Tusenfryd Skrevet 25. juni 2003 #1 Del Skrevet 25. juni 2003 Hvor i Oslo kan man få gjort en henna-tatovering. Jeg synes det er urlekkert og ønsker meg en sånn. Hadde en gang, men den ble gjortpå en festival i et annet land og forsvant ganske fort. Har aldri klart å finne noen som gjør det igjen... Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indira Skrevet 25. juni 2003 #2 Del Skrevet 25. juni 2003 Vet ikke om de gjør det lenger, men Scorpius (på grunerløkka) syns jeg å huske har gjort dette tidligere. Tror også de selger det slik at du kan gjøre det selv. Jeg kjøpte sort Henna i India for noen år tilbake, og gjorde det på meg selv. Hvis du får noen som er flinke til å tegne og stødig på hånda til å gjøre det for deg kansje? For det er veldig fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 25. juni 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 25. juni 2003 Takk for tipset! Skal ta meg en tur til Scorpius i morgen, jeg. Jeg synes det er veldig stilig - det er sommer! Håper de gjør det, jeg er nemlig ikke så stødig på hånden selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 26. juni 2003 #4 Del Skrevet 26. juni 2003 Vestli Tattoo og Perm makeup vet jeg har isåfall ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå