Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #1 Del Skrevet 12. januar 2009 Hvordan er de i størrelsen?Fransk, altså en str. mindre enn vanlig? Sikler på et par bukser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 13. januar 2009 #2 Del Skrevet 13. januar 2009 *leser fra laredoute katalogen 2009* La redoute: Dame underdeler vi anbefaler at man bestiller en str større enn sin vanlige størrelse. De minste størrelsene er unntak. har du en norsk 32,34 eller 36 så behøver du altså ikke å ''gå opp'' en størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 13. januar 2009 #3 Del Skrevet 13. januar 2009 *leser fra laredoute katalogen 2009* La redoute: Dame underdeler vi anbefaler at man bestiller en str større enn sin vanlige størrelse. De minste størrelsene er unntak. har du en norsk 32,34 eller 36 så behøver du altså ikke å ''gå opp'' en størrelse. Aha, Det forklarer saken, for jeg bestilte en str større enn hva jeg vanligvis bruker de første gangene jeg bestilte derfra og måtte bytte klærne til en mindre størrelse. Den teksten der må de ha føyd til nå? Har ikke lest det før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 13. januar 2009 #4 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Aha, Det forklarer saken, for jeg bestilte en str større enn hva jeg vanligvis bruker de første gangene jeg bestilte derfra og måtte bytte klærne til en mindre størrelse. Den teksten der må de ha føyd til nå? Har ikke lest det før. Vet ikke helt om det er nylig de har begynt å skrive det der, er selv ganske ny med laredoute men de hadde gjemt teksten ganske så langt bak i katalogen sammen med reklame osv osv. Kunne lett ha oversett det egentlig, tilfeldig at jeg så det.. så kunne lett endt opp med feil str selv egentlig! Endret 13. januar 2009 av ~♥ƒαѕнισηвαвє♥~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 14. januar 2009 #5 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg bruker str 42 (eller jeg gjorde det før jeg ble gravid i alle fall) og trodde derfor jeg skulle bestille str 44 fra La Redoute. De gikk i retur, for det var vist str 42 som passet best der også. Jeg tror det spørst litt hvilken "norsk størrelse" man sammenligner med. En str fra H&M er jo noe helt annet enn en str fra Cubus osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 14. januar 2009 #6 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg bestilte min størrelse i et skjørt, men det ble litt stort faktisk. De andre klærne bestilte jeg også i min størrelsem og de var i alle fall ikke for små! så jeg tror ikke man trenger å gå end en størrelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå