Gå til innhold

Jeg er singel igjen...

Gjest nysingel

Anbefalte innlegg

Gjest nysingel

Jeg er singel igjen, og herreminskaper så glad jeg er for det.

Gikk inn i et forhold litt for tidlig etter skilsmissen. Hadde det egentlig helt topp alene og på egen hånd, meg og ungene. Men så kom denne mannen og tok meg med storm og smiger.

Det gikk knapt et år før vi fant ut at vi nok ikke var helt skapt for hverandre, og den kjipe situasjonen det er å være i et dårlig forhold er voldsomt undervurdert.

Men nå er det ikke mitt problem lengre! Jeg går videre på egen hånd, stolt, glad og selvstendig.

Jeg har alt jeg trenger, penger nok, herlige unger, bil som virker, en jobb jeg elsker, gode venner og herlig familie. Jeg trenger ikke et dårlig forhold og andres uvaner.

Jeg skal

-smule i senga

-se Jane Austen hver bidige kveld

-slippe å pliktsnakke hver eneste kveld

-ikke ha sex når jeg ikke føler for det

-slippe å forholde meg til andres urimeligheter

-rydde når *jeg* vil

-gå i pysj hele helga

-la ungene få gjøre som unger gjør uten å måtte hysje på de

-snakke med venner på telefon i timevis

-gå på kino når jeg vil

-være hjemme når jeg vil

Jippi!! Nyt singellivet medmennesker. De er så godt så godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, lurer på hva jeg skal gjøre når jeg er singel for jeg gjør akkurat de samme tingene du gjør nå, bortsett fra å se jane austen fordi ejg ikke syntes det er noe særlig :fnise: Og smule i senga, de tar kattene seg av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, å nyte singellivet er virkelig noe annet for voksne kvinner. Vanligvis betyr det uttrykket at man kan ha sex uten forpliktelser, feste mye, ha det moro og slappe av. Her virker det som det er en unnskyldning for å virkelig dasse seg og gjøre ingenting med dagen. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_petra_*
Her virker det som det er en unnskyldning for å virkelig dasse seg og gjøre ingenting med dagen. ^^

Det er vel ikke snakk om å "gjøre ingenting" når man har to barn og jobb, som ts skriver?

Men saken er vel at folk forbinder forskjellige ting med å være singel alt ettersom hvilket stadiet i livet man er på.

Skjønner ts godt,jeg. Nyt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...