Gjest Gjest_Lulla_* Skrevet 14. januar 2009 #1 Del Skrevet 14. januar 2009 Hei. Jeg skal på et litt sent julebord på wallmanns salonger i oslo førstkommende lørdag. Hvordan bør man kle seg? Hvor pyntet bør man være der? Noen som har forslag til antrekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lulla_* Skrevet 14. januar 2009 #2 Del Skrevet 14. januar 2009 Glemte å legge til at jeg er i begynnelsen av 20-årene. Vil helst ikke ha tantete klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lulla_* Skrevet 14. januar 2009 #3 Del Skrevet 14. januar 2009 setter veldig pris på svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 14. januar 2009 #4 Del Skrevet 14. januar 2009 Normalt pyntet vil jeg si. Mange damer som gikk i pene bukser da jeg var der sist i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lulla_* Skrevet 14. januar 2009 #5 Del Skrevet 14. januar 2009 Takk for svar! Jeg tenkte også normalt pyntet, men en annen som skal dit sa at man liksom ikke kunne bli for overpyntet der og at man gjerne kunne ha på seg den fineste kjolen man har. Syns det hørtes litt "drøyt" ut, så ble litt usikker.... Flere som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #6 Del Skrevet 15. januar 2009 Wallmanns er et typisk firmafeststed, tror ikke du trenger å bekymre deg for om du ikke overholder noen kleskode . Normalt pyntet er vel stikkordet der, og jeg ville ikke dratt frem ballkjolen for å gå på Wallmanns. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. januar 2009 #7 Del Skrevet 15. januar 2009 Nå har ikke jeg vært på Wallmans her i oslo, men var på Wallmans i københavn (fantastisk sted forresten), og da kledde vi oss mer som på byen-pynt. Jeg hadde en smal, mørk og pen olabukse, høye støvletter og en pyntet bluse/tunika, og følte meg overhode ikke feil kledd. Noen kom i skjørt, andre i bukser og atter andre i jeans. vi skulle videre på pub etterpå, så ville bare sett rart ut i ballkjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lulla_* Skrevet 15. januar 2009 #8 Del Skrevet 15. januar 2009 Takk for tilbakemelding! Hvilke av følgende alternativer ville dere valgt? 1) "Kjole" av typen lang topp (dekker rumpa godt og vel så det), strikkakjole, tunika eller lignende. Entes pyntes opp eller holdes enkel? 2) Penbukse med pen topp og høye hæler. 3) Penkjole med høye hæler til og clutchveske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #9 Del Skrevet 15. januar 2009 1 eller 2 ville jeg gått for, 3 hørtes kanskje litt vel pynta ut? Men om du ønsker å bruke denne anledningen til å pynte deg skikkkelig, så kan du jo ta nr. 3 uavhengig av hva andre har på seg? Alltid moro å pynte seg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lulla_* Skrevet 15. januar 2009 #10 Del Skrevet 15. januar 2009 Usikker på hva andre kommer til å ha på seg... Har mest lyst til å gå for alternativ 1 tror jeg. Liker forsåvidt å pynte meg, men tenker kanskje det blir litt overpyntet med alternativ 3 og jeg liker ikke være overpyntet. Alternativ 1 er kanskje det safeste alternativet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 16. januar 2009 #11 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg kunne fint gått for både 1 og 2, hadde hoppet over 3, da jeg ikke hadde følt meg komfertabel med så pynt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå