Gjest Mjaaaaauuu Skrevet 25. juni 2003 #1 Del Skrevet 25. juni 2003 Min kjære har en pikk på 24 cm. Dette er ikke noe problem så lenge vi elsker i "vanlige" stillinger. Som misjonærstillingen. Dersom han vil ta meg bakfra, starter problemene. Det gjør kjempevondt. Selv om han har rolige bevegelser. Har aldri hatt problemer med å bli tatt bakfra før. Men har heller ikke ligget med noen med så stor pikk før. Så vår eneste konklusjon er at han må være for stor. Noen med samme problem? Tips mottas med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jewel Skrevet 25. juni 2003 #2 Del Skrevet 25. juni 2003 Skjønner situasjonen din. Samboeren min har selv 23 cm og man blir på en måte lei av de samme stillingene i lengden,så det er positivt med litt variasjon. Vet ikke hvordan stillinger dere har prøvd bakfra da det er noen å velge i mellom.... Å stå går greit for meg da jeg for strekt overkroppen fullt og han kommer til på en annen måte enn da jeg "står" på alle fire... Noen ganger hjelper det å legge en pute under magen! Velger også å ha litt "vanlig" sex først og evt avslutte med at han tar meg bakfra...!! Ellers så kan jeg anbefale å ligge på siden mens han ligger bak deg..... Det er en perfekt stilling for oss iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2003 #3 Del Skrevet 25. juni 2003 Hehe, hvordan vet dere lengden? Har vi kanskje målt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mjaaaaauuu Skrevet 25. juni 2003 #4 Del Skrevet 25. juni 2003 Klart vi har målt. Hvem har ikke det?? Til deg, Jewel: det går bedre for meg også hvis vi står. Puta under magen har vi ikke prøvd. Det står på programmet i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. juni 2003 #5 Del Skrevet 25. juni 2003 Klart vi har målt. Hvem har ikke det?? Ikke jeg! Har også "problemet" med størrelse. Prøv å sitte opp å ham - da kontrollerer du godt hvor langt inn han kommer. Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. juni 2003 #6 Del Skrevet 25. juni 2003 Min kjære har en på 21 cm så jeg er vel kvalifisert til å uttale meg. Enkelte stillinger fungerer ikke for oss fordi det gjør for vondt men det er bare å prøve seg frem og ta det med ro. Fra siden er kjempegodt som Jewel skriver samt å sitte oppå. Burde vi starte en klubb for oss kvinner som har kjærester/sambo/ektemann med snabber på over 20 cm? Kan noen komme opp med et bra navn? Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 25. juni 2003 #7 Del Skrevet 25. juni 2003 Minnie: Klarer ikke dy meg...: Navnet kan i hvert fall ikke være Korttissbarnehagen...! (Sorry....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. juni 2003 #8 Del Skrevet 25. juni 2003 Minnie: Klarer ikke dy meg...: Navnet kan i hvert fall ikke være Korttissbarnehagen...! (Sorry....) Arnie din lille tøysegutt Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 25. juni 2003 #9 Del Skrevet 25. juni 2003 Arnie din lille tøysegutt Minnie ...lille og lille, fru blom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. juni 2003 #10 Del Skrevet 25. juni 2003 Wøh wøh wøh! Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 25. juni 2003 #11 Del Skrevet 25. juni 2003 Langtissavdelingen for ekstreme tilfeller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 25. juni 2003 #12 Del Skrevet 25. juni 2003 Skjønner godt at dette kan være et problem.. Men man kan jo strengt talt bare holde seg unna stillinger som gjør vondt!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ØHH!!! Skrevet 25. juni 2003 #13 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg er garantert utrustet med noen cm mindre tror jeg, men dama mi har det samme problemet i enkelte stillinger. Spesiellt bakfra. Tror ikke det er så uvanlig egentlig da man kommer dypere inn i vagina i den stillingen. Det er jo noe dere kan si fra om til Snabelgutta og da bør de jo forstå(sier seg jo selv) at de ikke stapper den helt inn. Kan jo hende de ikke liker det da noen cm vil komme til å stå ubrukt. Men det får jo være deres problem... Lykke til med klubben har ikke noe navn å tipse, men kanskje Hoppene. (Dama mi har store pupper så jeg skal lage klubb for menn med damer som er godt utstyrt) :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 25. juni 2003 #14 Del Skrevet 25. juni 2003 Hihi, så mange som hadde målt peniser her da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2003 #15 Del Skrevet 26. juni 2003 Jeg har akkurat blitt kjæreste med en gutt med mye mellom beina. Siden vi akkurat har blitt sammen, blir det naturlig nok mye sex. Han liker å ta meg hardt bakfra. Men - det gjør VONDT. Har ikke sagt noe til han om det enda. Tør ikke. Redd for reaksjonen hans. Han forteller til stadighet at det beste han vet, er å ta meg hardt bakfra. Har ikke hatt problemer med at sex gjør vondt tidligere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 26. juni 2003 #16 Del Skrevet 26. juni 2003 Jeg har akkurat blitt kjæreste med en gutt med mye mellom beina. Siden vi akkurat har blitt sammen' date=' blir det naturlig nok mye sex. Han liker å ta meg hardt bakfra. Men - det gjør VONDT. Har ikke sagt noe til han om det enda. Tør ikke. Redd for reaksjonen hans. Han forteller til stadighet at det beste han vet, er å ta meg hardt bakfra. Har ikke hatt problemer med at sex gjør vondt tidligere..[/quote'] Du må da si fra! Du kan bli skadet, jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 26. juni 2003 #17 Del Skrevet 26. juni 2003 Man trenger da heller ikke være så stor for at det kan være vondt å bli tatt bakfra. Jeg er helt gjennomsnittlig utstyrt (16-17cm), men har fått beskjed fra flere om å være forsiktig når jeg tar dem bakfra, pga smerter/ubehag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 26. juni 2003 #18 Del Skrevet 26. juni 2003 Man trenger da heller ikke være så stor for at det kan være vondt å bli tatt bakfra. Jeg er helt gjennomsnittlig utstyrt (16-17cm)' date=' men har fått beskjed fra flere om å være forsiktig når jeg tar dem bakfra, pga smerter/ubehag.[/quote'] Tror Monsteret vårt har ganske rett her. Jeg har hatt "vondere" med gjennomsnittsutstyr, enn store 8) Kommer an på kåthet, stilling, hvor hardt man har seg osv. Tror jeg da, og jeg er dessverre ingen ekspert på området Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. juni 2003 #19 Del Skrevet 26. juni 2003 Kommer an på vinkel også. Det hjelper å rette seg mest mulig opp i ryggen - nesten krumme den (ikke svaie altså) når du står på alle fire. Da gjør det ikke vondt... Dessuten er det noe som heter hensyn - om du sier fra til ahm så er han helt sikkert forsiktig :D Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gdg Skrevet 1. juli 2003 #20 Del Skrevet 1. juli 2003 Hvordan er det å ri en på 21 cm da, og hvordan er det å bli tatt bakfra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå