Gå til innhold

tattovering

Gjest Gjest_jerry_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jerry_*

dømmer du folk som har tattoveringer? eller syns dere det er kult at de har det, for deres egen del liksom. jeg må innrømme at jeg alltid har tenkt om jenter at de ser litt billige ut. eller, ikke alltid, men ofte. spesielt sånne på korsryggen. og kinategn liker jeg heller ikke, når man ikke har noen tilknytning til det annet enn at det var trendy for noen år siden. også jeg syns tatoveringer på menn kan var syyykt sexy. jeg har selv fått lyst på tatovering i det siste, men bare på et sted som aldri syns. rumpa kanskje. bare for min egen del. syns ikke det alltid passer med en synlig tatovering. i kjole for eksempel.. hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener det kommer veldig ann på tatooveringen....

Jeg har selv en tatoovering - og en ganske så stor en som jeg har tegnet selv...

Og jeg har faktisk ikke fått annet en positive tilbakemedlinger..

Men dette er en tatoo jeg STÅR FOR og som jeg ikke fikk laget før jeg var 30...

Den står fra hårroten og nedover til BH-festet på ryggen og viser Gudinnen Lilith i rent svart.

Nå skal det nevnes at jeg IKKE er religiøs eller står for den "opprinnelige" historien ang. Lilith - men det symbolet hun står for i dag: Kvinnefrigjøring og likestilling.

Og med dette mener jeg IKKE undertrykking og overkjøring av menn - men enkelt og greit likestilling.

Til og med min MOR - som synes tatooveringer er noe TULL kom med positive bemerkninger - og begynte til og med å snakke om tatooveringer selv...!!

WOW...!

Men jeg kan være enig.. : Enkelte tatooveringer ER bare billige.....

Mens andre igjen er bare SKIKKELIG sexy... Og noen sånn "midt på"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som har tattovering ser ofte ut som de prøver å tøffe seg. Kvinner ser billig ut.

Endret av The Kitten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv tatovering, på et diskrè sted, som syns bare hvis jeg vil at det skal syns.

Hva folk vil ha tatovert på kroppen er opp til dem selv, men jeg innrømmer gjerne at jeg syns det er direkte tåpelig når jeg ser tatoveringer av Homer Simpson på leggen, og lignende tatoveringer som minner om noe som er gjort i fylla eller virkelig ikke gjennomtenkt overhodet.

Det er jo heller ikke direkte vakkert med stivpynta ballkjole/brudekjole og tatovering på armen.

Endret av Shaz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig inviduelt... Har en venninne som er superstolt av tattoveringen sin. Jeg synes rett og slett den er stygg. Men så ser jeg ofte både menn og kvinner med tattoveringer som passer dem og som jeg liker. Har ingen selv. Kunne godt tenkt meg en liten, diskrè en, men tør ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Infralove

Ein tatovering i seg sjølv, kan ikkje få meg til å forandre meining om ein person. Med mindre det er eit stort nazikors på panna eller noko sånt. Eg legg merke til om eg syns tatoveringa er fin eller ei, men tenkjer vel ikkje så mykje utover det. Men det er sjeldan eg ser folk med tatoveringar, eigentleg.

Eg kunne muligens ha tenkt meg ein tatovering sjølv ein gang. Men då ville eg ha designa den sjølv. Men det er berre ein tanke, så det blir sikkert ikkje noko av.

Endret av Infralove
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama

Noe ser fint ut, noe ser bare helt jævlig ut.

Noen kler det, noen burde aldri ha tenkt tanken engang.

Men jeg kommer ikke til å syns en person er stygg, ekkel eller utilnærmelig pga noe blekk på kroppen.

Med mindre som nevnt over, det er hakekors eller lignende merker... slike folk har jeg ingen behov å omgås..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to tatoveringer. Elsker den ene, den andre har jeg et litt mer nøytralt forhold til. Jeg syns menn med tatoveringer kan være kjempeflott, men er noen typer jeg ikke liker..

Hva andre måtte mene om MINE tatoveringer kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Jeg har plassert de to jeg har på steder som er enkle å skjule, det er ikke alltid det passer seg spesielt i forbindelse med jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an paa personen og tatoveringen. Kan vaere innmari harry, men kan ogsaa vaere fint eller sexy.

Men selv kommer jeg nok aldri til aa tatovere meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har to tatoveringer på steder som ikke syns hvis jeg ikke vil at de skal ses. De er godt gjennomtenkt og jeg angrer ikke på at jeg fikk dem laget. Jeg syns de passer til min personlighet, og er godt fornøyd med begge to. Hva andre måtte mene om saken bryr jeg meg ikke om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på tatovering, men har fått beskjed av både mor og forloveden at hvis jeg gjør det så slipper jeg ikke inn over dørterskelen :P

Er greit å "gjemme" tatoveringer for mødre. Blir værre med forloveden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg liker tatoveringer eller ei spørs helt på tatoveringen (og hvordan personen bærer den).

Et stort flertall av tatoveringene jeg har sett er i min mening stygge, malplasserte eller latterlige. Men så har man jo de som har sexy, kule eller vakre tatoveringer og som passer dem godt. I de tilfellene så er det definitivt et pluss, tenner voldsomt på menn med store, BRA tatoveringer og en kvinne med noen kickass tattiser ser ut som en person jeg vil bli kjent med :)

På samme måte kan jeg også være litt dømmende mot folk som har idiotiske eller smakløse tatoveringer..

Har veldig lyst på en selv, men tar det så seriøst og er så perfeksjonist at jeg aldri klarer å finne et perfekt motiv eller den ultimate plasseringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan mene akkurat hva man vil om den saken, men det kan umulig plage noen at andre har en stygg tattovering??

Jeg kommenterer folk med stygg klesstil på gata jeg også, men det er jo ikke plagsomt for meg at de går sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis tattoveringen har en mening for den som har den, så kan jeg forstå. Jeg ville nok aldri ha skaffet meg en hvis det ikke hadde betydd noe for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to tatoveringer på steder som ikke syns hvis jeg ikke vil at de skal ses. De er godt gjennomtenkt og jeg angrer ikke på at jeg fikk dem laget. Jeg syns de passer til min personlighet, og er godt fornøyd med begge to. Hva andre måtte mene om saken bryr jeg meg ikke om

Akkurat det samme hadde jeg tenkt til å skrive også. :)

Jeg har hatt lyst på tattovering siden jeg var 15-16, og tok min første som 18, min neste som 28 og kommer til å ta min tredje i løpet av ett år eller noe vil jeg tro.

Begge de jeg har, er gjennomtenkt, de betyr noe for meg som passer meg og min personlighet og plassering er viktig både i forhold til hverandre (for meg er det viktig at det blir en helhet, altså at de forskjellige tattoveringene passer sammen slik at det blir en helhet selv når de begge synes samtidig) og i forhold til kroppens anatomi.

Den tredje jeg har lyst på, er like gjennomtenkt, også denne passer til de andre og til kropp og personlighet.

Tattoveringer på andre bryr jeg meg ikke veldig mye om, det kan være harry og det kan være fint, det kan være sexy og det kan være feminint, det kommer helt an på både tattoveringen/motivet og personen det sitter på.

Jeg kan synes det er dritsexy, eller helt malplassert. Og jeg vet det er folk som synes mine er vanvittig sexy, og helt sikkert de som synes de er harry og feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...