desperate Skrevet 14. januar 2009 #21 Skrevet 14. januar 2009 Jeg plukker av så mye jeg gidder før jeg putter den i ovnen. Er i utgangspunktet ikke så veldig begeistret for paprika, og paprikaen på grandiosaen er hvert fall ikke god!! Så det er veldig viktig for meg at det ikke er mye på, og at bitene ikke ligger tett. Jeg kommer helt klart til å kjøpe pizzaen UTEN paprika!
Gjest Fugl Fønix Skrevet 14. januar 2009 #23 Skrevet 14. januar 2009 Jeg liker kald paprika, men syns varm, rød paprika er ekkelt. Jeg er dermed en av de som er veldig glad for grandis uten paprika
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #24 Skrevet 5. februar 2009 I dag fikk jeg kjøpt den nye paprikafrie grandiosaen i butikken. Det første jeg stusset på var prisen. Hvorfor koster grandiosa uten paprika MER enn med? Og så la jeg merke til den store skriften på forsiden: FERDIG PLUKKET! Så da ser jeg for meg at de først har paprika på alle pizzaene, og så har de en egen avdeling der det sitter folk og gjør den jobben vi i de tusen hjem hittil har hatt: De plukker av paprikaen for oss! Ikke rart den blir ekstra dyr!
desperate Skrevet 5. februar 2009 #25 Skrevet 5. februar 2009 Det er på grunn av at det er "mer ost, mer kjøtt og mer tomatsaus" ifølge Stabburet selv. Fikk du inntrykk av det?
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #26 Skrevet 5. februar 2009 Det er på grunn av at det er "mer ost, mer kjøtt og mer tomatsaus" ifølge Stabburet selv. Fikk du inntrykk av det? Har ikke testet enda. Men jeg bare bet meg merke i den der "ferdig plukket", syntes den var litt artig Hva med å selge pizzabunn - ferdig ribbet?
mia83 Skrevet 5. februar 2009 #27 Skrevet 5. februar 2009 Grandis UTEN paprika. Har ikke kjøpt den ennå pga prisen.. Synes ikke det at de har slengt på LITT ekstra og ost og LITT mer kjøtt forsvarer at den er 9 kr dyrere enn den andre..
desperate Skrevet 5. februar 2009 #28 Skrevet 5. februar 2009 Grandis UTEN paprika. Har ikke kjøpt den ennå pga prisen.. Synes ikke det at de har slengt på LITT ekstra og ost og LITT mer kjøtt forsvarer at den er 9 kr dyrere enn den andre.. Meget enig. Jeg har ikke bedd om å få mer fyll, jeg ville bare bli kvitt den ufyselige paprikaen!
Gjest *Mim* Skrevet 6. februar 2009 #29 Skrevet 6. februar 2009 Ante ikke at folk plukket av paprikaen, det har jeg aldri sett. Synes Grandis er stusslig i utgangspunktet, og uten paprika blir det jo lite igjen.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #30 Skrevet 6. februar 2009 Nå har jeg testet den nye. Det kjøttet på den vanlige grandiosaen er ikke så godt synes jeg, den med kjøttdeig og løk er mye bedre. Og faktisk billigere enn vanlig paprikafri grandis. Pepperonien er også bedre. Ville heller hatt mer tomatsaus enn mer kjøtt jeg da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå