Gå til innhold

Min tur!


Kirin

Anbefalte innlegg

Så Millers Crossing i går, veldig bra film. :)

Jammen snødde det videre etter at jeg måkte i går - er masse som må måkes i dag også. :dåne: Håper virkelig ikke det kommer mer nå, synes det holder i lange baner. Har i hvert fall ikke noe lyst til å måtte måke taket. :kjefte:

Lurer litt på å overlate snøen til Snoppen i dag, og heller gå en lang tur med Voffe. Sjelden vi får kommet oss ut i dagslys. :)

God søndag til alle. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søtaste flodsvinet. :rødme: Eg la straks merke til den nye avataren din, men hadde gløymt korleis den gamle såg ut. :rodme: Men nå skiller du deg ut. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Lurer på om du bor i nærheten av meg, her også lava det ned i går... :fnise: kommer du over på en :kaffekopp: ?

Jeg kjenner meg litt igjen når du beskriver eggløsning. Noen ganger har jeg kjempe vont på den ene siden rundt eggløsningen, mens andre ganger kjenner jeg ikke antydning.

Jeg har ikke hålt på med testing og sånt, så jeg vet jo ikke om jeg faktisk har det, men går jo ut fra at alt er i orden. ( vertfall noen måneder til )

:goodbye:

Endret av drømmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søtaste flodsvinet. :rødme: Eg la straks merke til den nye avataren din, men hadde gløymt korleis den gamle såg ut. :rodme: Men nå skiller du deg ut. :nigo:

Ja, den er så søt altså! :)

:hallo:

Lurer på om du bor i nærheten av meg, her også lava det ned i går... :fnise: kommer du over på en :kaffekopp: ?

Jeg kjenner meg litt igjen når du beskriver eggløsning. Noen ganger har jeg kjempe vont på den ene siden rundt eggløsningen, mens andre ganger kjenner jeg ikke antydning.

Jeg har ikke hålt på med testing og sånt, så jeg vet jo ikke om jeg faktisk har det, men går jo ut fra at alt er i orden. ( vertfall noen måneder til )

:goodbye:

Kanskje vi er naboer ja! :lur: Takker ja til kaffe. :Nikke:

Hva er vitex?

Vitex Agnus Castus

"Mirakelurt" for fertilitets- og syklusproblemer for å si det veldig kort. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gått lang tur med Voffe, og måkt snø. MASSE snø! Er helt fullstendig knekt, er såvidt jeg orker å taste her. :ler:

Og så er jeg supersulten, men har ikke orket å lage noe mat enda. Får ta meg sammen og snekre sammen et eller annet, ellers sulter jeg vel i hjel her.

Snoppen har måkt taket, og så hoppet han ned fra det etterpå og ble sittende fast i snøhaugen. :ler:

Nei, på tide å kokkelere litt her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hamburger i polarbrød inntatt. Her tar man hva man har. :ler: Voffe har endelig sovnet under kjøkkenbordet, etter at det gikk opp for henne at burgerrestene ikke tilfalt henne. Snorker, boffer og løper i søvne. :rødme:

Kjenner at jeg kommer til å bli skikkelig støl av måkingen, det har satt inn allerede. Tror og håper jeg kommer til å sove godt i natt. :) Er glad for at vi har fått gjort unna såpass ute i dag, det var spesielt artig (og veldig slitsomt) å måke tak med tau, det har jeg aldri prøvd før. :)

To ministikk i høyre eggstokk i dag, men ellers ingenting. Synes fortsatt det er veldig merkelig, og lurer litt på om jeg har EL denne PP i det hele tatt. :klø: Kjenner at jeg er litt sliten av hele greia nå (selv om jeg bare er i PP3).

Kanskje jeg må gi meg selv nettforbud en stund? :ler: Akkurat som om jeg hadde greid det. :ler:

Tror jeg snart må komme meg i dusjen, kjenner at hvis jeg venter for lenge så blir det veldig pes. Og så tror jeg at det blir tidlig seng, har tre helt nye bøker liggende ved siden av sengen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Polarhamburger hørtes spesielt ut! Var det noe godt da? :gjeiper: Det er jo det viktigste!

Hørtes moro ut å måke tak med tau! Og sikkert bra trening også! Syns det høres ut som du fortjener å kose deg resten av kvelden! :)

Hva slags bøker leser du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Polarhamburger hørtes spesielt ut! Var det noe godt da? :gjeiper: Det er jo det viktigste!

Hørtes moro ut å måke tak med tau! Og sikkert bra trening også! Syns det høres ut som du fortjener å kose deg resten av kvelden! :)

Hva slags bøker leser du da?

Burgeren var ganske bra den. Ikke noe galt med polarbrød som hamburgerbrød. :) Var den grove typen.

Nå er jeg nydusjet og fin og tror jeg faktisk går og legger meg. Tror jeg tar pers rek med klokka ni gitt. :hakeslepp: Skal bare drikke opp teen min. :)

Boka som venter i dag er Atonement. Fikk den i posten for mange dager siden, men har hatt en litt hektisk uke. På tide å komme i gang med den. :)

Natta folkens. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som om du har hatt en begivenhetsrik helg med både tyskertechno, snømåking og straffearbeid. :fnise:

:duskedame: Heier på spiren som i akkurat dette øyeblikk klorer seg fast. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som om du har hatt en begivenhetsrik helg med både tyskertechno, snømåking og straffearbeid. :fnise:

:duskedame: Heier på spiren som i akkurat dette øyeblikk klorer seg fast. :Nikke:

:fnise: Særlig den technoen er litt hard å takle noen ganger. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lei av vinter og mørke, men nå er det ikke heeelt mørk lenger når jeg slutter på jobb - og bare en drøy måned til klokkestilling. :hoppe: Det gleder jeg meg til!

Endelig hjemme og har spist spaghetti med kjøttsaus til middag. Trøtt som en strømpe i dag også.

Nå er det papir ut til innsamling som er i morgen. Lurer på hvor vi skal sette alt? :klø: Er jo så mye snøover alt, og ikke plass ute påselve veien eller i oppkjørselen. Dessuten har vi glemt innsamlingen hele to ganger, så det er myyye. :dåne:

Etterpå blir det tur med Voffe, og så ser jeg en tidlig kveld i krystallkulen min. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal bli deilig med litt lysere dager fremover nå ja :) *lengter etter våren*

Mye papir til innsamling ja...uff...det fyller seg opp med en gang :( Får håpe dere finner et sted å sette det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Naerin er på vei! :strix:

Hurra:)

Og, som noen skrev i stad, gjør spiren seg klar for den store ferden :duskedame:

Ønsker deg en fin kveld:)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har jeg vært hos legen, og jeg har verdens beste og greieste lege, som alltid tar en seriøst, og som er grundig og engasjert. :)

Jeg var der egentlig av en annen grunn, men fikk tatt opp et par ting som har gnaget meg litt. Jeg fortalte at vi prøver, og at jeg er litt bekymret, både for alderen min, og fordi jeg har for høyt TSH (altså litt lavt stoffskifte, påvist i august, men ikke "nok" til medisinering), pluss at jeg lurer på om prolaktinnivået mitt er for høyt.

Jeg påpekte at jeg ikke er ute etter full utredning (enda), men det er jo greit å sjekke stoffskiftet og slikt uansett, når man allerede vet at det er litt på bærtur.

Hun kjører nå fullt hormonpanel på meg, og alt av nødvendige prøver av både vitaminer og jern osv. som er viktige for graviditet. Hurra! Hun får svarene før helgen, og jeg skal få dem i posten rett over helgen. Så får vi se hvordan det ser ut. :)

Er utrolig glad for å bli tatt så seriøst, hun satt med meg en god stund på overtid (etter at hun skulle vært ferdig på jobb!). Knall dame altså! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du har en så god og forståelsesfull lege da :) Veldig fint å få sjekket at alt er bra før du blir gravid ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en super lege! :hoppe:

Min er ikke fullt så oppdatert på disse tingene, og det er jeg som må foreslå tester og han nikker og sier hvis jeg tror det vil være til hjelp... :roll: Den siste gangen hadde han glemt å teste for den ene tingen jeg ba om (FSH, det var litt høyt første gang) men hadde kjørt på med en del andre tester som var fine sist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...