Gjest Chrizzy Skrevet 16. januar 2009 #21 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg synes hun ser lubben ut i serien nå, så de så! At det er på grunn av at hun vanligvis er så tynn skjønner jeg jo, det er nok også fordi hun er kledt slik at hun skal se lubben ut, som noen sa hun har vist noe rundt midje/rumpe osv. for at hun skal se enda større ut. Men bevares hun er jo fortsatt flott ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 16. januar 2009 #22 Del Skrevet 16. januar 2009 Uff, ja i størrelse 36 må man jo være lubben. Hun må passe seg for å ikke komme opp i størrelse 38, da blir hun jo smellfeit! Ja ikke sant? Jeg er str 36, jeg hadde daua hvis noen hadde kallt meg lubben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 16. januar 2009 #23 Del Skrevet 16. januar 2009 Det er ganske skremmende hva det radmagre hollywood-idealet gjør med synet vårt på kvinnekroppen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2009 #24 Del Skrevet 16. januar 2009 Det er ganske skremmende hva det radmagre hollywood-idealet gjør med synet vårt på kvinnekroppen... På en måte er jeg enig med deg. Jeg synes imidlertid det er langt mer skremmende å se hvor mange kvapsete, utrente og tykke kvinner det er i dette landet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 16. januar 2009 #25 Del Skrevet 16. januar 2009 På en måte er jeg enig med deg. Jeg synes imidlertid det er langt mer skremmende å se hvor mange kvapsete, utrente og tykke kvinner det er i dette landet. Det har absolutt ingenting med saken å gjøre. Lær å holde ting fra hverandre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2009 #26 Del Skrevet 16. januar 2009 Det har absolutt ingenting med saken å gjøre. Lær å holde ting fra hverandre! Jo, det har til en viss grad noe med saken å gjøre. Vi er blitt så vant til noen kilo ekstra på de fleste slik at det er blitt den nye normalen. Til slutt ser vi ikke at en person vi ville synes var lubben for ti år siden nå oppfattes som helt vanlig. Det ble kommentert over her at tynnhetsidealet i Hollywood påvirker oss. Jeg ser imidlertid ikke hvorfor noen kilo ekstra på grunn av for mye mat og for lite trening er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 16. januar 2009 #27 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Jeg synes enda hun er tynn! Hun har fått større rumpe og liiiitt mage, men ellers er hun jo slank og fin. Her er et bilde av henne under innspillingen, hvordan kan noen kalle det lubbent? :klø: edit: la til bilde Endret 16. januar 2009 av dalieo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 16. januar 2009 #28 Del Skrevet 16. januar 2009 Jo, det har til en viss grad noe med saken å gjøre. Vi er blitt så vant til noen kilo ekstra på de fleste slik at det er blitt den nye normalen. Til slutt ser vi ikke at en person vi ville synes var lubben for ti år siden nå oppfattes som helt vanlig. Det ble kommentert over her at tynnhetsidealet i Hollywood påvirker oss. Jeg ser imidlertid ikke hvorfor noen kilo ekstra på grunn av for mye mat og for lite trening er bedre. Hverken fedme eller underernæring er bra, og man kan miste kontrollen over kroppen sin begge veier. Men nå er det så at unge jenter er lettpåvirkelige, og det er gjerne tynne folk vil være. Det er strengt tatt bedre for en ung jente å veie 10 kilo for mye enn å være 10 kilo undervektig. De medisinske følgene av anoreksi, særlig i ung alder, kan føre til langt større skader, både fysisk og mentalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 16. januar 2009 #29 Del Skrevet 16. januar 2009 Jo, det har til en viss grad noe med saken å gjøre. Vi er blitt så vant til noen kilo ekstra på de fleste slik at det er blitt den nye normalen. Til slutt ser vi ikke at en person vi ville synes var lubben for ti år siden nå oppfattes som helt vanlig. Det ble kommentert over her at tynnhetsidealet i Hollywood påvirker oss. Jeg ser imidlertid ikke hvorfor noen kilo ekstra på grunn av for mye mat og for lite trening er bedre. Nei, jeg synes virkelig ikke de to tingene har noe med hverandre å gjøre. Men det er alltid noen som MÅ dra inn overvektige norske kvinner i slike debatter. Hvorfor det? JA, det er mange som har noen kilo for mye, men går det ikke an å la den debatten ligge for en gangs skyld? Ser påskuddet er at det liksom skal være bedre å være utrent og overvektig. Det har i hvertfall ikke jeg sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2009 #30 Del Skrevet 16. januar 2009 Nei, jeg synes virkelig ikke de to tingene har noe med hverandre å gjøre. Men det er alltid noen som MÅ dra inn overvektige norske kvinner i slike debatter. Hvorfor det? JA, det er mange som har noen kilo for mye, men går det ikke an å la den debatten ligge for en gangs skyld? Ser påskuddet er at det liksom skal være bedre å være utrent og overvektig. Det har i hvertfall ikke jeg sagt. Denne tråden handler jo nettopp om en kvinne som har lagt på seg flere kilo (og selv har uttalt at hun har flere kilo for mye og ikke liker det)! Tråden handler jo nettopp om "overvekt". Problemet her er altså heller at det klages over det radmagre Hollywood-idealet, og det er iallfall alltid noe som dras frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 16. januar 2009 #31 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg synes enda hun er tynn! Hun har fått større rumpe og liiiitt mage, men ellers er hun jo slank og fin. Her er et bilde av henne under innspillingen, hvordan kan noen kalle det lubbent? :klø: edit: la til bilde Hvordan kan noen kalle henne lubben? Noen det er f. eks. meg det, det er vel hovedsaklig jeg som har sagt det. Snart må jeg gjenta til det kjedsommelige at i serien ser hun lubben ut nå. Det synes jeg! Jeg har forstått nå at hun har lagt på seg noen kilo, hun bruker klær og andre ting som får henne til å se ekstra stor ut. På dette bildet og på et bilde en annen her viste av henne nå så har hun ikke de ekstra klærne og de ekstra greiene på seg, derfor ser hun ikke særlig lubben ut da nei, men egentlig så er det litt fjernt å lete frem akkurat de bildne. Om jeg hadde tatt frem et eller to bilder fra selve serien, der hun er fikset for å se større ut så ville hun kanskje se lubben ut for til og med dere. Det er da sånn at jeg ikke sitter å googler og leter etter bilder av henne sånn som hun er til vanlig, jeg ser henne i serien og ellers ser jeg ikke noe til henne. Kanskje jeg er helt på trynet, men jeg ser nå altså det serieskaperne vil at jeg skal se, en lubben utgave av Gabby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 16. januar 2009 #32 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) I forhold til hvordan man er vant med så se henne så synes jeg dette er en "lubben" utgave av henne, og det er uten masse stæsj og klær som hun har for å se enda større ut under innspillingene, dette er et bilde utenom innspilling. Her men jeg se at det var litt teit å kalle henne tjukk, jeg mente ikke at hun var tjukk, mente at det var en "tjukk/lubben" utgave av henne. Edit: Hun har forresten lagt på seg 10 kilo. 10 kilo er ganske så mye, om hun i tillegg bruker noe ekstra, pluss klær for å se større ut, ja da skjønner jeg godt at noen som meg opplever henne som litt lubben nå, ja. De sier vel også noe om at man ser større ut en man egentlig er på film? Endret 17. januar 2009 av Chrizzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå