2009 Jeg vil gjerne være med, men jeg bor i Ski, 20 minuter fra Oslo
Arielle Skrevet 21. januar 2009 #11 Skrevet 21. januar 2009 Var inne på tanken å spørre selv her inne faktisk. Er med i en "syklubb", men det er stort sett bare slarving og kakespising der. Det er kjempekoselig det, men hadde vært fint å hatt en ordentlig hobbyklubb, der man kunne møtes for å faktisk holde på med hobbyting, og inspireres av hverandre Skulle gjerne blitt med i din, men jeg bor i Trondheim. Hvis det er noen som bor i Trondheim her inne, så rop ut .
dextrin Skrevet 24. januar 2009 #12 Skrevet 24. januar 2009 Åh!! dette skulle jeg også ønske var i nærheten... Gjett om jeg hadde blitt med! Men bor dessverre langt unna alle her... Holder til i Molde.
Poppi Skrevet 24. januar 2009 #13 Skrevet 24. januar 2009 Var inne på tanken å spørre selv her inne faktisk. Er med i en "syklubb", men det er stort sett bare slarving og kakespising der. Det er kjempekoselig det, men hadde vært fint å hatt en ordentlig hobbyklubb, der man kunne møtes for å faktisk holde på med hobbyting, og inspireres av hverandre Skulle gjerne blitt med i din, men jeg bor i Trondheim. Hvis det er noen som bor i Trondheim her inne, så rop ut . Hei og hopp! Æ bor i Tromsø no, men vi flytte te Trondheim i august E veldig gjerne med på en skikkelig hobbyklubb da! Høres ut som vi har veldig mye til felles
Arielle Skrevet 28. januar 2009 #14 Skrevet 28. januar 2009 Hei og hopp! Æ bor i Tromsø no, men vi flytte te Trondheim i august E veldig gjerne med på en skikkelig hobbyklubb da! Høres ut som vi har veldig mye til felles Hehe, er innflytter fra Tromsø selv faktisk Hva skal du gjøre her i trondheim da?
Poppi Skrevet 1. februar 2009 #15 Skrevet 1. februar 2009 Hehe, er innflytter fra Tromsø selv faktisk Hva skal du gjøre her i trondheim da? Så komisk da! Skjønte vi hadde mye til felles Jeg er opprinnelig trønder, men har bodd i Tromsø i 12 år. Vi har bare funnet ut at det er på tide å flytte hjemover, spesielt etter at vi fikk vår datter, som blir 3 år i mai. Blir fint å komme litt nærmere familien. Jeg er sykepleier, så jobb får jeg nok en eller anna plass
Gjest Raptuza Skrevet 2. februar 2009 #16 Skrevet 2. februar 2009 (endret) A Endret 10. oktober 2017 av Raptuza Ikke aktuelt lenger
Arielle Skrevet 3. februar 2009 #18 Skrevet 3. februar 2009 Flere fra Trondheim da? Bare meg foreløpig
Polaria Skrevet 7. mars 2009 #19 Skrevet 7. mars 2009 Hei Folkens! Jeg bor også i Trondheim. Er veldig hobbyglad person, men kommer lissom aldri i gang med noe, for har ingen venner som liker å holde på med slikt. Hadde vært supert med en hobbyklubb Hvor gamle er dere?
Caramela Skrevet 7. mars 2009 #20 Skrevet 7. mars 2009 Liker også å strikke litt, men føler jeg ikke har så mye å stille opp med i en strikkeklubb da jeg nærmest bare mestrer luer og lappetepper
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå