Gå til innhold

Grandiosa pizza

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker paprika på pizza, men jeg spiser sjelden Grandiosa, så det er ikke viktig for meg i det hele tatt. :)

Skrevet

Plukker ALLTID av paprikaen på grandiosaen min :)

Skrevet

Jeg spiser agrandis kanskje 1-2ganger i året og da plukker jeg alltid av paprikaen, men først ETTER steking!

Å ta avpaprikaen først(som er lettere da den er frossen) gir ikke den samme smaken! Så jeg kommer til å fortsette å kjøpe med paprika!

Liker paprika på hjemmelaget pizza.

Skrevet

Jeg tror jeg foretrekker med selv om paprikaen i seg selv ikke er spesielt god, så er den med på å gi smak til Grandiosaen :)

Skal de selge to versjoner - en med og en uten - eller skal de nå bare selge uten paprika?

Skrevet

Jeg plukker alltid av paprikaen, men spiser Grandiosa kanskje to ganger i året...

Gjest ~Milla~
Skrevet

Liker grandiosa med paprika, synes den har mye å si for smaken.

Skrevet

Spiser ikke grandiosa så ofte, men paprikaen får være på de gangene jeg spiser. Blir for tamt uten for min del...

Skrevet

Hvis det blir mye paprika, plukker jeg av noe..

Men spiser også grandiosa veldig sjeldent.

Skrevet

Nå spiser jeg vel omtrent aldri grandiosa, men jeg foretrekker at det er paprika på den.

Skrevet

Plukker alltid av paprikaen, syntes den smaker skikkelig ekkelt.. Jeg liker ikke grandiosa pga den tynne bunnen. Smaker som papp..

Skrevet

Har aldri plukket av paprika på Grandiosaen. Den er vel det eneste sunne på den.

Gjest Elfrida
Skrevet

Spiser ikke grandis hvis jeg kan unngå det, og ser i hvert fall ikke poenget med å ta av paprikaen.

Hørte en (vandre)historie om en som levde på grandis, og fikk skjørbuk fordi han plukket av paprikaen. Høres ikke bra ut for folkehelsen dette.

Skrevet

Paprikaen er viktig på Grandiosaen! Smaker ingenting uten!

Skrevet

Det var på tide, vi er mange som plukker av paprikaen. Det er dessuten vanskelig å få med seg alt. Og man får ikke helt bort smaken av paprikaen alltid. Men skal sies at jeg har gått over til den med kjøttdeig og løk da. Men den vanlige er vel billigere, så kanskje jeg begynner å kjøpe den igjen når den kommer uten paprika.

Skrevet

Nå hadde det vært fint om det hadde vært noe sunt igjen på pizzaen da... (tomater i sausen er jo forsåvidt sunt). Hva med å bytte ut den vasne ekle paprikaen med god paprika?

Skrevet

Hei

Jeg kan ikke huske at jeg hadde noe imot paprika på Grandiosa...men nå skal det også sies at jeg ikke husker sist jeg hadde en Grandiosa :gjeiper:

Skrevet

Spiser ikke grandis, men det skal paprika på pizzaen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...