*ninja* Skrevet 13. januar 2009 #1 Del Skrevet 13. januar 2009 se om dette virker da:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*ninja* Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #2 Del Skrevet 13. januar 2009 da moonshadow, di maskråke, har jeg fått dagbok^^ yay^^ men hva jeg skal skrive her var en annen sak. hmm... jovisst, jeg ble tante i dag:) for andre gang på ei uke:D ei lita ei på 2990g, og ei stor ei på nesten 5kg:O ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 14. januar 2009 #3 Del Skrevet 14. januar 2009 Der ja Velkommen hit til dagbøkene da snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*ninja* Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 14. januar 2009 hehe, javisst :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*ninja* Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 14. januar 2009 jaeh, får vel skrive noe her i dag også da mhm, i dag har lillepus funnet ut at det er ikke sengetid kl 21. da skal hu på gulvet å leke. så vi har kriget nå i 3 og en halv time, :slåss: og endelig sover hu, (håper jeg) i dag har jeg fått ferdig 3 tegninger,(så langt) endelig lært meg chicano style script yay me^^ så får se om jeg rekker noe mer før jeg skal ta kveld^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*ninja* Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 2. februar 2009 kanke akkurat skryte av at jeg er så flink til å skrive her akkurat, men gjør det når jeg husker det ingen som leser det uansett hehe. jaffal, i helga, var det action var å så bare egil band, var bare å vasa ut og inn da, røyk,øl,og tissetur pga ølen, og sånn gikk det hele veien. men moro var det såvisst og i tillegg ble tatovering nr 15 lagd :happy: og flere kommer vel om ikke lenge for å få blekk i huden :happy: hadde også kjøretime forige uke, mangler kun langkjøring ogoppkjøring, så er lappen i boks. trodde jeg. viste seg at den kjøreskolen jeg gikk til før,ikke har lært meg halvparten av det de skulle, så må ha en del flere kjøretimer før jeg kan kjøre tur på egenhånd jah, nå orker jeg ikke skrive mer, men kommer sikkert mer m ei stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå