Rosenrød Skrevet 20. mai 2009 #341 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg har bare vært inne og lest, men synes hun virker ok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 20. mai 2009 #342 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg syns det er positivt at hun er direkte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 20. mai 2009 #343 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg må si meg litt enig med Christabelle. Hun virker litt umoden rett og slett. Liker bloggen hennes, men hun kan godt jekke seg ned noen hakk Har reagert på noen av kommentarene hennes både på bloggen og her på KG, hun er så nedlatende til tider og kunne godt vært litt mer ydmyk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 20. mai 2009 #344 Del Skrevet 20. mai 2009 Ja, jeg har også lagt merke til det. Litt nedsettende tone nå og da, men tror bare hun er en veldig direkte og brutalt ærlig person. Og det funker jo veldig bra i sammenheng med produktanbefalinger og slikt hun har i bloggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 24. mai 2009 #345 Del Skrevet 24. mai 2009 Du, jeg har begynt å bruke white strips nå! Men synes det er vanskelig å feste dem :klø: Har litt små tenner, så én strip går nesten over begge radene. Blir veldig mye kliss og gel, og føler at jeg svelger et tonn av det I tillegg sikler jeg hvis jeg forsøker å åpne munnen Hadde du også det sånn, eller gjør jeg noe feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #346 Del Skrevet 25. mai 2009 du skal jo klistre de rundt tennene..? sånn brette en strips over tennene oppe, og brette den opp bak liksom, og samme nede. brette en strips over.. brette stripsen over tennene liksom, klarer ikke forklare noe bedre you see? er det det du gjør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 25. mai 2009 #347 Del Skrevet 25. mai 2009 Forstår hva du mener. Jeg gjorde det første gangen, men det ble bare mye gel overalt i munnen av det, så nå har jeg bare frempå. Hvorfor skal man ha de rundt? Man ser jo uansett ikke fargen bakpå tennene :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #348 Del Skrevet 25. mai 2009 for at de skal sitte ordentlig. det absolutt den beste måten å gjøre det på.. den gelen venner du deg fort til-den er ikke farlig eller noe. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 25. mai 2009 #349 Del Skrevet 25. mai 2009 Sorry altså, men de stripsene høres ikke sånn veldig fristende ut på bakgrunn av bruksanvisningen/bruksrapporten her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 25. mai 2009 #350 Del Skrevet 25. mai 2009 Hm, javel, kanskje jeg burde gi det en ny sjanse da. Joyce, det forstår jeg godt Er glad jeg er alene når jeg sitter der og sikler og styrer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #351 Del Skrevet 25. mai 2009 har handlet litt i dag. vært syk, men fikk karret meg ut.. og er GLAD! for jeg har funnet skoene mine fra H&M!! de var suuperkule, er så happy! de kommer til å gjøre hvert eneste antrekk jeg har enda et hakk kulere har også kjøpt: - beige bukser fra H&M - en kjempesøt kjole fra bikbok, kort med utsvinget skjørt, og med fire brede striper, alle i forskjellige pastellfarger.. vanskelig å forklare - leopard øreringer fra H&M - gullknapp - øreringer fra Gina - denne kjolen fra Cubus.. love! - tunkia fra Gina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #352 Del Skrevet 25. mai 2009 dalieo: fatter ikke at du syns det er så styr.. jeg syns det var veldig enkelt og greit jeg?? :klø: bare klistre de på og sitte med de på i en halvtime.. hehe. prøve å la de være i fred, ikke pirke i de med tungen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #353 Del Skrevet 25. mai 2009 hadde en lang diskusjon emd meg selv ang en boyfriend-blazer fra zara.. den satt aldeles perfekt, men kostet 549 kr.. og jeg har allerede en sort blazer hengende i skapet som jeg ikke har brukt en eneste gang siden barca.. og da er jeg nødt å bare diskutere litt med meg selv. trenger jeg enda en til, bare fordi den er boyfriend i modellen? kunne jo kjøpt hvit, men følte ikke helt det var meg.. det er nesten så jeg må innse at jeg syns det er dødskult med blazere, men det er bare ikke helt meg, enda... eller så må jeg bare forsøke meg frem litt mer. men jeg syns fortsatt det ser litt rart ut med f.eks en søt sommerkjole og en hard sort blazer utenpå :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 25. mai 2009 #354 Del Skrevet 25. mai 2009 Er sikkert fordi det er uvant, og fordi jeg får litt angst for å svelge. Spyttet blander seg med gelen og jeg har ikke lyst å svelge masse blekegele.. men det går bedre for hver gang, hehe. Du forresten, man skal jo bruke det twice a day.. gjør det noe om det er like etter hverandre da, vet du det? :klø: Har ikke fått tid til å bruke de før nå ikveld, og vil ha hvite tenner foort Så mange fine kjøp Har siklet litt etter den Ulrikke Lund-buksa, så utrolig kul midje! Skikkelig søt bukse. Er litt enig ang. blazere, men jeg kjøpte min i mørk marineblått og da synes jeg det blir litt lettere å kombinere! Ikke så hardt, som du sier. Men det er sikkert bare en tilvenningsak, etterhvert som flere begynner å gå med det så virker det kanskje ikke så rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #355 Del Skrevet 25. mai 2009 nei jeg syns jo ikke det er rart, syns det er dødsstilig på alle andre! bare føler at jeg ser så rar ut :klø: så fant ut at det var litt tullete å kjøpe en sort blazer til, bare i en litt annen fasong.. vil egentlig ha noe offwhite/beige, men de hadde de ikke. og den var så veeeldig kritthvit den hvite liksom. ja du kan bruke de rett etter hverandre, det gjorde jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 25. mai 2009 #356 Del Skrevet 25. mai 2009 Oooh, digget den kjolen fra Cubus! Hvor mye koster den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #357 Del Skrevet 25. mai 2009 wait for it... 199 kr!! det er helt fantastisk! den sitter så fint på og er så utrolig all-rounder.. kan jo passe til alt mulig. og siden det er bar skulder på ene siden, så føler man seg litt mer fancy med en gang har tilgode å finne meg hudpleie enda da.. jeezes at jeg skal bruke så lang tid :dåne: var innom Steen og strøm i dag og snakket med en ved cliniquedisken, men ble ikke overbevist. jeg har funnet ut at jeg trenger: rens, toner, serum, øyekrem og kanskje ansiktskrem. kanskje en maske eller skrubb også. så langt er alt jeg har øyekrem, Eye-Con fra BeneFit. lurer på om jeg skal kjøpe Dr. Hauscha eller hvordan det skrives.. hørt mye bra om det! og det er billigere enn mye annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 25. mai 2009 #358 Del Skrevet 25. mai 2009 Legend... wait for it - and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #359 Del Skrevet 25. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #360 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Denne tørrsjampoen kunne jeg tenkt meg altså! disse neglelakkene også. kunne tenkt meg disse også, digger mintfargen! denne neglelakken bruker jeg nå om dagen - love it! fargen er utrolig fin og skikkelig fresh så det var salg på nails inc hos asos også, 87 kr for en! noe å sjekke ut Endret 2. juni 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå