Gjest Gjest_ensom_* Skrevet 15. januar 2009 #1 Del Skrevet 15. januar 2009 Hei. Jeg har nettopp blitt singel etter et samboerforhold på et halvt år. Prøver å overbevise meg selv om at dette var like greit, og tror egentlig det. Men er det noen som har noen gode råd for hvordan man skal komme seg igjennom den første tiden som singel, og gjennom sorgen.. Vet det kan bli tunge perioder..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seth Skrevet 15. januar 2009 #2 Del Skrevet 15. januar 2009 For det første må du begynne å se fremover, istede for bakover. Og når det blir tungt så minn deg på hvorfor du nå er singel. Det merklige med minner er at man som regel kun husker de gode tingene ved den personen når du tenker deg tilbake. Men som oftest er det faktisk en grunn til at det ble slutt, så prøv å husk det også. Og en siste ting: Bruk energien din på noe annet. Se fremover. En kompis ga et råd til meg en gang, når jeg var en smule nedfor. Jeg synes rådet hørtes ut som tull, men det funka som bare det. Så fort du begynner å deppe så gjør noe, hva som helst. Rydd, vask, gå en tur, ring noen bare gjør noe. Det funker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_ensom_* Skrevet 15. januar 2009 #3 Del Skrevet 15. januar 2009 Takk skal prøve så godt jeg kan.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. januar 2009 #4 Del Skrevet 15. januar 2009 Enig! Prøv å se fremover og ikke bakover i tid. Ta vare på deg selv. Ta kontakt med familie og venner. De stiller helt sikkert opp når du trenger dem. Pass på å ikke være for mye alene fordi da får du tid til å tenke over alt og det hjelper ikke alltid. Lykke til! Dette skal nok gå bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_ensom_* Skrevet 15. januar 2009 #5 Del Skrevet 15. januar 2009 ja ugg, fikk nettopp mld fra han det er blitt slutt med at han ville prate med meg.. Tror det beste for meg er at det forblir slutt, håper bare jeg er sterk nok til å klare å la vær om han ber meg om å bli hannes igjen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå