Gjest Skrevet 15. januar 2009 #1 Del Skrevet 15. januar 2009 Noen andre som skal se på den. Den har gått en gang før og jeg blirr litt satt ut jeg når jeg ser reklamene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 15. januar 2009 #2 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg skal prøve å se den om jeg kommer meg hjem i tide. Det virket ganske hårreisende..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 15. januar 2009 #3 Del Skrevet 15. januar 2009 Har satt den på opptak, i tilfelle jeg glemmer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 15. januar 2009 #4 Del Skrevet 15. januar 2009 hva handler den om da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 15. januar 2009 #5 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg vet ikke helt om jeg vil se den... Mener du at reklamene viser "feil" om hvordan dokumentaren er, Aniria? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 15. januar 2009 #6 Del Skrevet 15. januar 2009 Hva handler det om? Tviler på jeg kommer til å se det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 15. januar 2009 #7 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Jeg lurer også på hva den handler om. Endret 15. januar 2009 av plingo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yihaa Skrevet 15. januar 2009 #8 Del Skrevet 15. januar 2009 Fra programoversikten i dagbladet.no: 20.30 Jenter som hater (America's Hate Rock Twins) Dokumentar. De 13 år gamle tvillingsøstrene Lamb og Lynx Gaede har bergtatt USAs høyreekstremistiske miljø med musikken sin. De er blitt et globalt fenomen og opptrer regelmessig i mediene. Spesielt er de yndlinger på Internett, der tilhengere og motstandere er i heftig debatt. Men hvem er disse tenåringsjentene, og hva motiverer musikken de produserer? Hvordan har det påvirket dem å få hjemmeundervisning av moren og bli oppdratt av en nazisympatiserende bestefar som merker kveget sitt med hakekors? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morea Skrevet 15. januar 2009 #9 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg skal i alle fall se begynnelsen. Og så får jeg se hvordan det er. Men synes sånne programmer, og særlig med så unge mennesker, må være mer trist enn sjokkerende. Kan se for seg de menneskene som har "sosialisert" dem.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 15. januar 2009 #10 Del Skrevet 15. januar 2009 Har sett den. Ganske stygt å se hvordan disse jentene rett og slett ikke har hatt noe valg, når man er 11 år gammel så hører man på mamman sin ikke sant? Veldig synd når mamma serverer nazipropaganda. Utover i dokumentaren ser man at jentene ikke er helt enig i alt moren sier, men tror de fortsatt holder på med dette? Skal ikke si noe for sikkert. Her en en video fra youtube Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. januar 2009 #11 Del Skrevet 15. januar 2009 Ser at det har blitt beskrevet hva den handler om, også har den allerede startet så da er det kanskje liten vits å si hva den handler om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 15. januar 2009 #12 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg ombestemte meg, jeg orker ikke se på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fun Light Skrevet 15. januar 2009 #13 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg sitter og ser på nå, og kan ikke annet enn å riste på hodet altså.. Hjelpe meg.. Hvor tar de det fra??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zerafina Skrevet 15. januar 2009 #14 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg er sjokkert... Stakkars jenter...at en mor har hjerte til å hjernevaske sin familie på den måten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 15. januar 2009 #15 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg gikk glipp av det! Nå ble jeg veldig nysgjerrig. Hva handlet det om? hva sa disse jentene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #16 Del Skrevet 15. januar 2009 Dokumentaren går nå på TVN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spoven Skrevet 15. januar 2009 #17 Del Skrevet 15. januar 2009 Stakkars bestemor, jeg får helt vondt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. januar 2009 #18 Del Skrevet 15. januar 2009 Må si jeg koste meg litt inni meg når de ble kastet ut av baren fordi de ikke var rassistiske.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 15. januar 2009 #19 Del Skrevet 15. januar 2009 Dere som ikke fikk sett kan se dokumentaren her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå