Gå til innhold

shopperi, shoppera


LekeHusmor

Anbefalte innlegg

MÅ med trykk på må. Ellers, når jeg ikke trenger noe, finner jeg alt mulig. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

handleliste:

- smykkestativ i gave til kusine M

- hudpleie !!

var visst noe mer men jeg kommer ikke på det :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i :hjerte:

- chiffon i pudderfarger

- smale silhuetter

- kontraster, spesielt i tekstiler

- kraftige sko

- bohemsk midtskillhår

- store ringer, helst på pekefingeren

- herreklokker

- mintfargede plagg, smykker, tilbehør

- fine krageben

- åpen rygg

jeg hater:

- armbånd

:fnise:

:hjerte: :hjerte: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest dalieo

Jeg kunne ikke vært mer enig i den listen din :Nikke:

Har dilla på pudderfarger for tiden, og generelt duse og romantiske plagg. Gjerne kombinert med en skinnjakke eller noe som bryter litt. Og nå kan man endelig gå i skjørt og kjoler og sånn, det skal bli så deiliiig :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var ganske fornøyd med antrekket mitt igår altså.

naturhvit langermet "ballong"minikjole i litt sånn bohem stil, sorte nylonstrømpebukser, den korte olajakken min og de mørke trefargede kilehælene mine. og en god hårdag, midtskillen satt som støpt! :jepp:

har gått litt mye penger i det siste, så nå skal jeg roe ned litt på shoppingen. skal også levere tilbake skjørtet jeg kjøpte tror jeg, følte meg litt feit i det :dry: det bringebærfargede fra bikbok altså..

jeg må ha hudpleie, men jeg får jo ingen tips :grine: så jeg kjøper bare fra apoteket tror jeg, cliniderm eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Hvis du skal bruke mye penger: Decleor, matis, MD formulations. Alt finnes på feelunique, og da sparer du ganske mye :Nikke:

Hvis du skal bruke mindre: Apoteket! Jeg bruker (som sagt tror jeg?) en sånn uparfymert og alkoholfri og "ren" serie, og det er det eneste som har fungert for meg på alt jeg har prøvd siden jeg var 14 :dåne:

Sånn, der fikk du litt tips :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jee, engasjement! :hoppe:

:fnise:

jeg har kombinert hud, jeg er igrunn ute etter rensing og toner i hovedsak. har aldri renset huden noe særlig før, så vet liksom ikke hva jeg trenger. har igrunn ikke tenkt så mye på pris, men trenger ikke være det dyreste liksom. har sett litt på REN, men det var litt dyrt :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo
Her er en blogg som handler om hudpleie, det virker som hun kan utrolig mye så det er bare å søke deg frem til omtaler og anbefalinger :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil i alle fall anbefale Dermalogica! Personlig tåler ikke jeg slike organiske o.l. type serier, så REN og delvis Decleor funker ikke på meg. Men, man må prøve seg litt frem! Også får du mange gode hudpleiemerker relativt billig på ebay og andre utenlandske nettsider :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Jeg vil faktisk anbefale å dra til en dyprens eller liknende hos en hudpleier (gjerne en som fører dermalogica). Det er så mange forskjellige produkter, og jeg har selv smertelig erfart at selv de beste produktene ikke er bra for meg hvis jeg ikke vet hva jeg egentlig trenger. En god hudpleier vet det, også slipper man bomkjøp og feilbehandling av huden. Jeg har blitt straffet for mine impulskjøp på strawberrynet for å si det sånn. Hadde visst ikke oljete hud jeg nei.. Ops, det var det beskyttende fettlaget! :ler: Nå gjør jeg som hudpleieren sier.. Er ikke ofte til rens, men 1 gang i året føler jeg at jeg kan rå på meg. Få litt kjeft for manglende pleie og starte en ny og frisk periode :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil i alle fall anbefale Dermalogica! Personlig tåler ikke jeg slike organiske o.l. type serier, så REN og delvis Decleor funker ikke på meg. Men, man må prøve seg litt frem! Også får du mange gode hudpleiemerker relativt billig på ebay og andre utenlandske nettsider :jepp:

Jeg tåler heller ikke REN - tror jeg.. litt synd ettersom jeg brukte 1500-2000 kr på produkter :rolleyes:

Men Dermalogica tror jeg funker for min hud, så henger meg på anbefalingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bruker bloggen til Hilde Christina masse, hun er utrolig dyktig og ærlig. Hun har skrevet et innlegg om musts til ulike hudtyper, her. Der kan du kanskje finne noe? Hun har også skrevet om hva man bør prioritere og om besøk hos hudpleier er luksus eller nødvendighet, siden det ble nevnt her ;) Nei, jeg driver ikke med snikreklame, men hun er flink :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag hadde de fått mye fint på hm gitt! nettshoppen altså!

elsket paljettblazeren.. bare lurer på om jeg kan forsvare å bruke 1000 kr på den :klø:

likte også godt de grå stroppesandalene.. og den hvite paljettoppen!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare positivt å si om henne. Jeg har spurt og gravd masse og bare fått hyggelige svar tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...