Gjest LanaLane Skrevet 23. januar 2009 #21 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg synes at når en først skal ta tatovering så skal man gjøre det ordentlig. Ikke noe pinglete tegn i nakken eller noe, men gjøre noe til gangs ala Miami Ink og slike. Jeg har en venninne som tar tatoveringer fordi hun skal bevise noe for seg selv og andre. Hun ble dumpet etter 5 år av en fyr hun var i avstandsforhold med(hun var utro mot ham flere ganger og vice versa), og da tok hun en stooor, stygg og kjedelig(i mine øyne) tatovering i mange farger for å vise hvor "sterk" hun var til tross for det som hadde skjedd. Hun er også en av de som har kinesiske/japanske (kanji) tegn tatovert. Blir så kjedelig når en ikke har et forhold til landene eller kulturen. Har selv studert japansk og føler jeg har mer "rett" på å tatovere kanjitegn enn de som bare gjør det fordi det er tøft. Mange vet ikke om det er riktig engang. Har sett folk med skikkelig lette grammatiske feil i tatoveringene sine, ting som kunne ha vært unngått om de faktisk hadde tatt seg tid til å tenke over saken. Nå er det vel arabisk det går i har jeg hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piper Skrevet 23. januar 2009 #22 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Hvis tattoveringen har en mening for den som har den, så kan jeg forstå. Jeg ville nok aldri ha skaffet meg en hvis det ikke hadde betydd noe for meg. Tattoveringen vil jo ha en mening for den som har den, for ellers tviler jeg sterkt på at personen hadde skaffet seg akkurat den. Men hva legger vi egentlig i mening, og hvem skal bestemme hva som er rett og riktig for akkurat den personen? Jeg trodde det var personen som skulle ha tattoveringen, men kanskje det er feil om personen ikke har en kjempe god mening bak den? Har selv planer på å skaffe meg en tattovering, og den kommer nok til å dekke halve ryggen min. Var ikke meningen jeg skulle ha en så stor, men den må bli så stor for å få frem detaljene. Og selvfølgelig har tattoveringen en mening for meg, for ellers hadde jeg aldri valgt den. Endret 23. januar 2009 av Piper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2009 #23 Del Skrevet 23. januar 2009 Noen veldig få tatoveringer er kule. De aller fleste er utrolig stygge. Ofte taes de av personer som prøver å være mer interessante enn de egentlig er. Vanlig grunn for å ta tatovering er: "den symboliserer noe spesielt som har skjedd i livet mitt" eller " den symboliserer en person som betyr mye for meg" - noe som for meg virker som et latterlig forsøk på å være dyp. Naive folk har en tendens til å ta tatoveringer, det er iallefall min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2009 #24 Del Skrevet 23. januar 2009 "Hva andre mener om tatoveringene mine bryr jeg meg ikke om, dessuten har jeg dem på steder som ikke lett synes!" Snakk om å være i total fornektelse! At du har tatoveringer på rumpa eller korsryggen er jo nettopp fordi du vil briefe med dem til noen få utvalgte. Kan vanskelig se for meg at du plasserte dem der på grunn av den naturlige vinkelen som oppstår når du beundrer taten opp ned mellom beina og gjennom et speil! Folk har alltid en unnskyldning for de dummeste utsagn de gjerne serverer i offentlige rom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mehi Skrevet 24. januar 2009 #25 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg for min del elsker tatoveringer. Er en 18 år gammel jente og har for øyeblikket to store tatoveringer. En på brystkassen og en på armen. Flere skal det bli =) Men må innrømme at jeg har fordommer mot folk med tribal-tatoveringer, kinategn, generelt sett pittesmå tatoveringer på bortgjemte steder og såkalte "mote-tatoveringer". Gjort rett, så er tatoveringer kunst. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mehi Skrevet 24. januar 2009 #26 Del Skrevet 24. januar 2009 Noen veldig få tatoveringer er kule. De aller fleste er utrolig stygge. Ofte taes de av personer som prøver å være mer interessante enn de egentlig er. Vanlig grunn for å ta tatovering er: "den symboliserer noe spesielt som har skjedd i livet mitt" eller " den symboliserer en person som betyr mye for meg" - noe som for meg virker som et latterlig forsøk på å være dyp. Naive folk har en tendens til å ta tatoveringer, det er iallefall min erfaring. Tror du har sett for mye på miami ink. Flesteparten av mine venner er tatoverte, men har aldri kommet over noen som faktisk sier slik. Den ene tatoveringen min inneholder en liten hyllest til min far, og en av de neste i nærmeste fremtid skal inneholde en hyllest til min mor, men jeg kjenner meg ikke igjen i det du skriver. Den vanligste grunnen for å ta en tatovering er som oftest at personen synes det er kult/fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Charming Skrevet 26. januar 2009 #27 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg har selv tatovering, på et diskrè sted, som syns bare hvis jeg vil at det skal syns. Jeg har det samme. Jeg synes at så lenge man kan dekke den til, kan gå i penkjoler uten at den synes så er det helt greit. Det kommer ann på hvordan den ser ut og hva det er også. Min synes KUN når jeg går i undertøyet/bikini, og er liten så det er ikke noe problem å få den fjernet når jeg begynner å komme opp i årene og jeg evt ikke trives med den lenger. Menn med tatoveringer synes jeg er råsexy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå