Gå til innhold

ninjaboka


*ninja*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

da moonshadow, di maskråke, har jeg fått dagbok^^ yay^^

men hva jeg skal skrive her var en annen sak. hmm... jovisst, jeg ble tante i dag:) for andre gang på ei uke:D ei lita ei på 2990g, og ei stor ei på nesten 5kg:O ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeh, får vel skrive noe her i dag også da :biggrin:

mhm, i dag har lillepus funnet ut at det er ikke sengetid kl 21. da skal hu på gulvet å leke. så vi har kriget nå i 3 og en halv time, :slåss: og endelig sover hu, (håper jeg) :ler: i dag har jeg fått ferdig 3 tegninger,(så langt) endelig lært meg chicano style script :danser: yay me^^ så får se om jeg rekker noe mer før jeg skal ta kveld^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

kanke akkurat skryte av at jeg er så flink til å skrive her akkurat, men gjør det når jeg husker det :tunge1: ingen som leser det uansett :tongue: hehe.

jaffal, i helga, var det action :laugh: var å så bare egil band, var bare å vasa ut og inn da, røyk,øl,og tissetur pga ølen, og sånn gikk det hele veien. men moro var det såvisst :fnise: og i tillegg ble tatovering nr 15 lagd :happy:

og flere kommer vel om ikke lenge for å få blekk i huden :happy:

hadde også kjøretime forige uke, mangler kun langkjøring ogoppkjøring, så er lappen i boks. trodde jeg. viste seg at den kjøreskolen jeg gikk til før,ikke har lært meg halvparten av det de skulle, så må ha en del flere kjøretimer før jeg kan kjøre tur på egenhånd :sur:

jah, nå orker jeg ikke skrive mer, men kommer sikkert mer m ei stund :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...