Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #1 Del Skrevet 15. januar 2009 Når kommer LOST tilbake? Noen som vet? Det var jo manusforfatter streik i fjor, men ble de påvirket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #2 Del Skrevet 15. januar 2009 Når kommer LOST tilbake? Noen som vet? Det var jo manusforfatter streik i fjor, men ble de påvirket? Det ble påvirket ved at de hadde en lang pause midt i den 4 sensongen, jeg vet ikke om du husker det? Den nye sesongen begynner i USA onsdag om en uke, så det er vel ikke så lenge til det kommer hit også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 15. januar 2009 #3 Del Skrevet 15. januar 2009 Begynner 21. januar i USA ja, TVNorge ligger sikkert ikke alt for langt etter. Angående pause fant jeg dette: "Lost is currently on hiatus. Seasons 5 and 6, the latter being the show's last, will each be of 17 hours." De første sesongene var jo på rundt 25 episoder om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #4 Del Skrevet 15. januar 2009 Begynner 21. januar i USA ja, TVNorge ligger sikkert ikke alt for langt etter. Angående pause fant jeg dette: "Lost is currently on hiatus. Seasons 5 and 6, the latter being the show's last, will each be of 17 hours." De første sesongene var jo på rundt 25 episoder om jeg ikke husker feil. De nye sesongene blir kortere ja, fordi de har bestemt hvordan serien skal slutte og de vet at de ikke trenger flere episoder. Det var bare sesong 4 (den forrige) som ble påvirket av streiken, ved at de måtte stoppe inspillingen og derfor måtte ha en lang pause i midten av sesongen. Norge merket ikke noe særlig dette da det begynte mye senere enn i USA, så det ble ikke en like stor pause for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå