Gå til innhold

Kjøpe brukt kjole.


Arwen

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor lett det er å få tak i brukte kjoler? Kunne tenkt meg å kjøpe kjolen jeg vil ha brukt, og siden det er en god stund til vi skal gifte oss burde det jo ikke være totalt umulig.

(Noen som vet om noen bra sider som formidler brukte kjoler? Synes de fleste er så rotete)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

På brudesalongen jeg kjøpte kjolen min solgte de også brukte. Du kan jo spørre på brudesalongene.

Ellers så kan du gå inn på Kjøp/salg av brudekjoler på nett.

Kvinneguiden sin kjøp og salg av brukte brudekjoler

Ditt Bryllup bruktmarked

Bryllupsweb bruktmarked

Jeg har prøvd å selge kjolen i lang tid, men tror nok folk gjerne vil prøve kjolen før de kjøper, så det blir ganske begrenset kjøpekrets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte brudekjolen min på brudesalong...fikk vite etter at jeg hadde valgt den at den var til salgs....de solgte kjolene når de var leid ut et visst antall ganger...jeg betalte 3000,- for den (1996) og leieprisen var 2500,-..... :)

Spør på brudesalongene der du bor om de selger kjoler... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi er jo mange her inne som vil prøve å selge kjolen vår, men det virker jammen som at ingen vil kjøpe brukte kjoler.....

Hvis du vet omtrent hva slags kjole du ønsker deg kan du jo sette inn annonse om at du ønsker å kjøpe. Bare pass på å få med deg viktig informasjon om størrelse o.l. Så skal jeg holde utkikk etter annonsen din... :wink:

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. ja, skal ha en maggie sottero kjole, og siden de er så dyre så kommer jeg til å prøve å kjøpe brukt eller eventuelt på www.BrideSave.com

Tusen takk for mange tips :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere satt noen dato for bryllupet Arwen?

Å få tak i brukt kjole er nok forholdsvis enkelt, for det er mange som selger kjolene sine. Problemet kan være at den er tilpasset så mye at den må sys om en del før du kan bruke den. Dessuten kan det jo være litt vrient med størrelser og sånn, for dette varierer veldig fra kjole til kjole og fra fasong til fasong.

Lykke til i jakten på kjole!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke satt 100% dato, men det blir i august eller september neste år. Venter med å sette sikker dato til man kan bestille kirke (tror det er i august) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke satt 100% dato, men det blir i august eller september neste år. Venter med å sette sikker dato til man kan bestille kirke (tror det er i august)  :D

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har du kikket på markedsplassen på disse sidene da? Mange fine kjoler her også............

S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmekjolen er den samme om den er ny eller brukt.Flott om den er brukt for da er den billigere.

Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest (Marita)

Jeg kjøpte brukt kjole på det store brudekjolesalget som arrangeres en gang i året i Oslo.

Har vært i kontakt med arrangøren om når dette skal være i år, og fikk vite at det blir i september-de kommer visst ut med annonser om dette.

Var der og det var utrolig mange fine kjoler, og prisene var veldig greie( ca. 1500,- og oppover )-alle mulige modeller og jeg fant en veldig flott kjole ( den har nabo'n kjøpt nå!!)

Lykke til alle sammen.

Ja,ja - jeg vet at jeg er gift,men d er så koselig å stikke innom her av og til......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må ikke alle som skal selge moulin rouge sende meg PM -jeg har fått tak i den. Derfor jeg skriver modellen her. prøver ikke å snike til meg en gratis annonse hvis noen lurer på det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...