Gå til innhold

Skal jeg sende mld?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Ok, slik er ståa: For ca 5 år siden traff jeg en herlig mann, vi fant tonen med en gang, og han var med meg hjem den natten :rødme: . Vi hadde en utrolig kjemi, og avtalte og møtest igjen. Han skulle på en lang ferie like etter, og vi snakket sammen på tlf flere ganger før han reiste. Desverre skjedde det ting mens han var borte som gjorde at vi måtte skrinlegge alle planer om å treffes igjen (vil ikke komme inn på hvorfor, men det har ingenting med utroskap etc å gjøre)

Jeg har nå flyttet tilbake til byen han bor i, og har kjempelyst å ta kontakt med ham. Problemet er at jeg ikke aner om han har dame, for alt jeg vet kan han være godt gift med en skokk unger nå.

Er også redd han vil synes jeg er helt rar, eller desperat, om han plutselig får en mld fra en han ikke har sett eller snakket med på 5 år? :sjenert:

Samtidig vet jeg at dette er en utrolig flott mann. Ville kanskje være dumt å ikke ta sjangsen?

Vi har desverre ingen felles venner, jeg aner ikke hvem han omgås, eller hvor han pleier å gå ut. Så muligheten for å støte på ham "tilfeldig" er heller liten. Kan nevne at vi begge er midt i 30 årene.

Noen som har noen magiske ord å komme med? Skal jeg? Og isåfall hvordan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har jo ingenting å tape på det!

Send en halvveis nøytral melding du, sånn "hei, tenkte akkurat på deg, hvordan har du det?" eller noe i den duren. Kan umulig komme noe dårlig ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har veeldig lyst. Egentlig har jeg lyst å gjøre det NÅ med en gang, men det er kanskje teit siden det er fredag? Jeg tenker på de som bare lar høre fra seg i helgene... Argh! Jeg er bare så forb... usikker når det gjelder slike ting. Skjerpings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også du skal sende mld.

Du kan f.eks. skrive: "Hei, det var lenge siden. Jeg er tilbake i byen. Hvordan går det med deg?"

Bare send mld. Ikke for seint på kvelden enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal sende han en melding! Hva med f.eks: "Hei. Vet det er lenge siden, men nå er jeg tilbake i byen og tenkte på deg;) Hvordan går det?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar og gode forslag:) Da sender jeg mld, og håper på det beste.

Jeg tror han jobber turnus, dvs en del natt. Så det er jo ikke sikkert jeg hører noe tilbake uansett. Får prøve å være tolmodig og optimistisk hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, send en nøytral melding og vær forberedt på at han ikke svarer eller at du får svar du ikke liker.

Vi må få høre hvordan det går/det gikk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke sendt melding etter 5 år, for det er veldig lenge. Folk kan forandre seg mye på den tiden, og kanskje er han ikke en mann du er interessert i i dag. Ville heller latt det gå et par måneder og satset på at jeg kanskje støtte på han naturlig en dag. Du kan for eksempel handle et par ganger på nærbutikken hans, gå på kinoen som er nærmest han. Hvis du gjør sånne ting av og til er sjansen der for at du en gang vil støte på han.

Men du har kanskje allerede sendt melding?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville prøvd å finne ut litt om han før jeg sendte mld. Om han hadde kone og barn f.eks... Det kan jo lett sjekkes ved et søk på Gule Sider (som oftest)

Ellers har dere vel sikkert felles bekjente eller venner av venner av venner som kan oppdatere deg litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å handle i nærbutikken der han bor er ikke et alternativ, jeg bor på andre siden av byen. Iflg gule sider er han singel. Det er jo ikke krise hvis han har dame heller. Han er ikke en player type, så da sier han helt sikkert pent ifra hehe.

Vel, nå har jeg ihverfall sendt mld, ikke fått noe svar enda så det er vel bare å vente i spenning. Skal gi dere en oppdatering om/når jeg hører noe. Nå skal jeg i dusjen å gjøre meg klar til bytur med jentene!

Ha en fin kveld alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å handle i nærbutikken der han bor er ikke et alternativ, jeg bor på andre siden av byen. Iflg gule sider er han singel. Det er jo ikke krise hvis han har dame heller. Han er ikke en player type, så da sier han helt sikkert pent ifra hehe.

Vel, nå har jeg ihverfall sendt mld, ikke fått noe svar enda så det er vel bare å vente i spenning. Skal gi dere en oppdatering om/når jeg hører noe. Nå skal jeg i dusjen å gjøre meg klar til bytur med jentene!

Ha en fin kveld alle:)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 år trenger ikke være for lenge.

Selv ringte en fyr jeg rotet noen ganger med 8 år senere, uten noen som helst foranledning. Det førte til et forhold som varte i 3 år.

Når han tok kontakt ble jeg overrasket, smigret over at han tok kontakt og nysgjerrig.

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

WOW! så spennende:) Jeg syns også at u bør sende melding, og håper at du har gjort det. Er spent på å høre hvordan det går:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så spennende!!! :jepp: Ville uten tvil sagt du burde sendt medling, hvis du ikke allerede hadde gjort det... Har du hørt no?? :filer: Eller kanskje du traff noen på byen igår? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_truls_*

At du i det hele tatt vurderer det, makan altså! Jeg hadde gått sporenstrak til polititet og bedt de om å ilegge deg besøksforbud, umiddelbart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell hvordan det gikk? Ikke hør på de som sier at det er dumt. Ikke legg for mye i en melding, i tilfelle han ikke har svart. Men har han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Leyla_*

Jeg er like ivrig å høre hvordan det har godt som de andre. Kjekker siden 2-3 ganger daglig. Hold oss oppdatert da ..

Masse lykke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...