Gå til innhold

Fordømte nabobarn


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

fyfaaadern jeg blir så sinna!

stakkar hunden din! : (

- jeg blir så irritert og forbannet på sånne unger!

og når dem blir bitt så er det ikke deres feil! åååå

. Jeg er vokst opp med dyr! og jeg har lærte med en gang at man skal være snill med dyr!!! :- ) og dyr GLEMMER aldri!

og jeg blir riktig sint om noen kødder med dyra mine!

fks - vi hadde besøk av noen unger her, og den ene katten min lå på gulvet som vanelig, og da tar hun her jenta på 5 år (?) og begynner og dytte litt på katten med beinet!. og da ble jeg sint!. men sa rolig til henne; sånn må du ikke gjøre med katten! og vet du hu begynte og hyyyyyyyyyyyyyl grine! jeg har hørt barn grine for ting, dette var joo helt ekstremt! og så hun gikk på et rom, og hun ville ha is - greit det! men da sa jeg- sånn får du ikke gjøre mot katten en flere ganger! på'n igjen. ga seg ikke med gråtinga;S

og dem har dyr hjemme hos seg selv..! skjønner ikke at det går ann

Burde vært det første barn lærer seg! og behandle dyr ordentlig!!!!!!!!!

Ta tak i unga og la hunden din få en bedre dessert: p

men som dem andre sier! ta kontakt med foreldra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som har hage og hundegård burde faktisk få lov til å bruke dette, i steden for å sette hunden i bur mens gulvvasken pågår..er faktisk helt normalt...og har lite med vett å gjøre.

En 10- 11 åring bør ha lært allerede hvordan man behandler dyr i hjemmet.

Ikke slipp barna deres ut blant folk hvis dere ikke er i stand til å lære dem normal folkeskikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste 10-11 åringen har vel vanlig folkeskikk og god oppdragelse,men

likevel kan de finne på noe bøll når de blir flere. De har mest sannsynlig lært å behandle dyr, men noen ganger gjør de noe de ikke bør gjøre. Å kalle det dyreplageri er å dra det litt for langt. Men tror nok at å brøle er feil vei å gå. Har selv hatt en hund som var nervøs. Hadde så mange positive opplevelser med barn på den tiden. Det var mange barn som ville klappe den, og jeg fortalte hvordan de skulle oppføre seg for at hunden skulle tørre å hilse på dem. Tror neppe hunden hadde fått så mange positive opplevelser om jeg skulle brølt til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...