LekeHusmor Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #201 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) denne likte jeg virkelig! hadde gjort seg her i bergen altså deilig sommerkjole! bikini !! jippi! håper jeg finner den på topshop i barca denne går jeg også gjerne med i sommer. Endret 13. mars 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 13. mars 2009 #202 Del Skrevet 13. mars 2009 Den kjolen var søt! Greit, jeg er ikke så glad i gul, så den er ikke noe for meg, men tror den blir kjempefin på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 13. mars 2009 #203 Del Skrevet 13. mars 2009 Åh, lekker rutete kjolesak! Når reiser du til Barcelona? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #204 Del Skrevet 13. mars 2009 jeg reiser 4 april! da skal jeg være der i 4 dager. og så reiser jeg på nytt 29 august, og da skal jeg være der i 3 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. mars 2009 #205 Del Skrevet 13. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #206 Del Skrevet 14. mars 2009 hurra! her på senteret hvor jeg jobber kommer det 1 mai en splitter ny M.A.C butikk! det blir knall, jeg er veldig glad i produktene deres og da kan jeg gå og snoke og titte for så å bestille på nett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 14. mars 2009 #207 Del Skrevet 14. mars 2009 Ooooh en HELT egen M.A.C butikk?!!! Misunnelig!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #208 Del Skrevet 15. mars 2009 jepp! du får bare melde fra - jeg kan gjerne jobbe som Personlig Shopper/postordrefirma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 15. mars 2009 #209 Del Skrevet 15. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #210 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) snart shopping i barca! står og leser Costume og Marie Claire på jobb for inspirasjon.. eller "inspo" som det tydeligvis heter på moteblogger-språket ting jeg vil ha: - småsko i kule farger (keds?) - uniformsinspirert vårjakke, gjerne mørkeblå med gullknapper - bootcut jeans - slitte, blekede jeans - skinnarmbånd - fine fargerike sommerkjoler - ankelstøvletter med åpen tå - kule "party" sko, gjerne med litt platå - en kul jumpsuit - en stor hoboveske i skinn eller "skinn" - fine "bluser", gjerne med litt rysjer eller volum - en fin olashorts - kaanskje olajakke.. hvis jeg finner en jeg liker. (her banner jeg i kirken for jeg har skrevet på den styggeste plagg-tråden at olajakke er stygt men jeg mente egentlig i sammenheng med jeans. matchy matchy) - store øredobber - en fedorahatt i strå - en stilig blazer - noen skikkelig edgy og kule gå-ut kjoler - noen "basis" gå ut topper/kjoler , trenger noe jeg VET at alltid klaffer de dagene jeg føler at jeg ikke har noe som helst å ha på meg. - hvite solbriller.. - HVIT neglelakk - nytt solpudder - Lash Queen mascara - mac strobe cream - masse fantastisk sminke og produkter fra Sephora - noen clutchvesker i fine farger - en bandeaubikini i lyse farger eller hvit - nye ballerinasko. alle jeg har er utslitt! hum humm.. kommer nok mer - ny parfyme (versace signature, eller Nina ricci) Endret 17. mars 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. mars 2009 #211 Del Skrevet 17. mars 2009 :dåne: Ja, da har du noe å gjøre i Barcelona! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 17. mars 2009 #212 Del Skrevet 17. mars 2009 Deilig liste! Nå fikk jeg veldig, veldig lyst til å shoppe.. Og hurra for at det er flere som liker jumpsuits Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #213 Del Skrevet 17. mars 2009 ja det skal ikke stå på inspirasjonen hvertfall :gjeiper: men ja alle hater jumpsuits men jeg syns de er kule jeg. må bare finne en som sitter fint. prøvde en variant fra bikbok men den så jeg rett og slett bælfeit ut i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 17. mars 2009 #214 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Den lange, grå eller? Jeg jobber på bikbok, men har ikke turt å prøve den for den ser jo enooorm ut Jeg liker best korte, jeg. Synes det ser sporty og elegant ut samtidig. Men finner ingen som ser ut som den i hodet mitt da Endret 17. mars 2009 av dalieo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #215 Del Skrevet 17. mars 2009 den som var med sånn tubetopp, litt rynkete, og haremsbukse-underdel jeg så rar ut! så du jobber der ja. heldiggris. jeg var innom forrige uke og kjøpte den hvite strikketoppen, den med sånn store masker. den var fiiin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 18. mars 2009 #216 Del Skrevet 18. mars 2009 Får du rabatter på MAC eller? Hihi =) Heldiggrisen! Jeg må kjøre bil i en time for å få tak i MAC, jeg :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #217 Del Skrevet 18. mars 2009 nei får nok ikke det selvom de ligger i samme senter.. får jo 50% her på Mexx, men det er ikke helt min stil her.. like greit sparer jeg de pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #218 Del Skrevet 21. mars 2009 JEG TRENGER EN KUL BLAZER og MENGDER med nye sko! alle skoene jeg har er veldig 2007. og så har jeg nok forandret litt stil de siste årene, ikke så mye sneakers og sånn mer.. hadde nok litt mer sånn streetstyle før, mens nå er jeg kanskje litt mer voksen. vi skal ut å spise i kveld og jeg har lyst å se litt stylish ut.. ikke pyntet, men stilig liksom. men jeg har ingenting prøvd å vrenge hodet og sette sammen ting på nye måter, men oouf. finner ikke noe jeg vil gå med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #219 Del Skrevet 21. mars 2009 det blir i hvertfall noe med denne eller denne .. men vet ikke hva jeg skal ha til. igjen.. the shooooes føler ikke det passer med jeans til den røde leopardtoppen.. måtte hatt noen sorte, og de eneste jeg har er så høye i livet og E hater de, og er jo ikke noe kult å gå med de når jeg vet han hater de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 21. mars 2009 #220 Del Skrevet 21. mars 2009 Gutter altså Jeg får ofte høre fra samboeren at klærne mine er bestemor-aktige eller fra 70-tallet, og det er virkelig ikke så ille Tror jeg da Fine topper begge to, er sikker på at du blir kjempefin uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå