Gå til innhold

Hva er ditt virkelige navn???


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Inger...

Er veldig stolt av navnet mitt, og har enda til gode å møte noen på min alder som heter det (uten Helene eller Johanne etter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Anonymous

Navnet mitt er Berit. Tidligere (da jeg var ung..) likte jeg ikke navnet mitt. Nå er jeg fornøyd og synes det er et pent navn. Det er ikke så mange ved navn Berit. Jeg er glad jeg er litt orginal sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hemmelig! :wink: Men det er ingen av de nevnte verken her eller i stygge navn-tråden eller i fine navn-tråden, det kan jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...Nå kan dere jo lure... Lillian eller Nathalie eller begge deler? :wink:

(For de som har vært her over et år...)

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Inger...

Er veldig stolt av navnet mitt, og har enda til gode å møte noen på min alder som heter det (uten Helene eller Johanne etter).

Inger er fint :) Min mor het det.

Hadde en barnepike engang som het Inger. Hun giftet seg med en tysker med etternavn Finger...Inger Finger..hehe..sprøtt- :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Navnet mitt er Berit. Tidligere (da jeg var ung..) likte jeg ikke navnet mitt. Nå er jeg fornøyd og synes det er et pent navn. Det er ikke så mange ved navn Berit. Jeg er glad jeg er litt orginal sånn...

Jeg heter også Berit! Likte heller ikke navnet mitt før, men nå er jeg veldig glad i det. Jeg føler meg i hvert fall som en Berit.

Jeg vet kun om deg, Berit Aunli og en eldre nabojente jeg hadde før som heter Berit. Ellers er det mange Anne Berit osv.

Berit - det er ei frisk, sporty jente, mesteparten av fritida ved sjøen eller på fjellet. Rask i replikken, lite sminke, og i god form......

Enten har jeg beskrevet meg selv, eller kjenner Berit seg litt igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...