Gjest Vanessa Skrevet 25. juni 2003 #1 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg er veldig plaget med sorte prikker på nese/hake/panne, og store porer fremme på kinnene. Jeg har søkt i forumet og funnet diverse råd som går på at jeg skal gå til hudpleier, bruke Dermalogica og MD, men problemet er bare at det har jeg prøvd! Nå er det et år siden jeg begynte med disse merkene, samt regelmessige besøk hos hudpleier - det eneste jeg har merket på huden, er at den er blitt litt mykere. Det skal nevnes at jeg i tillegg har prøvd det meste som finnes av diverse produkter fra parfymeri - ingenting har hjulpet. Jeg tror faktisk jeg steller huden min bedre enn de fleste, likevel plages jeg av dette. Hva gjenstår da å prøve? Noen sier jeg bare må leve med det, men min logikk sier at når de prikkene ikke har vært der hele livet, må det da vel finnes en måte å fjerne dem på også? :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilleSol Skrevet 25. juni 2003 #2 Del Skrevet 25. juni 2003 Høres ut som min historie det her :evil: Venter spent på om dere andre har noen gode tips 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tweetie_20 Skrevet 25. juni 2003 #3 Del Skrevet 25. juni 2003 Har hørt at flere har fått hjelp ved å gå til lege og få reseptbelagte hjelpemidler...fins mange forskjellige "kurer".Sliter med kviser selv, men har ikke fet hud med svarte prikker-min er sensitiv og irritert av den minste ting.Tro Dermalogica er det beste for min hud.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 25. juni 2003 #4 Del Skrevet 25. juni 2003 Har du prøvd silicol skin (tror det heter det) kjøpes på vita tror jeg, koster rundt 80 kroner. Har ikke prøvd den selv men et par venninner av meg fikk bort sorte prikker og kviser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 25. juni 2003 #5 Del Skrevet 25. juni 2003 Gå til homeopat! Det har hjulpet mange jeg kjenner. Eller så er det mange som får Ery-Max(antibiotika av noe slag?) hos hudlege mot det. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå