Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2009 #1 Del Skrevet 16. januar 2009 Hun tar jo helt over showet i dag. Først var hun morsom, men nå er stemmen hennes bare helt slitsom, og hun er heller ikke morsom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 16. januar 2009 #2 Del Skrevet 16. januar 2009 hun er programleder i "oss megger i mellom" på radio. Husker ikke navnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 16. januar 2009 #3 Del Skrevet 16. januar 2009 Det lurer jeg på også. Synes hun var ganske kul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. januar 2009 #4 Del Skrevet 16. januar 2009 astrid gunnestad heter hun. Fresk dame! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 16. januar 2009 #5 Del Skrevet 16. januar 2009 Hvordan kan du ikke like det fantastiske mennesket? Burde være flere slik henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shaz Skrevet 16. januar 2009 #6 Del Skrevet 16. januar 2009 Haha, hun er jo bare festlig ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2009 #7 Del Skrevet 16. januar 2009 Sikkert en kul dame, men på Nytt på Nytt ble hun bare masete og skrikete. Måtte faktisk skru ned volumet på tven til tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 16. januar 2009 #8 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg også kan styre min begeistring, men noen liker henne vel, så hun får bare styre på. Blir ikke så mange programmene til, før jeg begynner å trappe ned. Synes det begynner å bli litt for størknet i formen, og for forutsigbart. Blir litt som å se grevinnen og hovmesteren hver fredag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 17. januar 2009 #9 Del Skrevet 17. januar 2009 Astrid Gunnestad er journalist og var sjefsredaktør i Norsk Ukeblad i mange år. Nå er hun programleder i "Oss megger imellom" sammen med Lise Askvig på p4 på lørdager. Hun gjør seg nok bedre på radio enn tv, men jeg har absolutt sans for dama. Mainstreamers har vi mer enn nok av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 17. januar 2009 #10 Del Skrevet 17. januar 2009 Aaaah! Enda en god grunn til ikke å høre på P4! Jeg ble helt svett av den endeløse ordstrømmen på inn- og utpust, med pompøs gestikulering og nedlatende adverb for omtale av folk ("liten mann" osv). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2009 #11 Del Skrevet 17. januar 2009 Veldig slitsomt. Tapper meg fullstendig for energi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 17. januar 2009 #12 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Jeg ble litt fascinert av den pussige blandingen av sofistikert diva og bryggesjauer... Endret 17. januar 2009 av Emera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 17. januar 2009 #13 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg ble litt fascinert av den pussige blandingen av sofistikert diva og bryggesjauer... Ja, ikke sant? Jeg reagerte på all banningen hennes. Den sto bare ikke til resten av framtoningen! Det ble forferdelig vulgært, og er det noe jeg har inntrykk av at den damen slett ikke har lyst til å framstå som, så er det vulgær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pest Skrevet 17. januar 2009 #14 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg likte henne. Ikke fordi vi trenger flere slike men fordi hun var slik. Jeg elsker forandringer og en slik har jeg ikke sett før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellatrix Skrevet 18. januar 2009 #15 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg ble litt fascinert av den pussige blandingen av sofistikert diva og bryggesjauer... Ja, ikke sant? Jeg reagerte på all banningen hennes. Den sto bare ikke til resten av framtoningen! Det ble forferdelig vulgært, og er det noe jeg har inntrykk av at den damen slett ikke har lyst til å framstå som, så er det vulgær. Enig. hun var morsom, men ...eh...det ble litt mye av det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. januar 2009 #16 Del Skrevet 20. januar 2009 Astrid Gunnestad er journalist og var sjefsredaktør i Norsk Ukeblad i mange år. Nå er hun programleder i "Oss megger imellom" sammen med Lise Askvig på p4 på lørdager. Hun gjør seg nok bedre på radio enn tv, men jeg har absolutt sans for dama. Mainstreamers har vi mer enn nok av! Jeg likte henne. Ikke fordi vi trenger flere slike men fordi hun var slik. Jeg elsker forandringer og en slik har jeg ikke sett før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 20. januar 2009 #17 Del Skrevet 20. januar 2009 Har sett henne og syns ikke det er morsomt med all overdrivelsene og blir bare slitsomt. Og enig i at hun tar over hele showet så da sitter man der og venter på å få høre noen andre komme til for de andre er faktisk morsomme. OT: Hva er det med kinnene hennes, jeg har ikke sett sånne kinn før. Har hun noengang hatt i silikon eller noe i kinnene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 21. januar 2009 #18 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg ble litt fascinert av den pussige blandingen av sofistikert diva og bryggesjauer... Det har jeg også alltid vært! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest latter Skrevet 21. januar 2009 #19 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg syns hun var morsom jeg. Først lurte jeg på om hun ikke hadde tenkt å si noe for det tok lang tid før hun kom igang, var bare komikeren som pratet følte jeg. Og så kom dama igang og jeg bare lo for den blandingen som de andre har nevnt her var bare herlig. Det er jo et moroprogram hvor ukens nyheter settes på spissen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Ulla* Skrevet 21. januar 2009 #20 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg er fascinert av henne. She's fabolous! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå