mia83 Skrevet 15. januar 2009 #21 Del Skrevet 15. januar 2009 Melder meg inn i hater-frokost-quiz-klubben. Det programmet er så dårlig at det ikke er verdt ett minutt av min tid. Signerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angeleyes Skrevet 15. januar 2009 #22 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg har alltid lurt på hvor de har funnet mennesker som frivillig er programledere på slike program... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 16. januar 2009 #23 Del Skrevet 16. januar 2009 Det er helt forferdelig grusomt å høre på den gneldrebikkja. Får vondt i hodet. Veldig synd igrunnen - og jeg som elsker quiz og spørsmål. Men i likhet med andre her, så kan jeg ikke få skrudd det av fort nok! #grøss# Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 16. januar 2009 #24 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg har alltid lurt på hvor de har funnet mennesker som frivillig er programledere på slike program... Hehe, ja det må være noe å ha på CV-en, liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå