Gå til innhold

shopperi, shoppera

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nyyydelig kjole! :jepp:

:fnise: jeg har bare ventet på at du skulle komme innom.

jeg syns egentlig at kjolen ser litt sånn illusion.no ut på bildet, men det er den ikke altså. den er utrolig fin og kjennes og ser absolutt ut som den koster over 2000 kr :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle

Titt tei :)

Her har jeg ikke vært før gitt.

Den kjolen kan jeg tenke meg ser fantastisk ut til solbrun hud! Og litt shimmer i utringningen *sukk*

Gleder meg til sommeren!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke den ser ut som noe fra illusion.no hvertfall ;)

:ler: bra. illusion-looken er ikke noe jeg strever etter å få altså.

grusomt!

Titt tei :)

Her har jeg ikke vært før gitt.

Den kjolen kan jeg tenke meg ser fantastisk ut til solbrun hud! Og litt shimmer i utringningen *sukk*

Gleder meg til sommeren!!! :strix:

heihei du!

:velkommen:

skal bli godt med sommer ja :jepp:

---

i dag må jeg altså kjøpe meg div ting til å ha i treningsbagen. liten shampo, liten fuktighetskrem, liten hårbørste.. det er vel det viktigste. kanskje en rensegreie også hvis jeg finner det i liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i.o.m at jeg stadig skriver om såkalt "beauty" her inne, sminke, hår osv også, i tillegg til shopping, så har jeg nå endret dagbok tittelen :nigo:

Dette syns jeg er fantastisk hår. og forhåpentligvis sånt hår jeg kommer til få når bare luggen blir liiiitt lenger :rolleyes:

må innrømme jeg tenker litt på denne midtskillen, føler meg litt rar iblant.. men samtidig syns jeg faktisk det er er veldig fint, føler at jeg kler det. jeg liker veldig godt den litt "rene" enkle looken man ofte kan se på bilder av modeller backstage/privat liksom.. og føler at jeg får litt den looken (haha, jada, vet det er teit :ler:) når jeg har håret i midtskill. og ikke minst er jeg lei av sideskill, og lugg er jeg enda mer lei av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sienna Miller er forøvig en av mine favoritt kjendiser! syns hun har utrolig kul stil og virker som en generelt kul jente.

andre kjendiser jeg også liker stilen til er:

Victoria Beckham

Kate Hudson

Blake Lively (jeg drømte i natt at hun og Penn Badgley hadde slått opp, og ble såå lei meg :ler:)

Vanessa Hudgens

Hillary Duff

Pixie Geldof (for et kult navn!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i.o.m at jeg stadig skriver om såkalt "beauty" her inne, sminke, hår osv også, i tillegg til shopping, så har jeg nå endret dagbok tittelen :nigo:

Dette syns jeg er fantastisk hår. og forhåpentligvis sånt hår jeg kommer til få når bare luggen blir liiiitt lenger :rolleyes:

Håret er fint, men ser hun ikke veldig tynn ut? Og litt eh..syk? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håret er fint, men ser hun ikke veldig tynn ut? Og litt eh..syk? :fnise:

jo hun så ikke helt frisk ut kanskje :ler:

men hun er tynn da, en liten tynn jente, sånn som jeg også håper på å bli etterhvert :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du byttet navn på dagboken du da :)

Kult navn, likte det forrige jeg også da :Nikke:

Synes du har kule navn på alle dagbøkene dine! :tommelopp:

Jeg ender alltid med å være elendig på kreativitet i øyeblikket jeg lager en dagbok..

Sienna Miller har kul stil ja, avslappet men likevel stilig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg byttet tilbake :ler: likte det ikke!

jeg lurer på om prisene jeg ser på Sephora.com er de samme som de vil være på Sephora i Barcelona? :klø: isåfall er det billigere enn taxfreen i Norge..

det er virkelig en fantasisk butikk altså. de har jo ALT mulig! skal virkelig sette av god tid der inne når jeg er i barca. driver å surfer på siden nå, og det er mange ting jeg kunne tenkt meg å prøve ut! :jepp:

bl.a merkene Philosophy, too faced, urban decay

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå har jeg byttet tilbake :ler: likte det ikke!

jeg lurer på om prisene jeg ser på Sephora.com er de samme som de vil være på Sephora i Barcelona? :klø: isåfall er det billigere enn taxfreen i Norge..

det er virkelig en fantasisk butikk altså. de har jo ALT mulig! skal virkelig sette av god tid der inne når jeg er i barca. driver å surfer på siden nå, og det er mange ting jeg kunne tenkt meg å prøve ut! :jepp:

bl.a merkene Philosophy, too faced, urban decay

Sephora i Barcelona er fantastisk. :lur: Har vært der to ganger. Husker ikke hvordan prisene var da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet, har vært der hele 8 ganger faktisk :ler: elsker den butikken! fantastisk alt de har der.. må sette av maange timer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Sephora er fantastisk! Vet ikke hvordan utvalget er i Spania, men jeg bruker flere timer i den butikken når jeg er i USA :hjerter:

Tror nok ikke du får ting noe særlig billigere enn USA-prisene.. NARS f.eks. er mye dyrere i Frankrike og England enn USA..

Men utvalget er det uansett ikke noe å si på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men altså, hvis det er like billig som USA prisene blir jeg strålende fornøyd! var mer redd for at det var dyrere.. :sjenert:

og ja, det er fantastisk. virkelig. himmelen på jord :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du må finne en butikk i Barca som selger kofferter også. :rolleyes:

Eller du kan sende pakker til deg selv med posten! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hah, jeg er well prepared! jeg kjøpte nemlig en superkembo koffert i USA.. den er seriøst stor og får plass til veldig mye! pluss at jeg tar bare med meg det ytterst nødvendigste nedover.. nå til påske altså. en jeans, to overdeler, undertøy, et par sko og en jakke. og toalettsaker. og ipoden min og en bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...