Gå til innhold

Min tur!


Kirin

Anbefalte innlegg

Hvis det er noen trøst, så har jeg ikke hatt ømme pupper på ukesvis :)

Ja, det er faktisk en trøst. :)

Var på livmorjakt i går, men kunne ikke kjenne den. Utålmodig. :fnise: Den er bakovervendt da, så da kan det vel ta litt lenger tid før den popper opp?

Lurer på om jeg heller må starte en ny dagbok, det er UTROLIG irriterende at bøker som flyttes står som ulest når de ikke er det. :sur:

Anyway, gårsdagens matinntak:

2 knekkebrød med brunost

Restemat: svin indrefilet med saus og poteter

2 FinnCrisp med gulost

Lite mat på grunn av at jeg sto opp veldig sent og la meg tidlig.

Dagens matinntak:

2 knekkebrød med brunost

1 speltrundstykke med servelat, melk

1 speltrundstykke med gulost

1 eple

Restemat igjen, resten av svinefileten med saus, poteter og gulrøtter

Skal prøve å få tatt en dagbokrunde snart, er jo så lite her inne nå om dagen. Leser noe innimellom, men ofte uten å legge spor. Skjerpings.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På forumforsida nederst, er det en knapp som heter noe ala "merk alle innlegg som lest". Hvis du trykker på den, fikser det på problemet med bøker som står som ulest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha lest et sted at ømme pupper avtar rundt uke 12 og kommer tilbake igjen i tredje trimester eller noe... ;)

Ha en super dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På forumforsida nederst, er det en knapp som heter noe ala "merk alle innlegg som lest". Hvis du trykker på den, fikser det på problemet med bøker som står som ulest.

Hmm... Mener jeg har prøvd det før uten hell, men får prøve igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha lest et sted at ømme pupper avtar rundt uke 12 og kommer tilbake igjen i tredje trimester eller noe... ;)

Ha en super dag :klemmer:

Ja, vi satser på at det er slik.

Har hatt en bra dag ja! :) Ha en super dag selv! Det får vel bli i morgen det da. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på dynga i dag, deilig å bli kvitt et halvt tonn (!) med skrot. Har også vært på møte, og fått kjøpt en stol og et lite bord brukt. Så har vi fått det nye spisebordet på plass på kjøkkenet, det ble fint. :)

I morgen blir det å få ryddet her (totalt kaos) og holde på litt ute. Det nærmer seg slutten på arbeidet med hekken, skal bli godt å få det ferdig.

Har så godt som ingen symptomer lenger, og er i uforskammet fin form. Skumle greier. :ler: Det jeg derimot merker godt er at pulsen når nye høyder når jeg går i bakker på tur. Uvant og litt slitsomt. Føler meg som en åttiåring i slike øyeblikk.

Dagens matinntak:

2 knekkebrød med brunost

1 rundstykke med servelat

1 eple

1/2 lefse med fyll

4 slicer peppes pizza

Noen mandler

Merker at oksehungeren har avtatt (bortsett fra fire store pizzastykker til middag da :sjenert: ). Har fortsatt god apetitt, men er ikke så fysen på søtt og salt utenom måltidene lenger.

Endret av Kirin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :vinke:

legger igjen en torsdags :klem: og ønsker deg en fin dag!!

Takk! :klem:

:vinke: Innom og ser til deg på din nye adresse. :klemmer:

Så koselig! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jammen stått på litt etter jobb i dag også. Har kjøpt skittentøyskurver til kjøkkenet i dag. :) De er til plast, metall, papir osv. Har dessuten ryddet her (det var en kjempejobb i seg selv), vasket kjøkkengulvet to ganger, inkl. lister, nederst på veggene (har jo hund...) og slikt småsnacks, demontert og ryddet bort det gamle kjøkkenbordet, vasket sengetøy og klær, betalt regninger og støvsuget. Snoppen har skiftet sengetøy, og nå er jeg nydusjet og gleder meg til å legge meg. :)

Tapetprøvene mine har kommet, og de to jeg hadde tenkt meg er kjempefine. Spørs om det ikke blir handel ja. :)

Fortsatt symptomfri (blir bare litt lett sliten), og så sant alt er bra med knerten er det jo ikke noe som er bedre! Spent på hjertelyd ved neste legebesøk altså...

Dagens matinntak:

1 tallerken havregrøt med melk og sukker

2 kneippskiver med makrell i tomat, melk

1/2 frossenpizza, type italiensk med rømmedressing

3 FinnCrisp med gulost, melk

Noen druer

God natt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kirin! :) lenge siden jeg har vært innom hos deg ser jeg! :) men det er kun at jeg blir sliten som er symptomet her i gården også.. :) også må jeg si at du er veldig heldig som har en mann som faktisk vil kildesortere! jeg har virkelig stått på i hjemmet for å få det til, meen alt går i ett.. :/ veldig dumt..

Blir spennende å få høre hjertelyd da! :) det må være kjempe koselig :) når er neste legebesøk da? :)

ha en fin dag :):sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sove: natta :)

:)

Hei kirin! :) lenge siden jeg har vært innom hos deg ser jeg! :) men det er kun at jeg blir sliten som er symptomet her i gården også.. :) også må jeg si at du er veldig heldig som har en mann som faktisk vil kildesortere! jeg har virkelig stått på i hjemmet for å få det til, meen alt går i ett.. :/ veldig dumt..

Blir spennende å få høre hjertelyd da! :) det må være kjempe koselig :) når er neste legebesøk da? :)

ha en fin dag :):sol:

Hei. :) Snoppen sorterer når han husker det tror jeg, vi er nok ikke så superflinke. Fordelen (for oss, ikke for miljøet) er jo at det blir mye bedre plass i søppelstativet ute. Vi deler sekk med leieboerne, så det har lett for å bli fullt (de sorterer ikke).

Neste legebesøk er 20. mai. Ca. to uker til altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I kveld har jeg gått en times tur med Voffe i sakte tempo, og det føles som om jeg har løpt halvmaraton. Planen videre er å se nye episoder av Desperate Housewives og Greys Anatomy. Bare ta det rolig med andre ord. :)

Har en del jeg burde gjort, men har bestemt meg for at det er digg med en frikveld på fredagen. Har jo fått gjort masse denne uka.

God helg snupper! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens matinntak:

2 knekkebrød med spesialsalami og tomat

1 rundstykke med servelat

1 tallerken jordbær med sukker og fløte

Noen tyrkisk pepper, melk

1 dobbel daim

Noen mandler

1 pakke mr.lee nudler

Endret av Kirin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Exhale og Cuba! :vinke: God helg til dere også!

Har hatt ribbeaften med venner. Er trøtt og mett og fornøyd. :)

Dagens matinntak:

1 knekkebrød med spesialsalami og tomat

1/2 lefse med fyll

1 stor porsjon ribbe, medisterkaker, poteter, svisker, surkål og saus

1/2 tallerken jordbær med sukker og fløte

Sunnheten selv i dag ja. :sjenert:

Endret av Kirin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...